Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 77

Discussie: Facebook

Standaard Facebook

Zitten er hier mensen op Facebook? Ik heb eens een account aangemaakt maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .

http://www.new.facebook.com/home.php...p?id=588689426

Standaard Re: Facebook

Zit er ook op, check het een paar keer per dag. Is in feite een online kweekplaats voor roddels aangezien er (bij mij althans ) mensen zijn die er teveel persoonlijke informatie opzetten.

Is vind ik vooral handig om evenementen te vinden (of publiek te maken). Ik zit zelf in een studentenvereniging en de mensen weten wanneer onze activiteiten worden gehouden en ik weet het van andere clubs.
    De Flickr-pagina.
    Nikon D90 met een hele reeks lenzen

Wel, Facebook is een ideale tool om 'verloren' vrienden van vroeger gemakkeljik terug te vinden. Hoewel in mijn lijst toch veelal collega's staan.

Ik vind het ook leuk om iedere dag mijn status aan te passen naar hoe ik mij voel of naar wat ik moet doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
    Ik vind het ook leuk om iedere dag mijn status aan te passen naar hoe ik mij voel of naar wat ik moet doen.

Pubers hier op het speelplein vinden deze feature net stom

zit er ook op. toch al heel wat 'verloren vrienden' terug gevonden. Met sommigen heb ik wel terug meer contact , anderen zitten gewoon in mijn friends en ik heb er nauwelijks contact mee. maar het is wel leuk om te zien wat er van hen geworden is...
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Als je het toch voor collega's gebruikt kan je beter op www.linkedin.com zitten, makkelijk om (ex-)collega's e.d. wat te blijven volgen in hun carriëre... of oude klasgenoten e.d.... emailadressen veranderen na verloop van tijd maar via linkedin kan je ze dikwijls toch blijven contacteren...
    Sony A7RII+vertical grip - FE24-105 F4 - FE85 F1.8 - FE50 F1.8 - SEL18200 - Batis 18 F2.8 - SAMYANG AF35 F1.4 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Zitten er hier mensen op Facebook? Ik heb eens een account aangemaakt maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .

Awel, op aanraden van mijn zus heb ik sinds gisteren ook een account, en ik deel voorlopig je mening. Ik vind het nog wat onoverzichtelijk en onduidelijk allemaal, maar dat zal wel aan mij liggen

Peter

Talking Re: Facebook

Vorig jaar maakten de leerlingen op mijn vorige school massaal een facebook aan, al snel volgden de leerkrachten en begonnen die ons toe te voegen als vrienden, kom je uiteindelijk nog vrij veel over hen te weten! vooral over de mannen van het secretariaat

verder vind ik het nogal chaotisch, maar het zal wel handig zijn om in contact te blijven met de mensen waarmee ik in het middelbaar zat

.. maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .

Paar weken terug ook een'tje aangemaakt. En eerlijk, heb al zitten nadenken of ik de "remove account" knop niet eens moet zoeken.

Dan inderdaad liever zoals Wim vermeld en LinkedIn.

Peter
    Laatst gewijzigd door peter; 19 augustus 2008 om 22:15 Reden: typo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
    Wel, Facebook is een ideale tool om 'verloren' vrienden van vroeger gemakkeljik terug te vinden.
    Grote vraag : HOE? Veel zoekmogelijkheden heb je niet hé.

Naam
    College or School
    Company
    Email

Tja, de naam. Hoe weet je dan dat het wel de juiste persoon is? Als je op het profiel klikt weet je niet veel meer.

College or school : die van mij staat er niet eens bij

Company : alsof je dat weet

Email : als ik die ken heb ik Facebook niet nodig

Ik snap het nut er ook niet echt van. allemaal nogal chaotisch vind ik.
    Ik heb het, en daar blijft het zo ongeveer wel bij...

Om data van concerten en dergelijke bij te houden en te weten te komen gebruik ik myspace, das een pak handiger
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Grote vraag : HOE? Veel zoekmogelijkheden heb je niet hé.

Naam
    College or School
    Company
    Email

Tja, de naam. Hoe weet je dan dat het wel de juiste persoon is? Als je op het profiel klikt weet je niet veel meer.

College or school : die van mij staat er niet eens bij

Company : alsof je dat weet

Email : als ik die ken heb ik Facebook niet nodig
    Je kan ook zoeken via de vrienden van je vrienden he. En zo gaat het verder en vindt je steeds meer mensen terug. heb zo al zeker 40 klas- en schoolgenoten terug gevonden (maar ja, ben dan ook nog maar 33 jaar).

