Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 4 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 103

Discussie: Een record!!!

Standaard Re: Een record!!!

BD kent imho geen structuur, is bang van rotte appels en heeft totaal geen kaas gegeten van lay out... het zijn maar tips hoor....
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
    BD kent imho geen structuur, is bang van rotte appels en heeft totaal geen kaas gegeten van lay out... het zijn maar tips hoor....
    Zeer constructieve tips.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht

28 oktober is nog ver maak maar een hele goeie dan haal ik hem uit de BD kelder
    die dag

Het is wel 8 maart..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Zeer constructieve tips.
    Das niet geloven he?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    500 PIXHuawei P30 PRO

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
    Mooie tips zijn dat.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    500 PIXHuawei P30 PRO

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Het is wel 8 maart..
    hihi dit keer laat ik me niet vangen
    kijk maar in je ledenlijst onder je eigen naam
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

14 dagen heeft dit record stand gehouden, deze week verbroken door een foto zonder reactie's (klik) waarbij de HOF meteen m'n volledige geloofwaardigheid verliest.
    Na het openen van deze post dacht ik dat hier dieper op ingegaan zou worden voor de toekomst, maar neen, de dalende lijn wordt blijkbaar moeilijk om om te buigen naar een stijgende lijn...

Mvg,
    Frederic

Plus ongetwijfeld een dubbelpost

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    14 dagen heeft dit record stand gehouden, deze week verbroken door een foto zonder reactie's (klik) waarbij de HOF meteen m'n volledige geloofwaardigheid verliest.
    Na het openen van deze post dacht ik dat hier dieper op ingegaan zou worden voor de toekomst, maar neen, de dalende lijn wordt blijkbaar moeilijk om om te buigen naar een stijgende lijn...

Mvg,
    Frederic
    Toch wel leuk voor de fotograaf! In de sectie sport, waar maar weinig geplaatst en gekeken wordt en dus nog minder commentaar komt, toch mooie platen neerzetten en ook nog eens in de HoF komen. Proficiat zou ik willen zeggen! Toch nog iemand geweest die de moeite heeft genomen ook daar te kijken
    ---------------- Ik doe niet meer mee

10. Standaard Re: Een record!!!

Om geen nieuwe topic over de HOF te moeten openen, de eerste gezocht die ik tegenkwam om even mijn frustratie neer te pennen.

[frustratie mode]Wat heeft het onderdeel "Fotojournalistiek & Evenementen" misdaan?
    Voor de zoveelste keer op rij enkel maar madammen en beesten in de HOF en dat terwijl er in "Fotojournalistiek & Evenementen" zo vaak prachtige platen neergezet worden! "Zwart-Wit"? Ook stout geweest? En dit heeft niets te maken met het feit dat ik enkel in Fotojournalistiek post!!
    Ben gewoon die madammen en beesten echt beu gezien, dat neemt natuurlijk niet weg dat het geen prachtige platen zijn, maar komaan Het zou toch allemaal een beetje eerlijker verdeeld mogen worden. Mss uit ieder onderdeel minstens 1 foto? Tenzij er echt enkel crap gepost is
    Aan de mods die zich bezig houden met het spotten van foto's:" Ga AUB ook eens ergens anders kijken dan naar die madammen! "[/frustratie mode]

Voila

-----
    Laatst gewijzigd door edjeB; 19 mei 2009 om 19:23

12. Standaard Re: Een record!!!

Hmz, je vorige reactie vond je het anders fijn dat er eens en foto in de Hof stond uit en onderdeel dat normaal over het hoofd gezien wordt. Wel ik haal niets meer of niets minder aan hoor. Ik zou het gewoon leuker vinden als ieder onderdeel een beetje aan bod zou komen en niet enkel madammen en beeskes!
    Vreemd dat je in 2 opeenvolgende reacties plots heel anders reageert! Nuja...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
    Om geen nieuwe topic over de HOF te moeten openen, de eerste gezocht die ik tegenkwam om even mijn frustratie neer te pennen.

[frustratie mode]Wat heeft het onderdeel "Fotojournalistiek & Evenementen" misdaan?
    Voor de zoveelste keer op rij enkel maar madammen en beesten in de HOF en dat terwijl er in "Fotojournalistiek & Evenementen" zo vaak prachtige platen neergezet worden! "Zwart-Wit"? Ook stout geweest? En dit heeft niets te maken met het feit dat ik enkel in Fotojournalistiek post!!
    Ben gewoon die madammen en beesten echt beu gezien, dat neemt natuurlijk niet weg dat het geen prachtige platen zijn, maar komaan Het zou toch allemaal een beetje eerlijker verdeeld mogen worden. Mss uit ieder onderdeel minstens 1 foto? Tenzij er echt enkel crap gepost is
    Aan de mods die zich bezig houden met het spotten van foto's:" Ga AUB ook eens ergens anders kijken dan naar die madammen! "[/frustratie mode]

Voila
    Een foto in een forum zoals Zwart-Wit (en Fotojournalistiek) dat maar een fractie van het aantal foto's haalt dat in de populaire forums gepost wordt, heeft evenveel kans om een HoF selectie te halen. Maar er worden nu eenmaal veel meer foto's gepost in de andere forums. Als je het heel cru bekijkt, komen er wekelijks een kleine 1000 foto's bij over het hele forum en daar zijn er slechts een 30-tal uit Fotojournalistiek en een goeie 20 uit Zwart-Wit. Met wekelijks 10 HoF selecties is er 1 kans op 100 om er bij te zijn (als we er van uitgaan dat de foto's gemiddeld over de forums heen even goed/slecht zijn). Je zou dus om de drie-vier weken een foto uit Fotojournalistiek en Zwart-Wit moeten tegenkomen in de HoF.
    Laat nu toevallig drie weken geleden nog een Fotojournalistiek-forum foto geselecteerd zijn, en vorige week nog eentje uit het Zwart-Wit forum.

Even diep ademhalen, Stijn!

Willy
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    1 reactie en toch in de HOF belanden... Straf!
    Wie doet beter...?

Showcase haalt al niet meer het niveau, nu de HOF ook al...?

Mvg,
    Frederic
    Ok ik heb jouw link gevolgd...
    Ik zie daar drie foto's.
    Mijn mening?
    1. kan er door maar niks speciaals
    2. is "niks"
    3. zie 2
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Man , ik begrijp totaal niet waarom je een verband zoekt tussen een plaats in den hof en het aantal reacties.
    Dit zijn 3 beelden waar -zeker voor vechtsportliefhebbers- de actie en pijn intens zijn vastgelegd. Dat er niemand op gereageerd heeft ... so what?
    Moeten het dan altijd die onderling volledig verwisselbare beelden zijn waar pagina's lang verrukte fan-kreetjes weerklinken van "leuke 3 " en "weerom geweldig" die in den hof komen?
    Persoonlijk ben ik blij dat de modjes verder kijken dan het aantal reacties....

'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk bericht
    Moeten het dan altijd die onderling volledig verwisselbare beelden zijn waar pagina's lang verrukte fan-kreetjes weerklinken van "leuke 3 " en "weerom geweldig" die in den hof komen?
    