't is een kwestie van gewoonte. ga je alle applicaties installeren, natuurlijk is't dan chaotisch. anders valt het best mee.
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Het nut is dat iemand een mooie aantoonbare en exploiteerbare verzameling gebruikers heeft, waar hij zogenaamd specifieke reclame op kan loslaten.

Dat is een pak geld waard.

Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Ik heb al eens geprobeerd om een paar BD kornuiten op Facebook te vinden. Maar wat dacht je

Het zal wel aan mij liggen, maar veel snap ik er niet van

Ik heb er al 'n hele tijd eentje...
    Maar nope, vind er niets aan.
    Lijk al veel gezegd hiervoor: zo ferm chaotisch! Ik draai er soms gek van

Een poke van hier, dan krijg ik weer van iemand anders een schaap naar me gegooid...

Ik vind het persoonlijk wel handig om foto's op te plaatsen.
    Je krijgt ze dan mooi allemaal onder elkaar te zien

't Is leuk om contact te houden met studiegenoten van lang geleden. Voor de rest laat ik alle "porren" en vliegende schapen aan mij voorbijgaan

Dan lijkt LinkedIn me toch iets meer nuttig.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
    't Is leuk om contact te houden met studiegenoten van lang geleden.
    ALS je ze vindt. Ik tot nu toe geen enkele. Misschien is mijn generatie te oud voor Facebook .

Dat van die schapen snap ik niet

ALS je ze vindt. Ik tot nu toe geen enkele. Misschien is mijn generatie te oud voor Facebook .
    Ik denk dat je van jouw generatie meer volk gaat terugvinden op LinkedIn. Facebook is toch een stuk minder... serieus.

Dat van die schapen snap ik niet
    Je hebt een hele waaier aan plugins waarmee je mensen mee kan lastig vallen. Zo kun je elkaar een "poke" geven, of er kunnen zaken/dieren naar je gegooid worden. Je kunt je vrienden zelf opkopen... allemaal virtueel weliswaar

Er zitten ook wel dingen tussen die wel eens leuk kunnen zijn, je kunt een hele reeks films beoordelen en dan zien hoe fel je smaak verschilt/samenvalt met je vrienden...

Allemaal wel tijdverspilling eigenlijk
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Heb een facebook account, maar ik vind het niet zo schitterend. Snap niet waarom net deze social networking website het populairst is.

Geef mij toch maar Flickr (foto's) en Myspace (algemeen).
    Voor de muziekliefhebbers is LastFm een must.

Een overzicht van zowat alle gelijkaardige networking website:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...rking_websites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotopolis Bekijk bericht
    Geef mij toch maar Flickr (foto's) en Myspace (algemeen).
    Voor de muziekliefhebbers is LastFm een must.
    'k Zou denken dat voor muziek nét Myspace een must is.

Last.fm al geprobeerd?
    Jij geeft een naam van een artiest in, en op basis van genre van muziek, maar ook op basis van wat andere gebruikers die de zelfde artiest beluisterd hebben, serveert last.fm gelijkaardige muziek.

Ideaal om nieuwe groepen te leren kennen.

Jo.

'k Zou denken dat voor muziek nét Myspace een must is.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Ik heb ook maanden "een slapende account" gehad, en vroeg me af wat de lol nu juist was. Maar het is echt LOL!

Het begint pas leuk te worden als je een aantal contacten hebt. Die contacten hebben veelal ook een aantal contacten die je kent en zo gaat de bal aan het rollen.

De mogelijkheden zijn echt onbegrensd en je gebruikt wat je zelf leuk vindt. Foto's delen, chatten met vrienden die online zijn, video's delen, verjaardagskaartjes sturen, een (privé)berichtje sturen, enz... Daarnaast zijn er honderden applicaties die je er nog aan kan toevoegen, van het onnozelste eerst tot echt nuttige dingen.

De 10-ers & 20-ers zitten allemaal op Facebook. De oudere generatie is het aan het ontdekken. Je kan je vrienden altijd uitnodigen om ook een account te openen.

Het is eigenlijk de Linkedin voor privécontacten eigenlijk... maar leuker

Wacht ik zal je toevoegen ;-)

Ah ja: er is een nieuwe layout, maar je kan altijd omschakelen naar de vorige. Zeker doen. Die is veel overzichtelijker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
    Wacht ik zal je toevoegen ;-)
    Ik wacht....

Ik wacht....
    Dat is al lang gebeurd. Normaal krijg je een email als iemand je wil toevoegen en moet je bevestigen. Maar misschien heb je je instellingen veranderd en krijg je er geen. Dan kan je het alleen maar zien als je online bent, op facebook zelf.

Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Facebook
    Door hurray in forum Dieren
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 30 augustus 2008, 08:30

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten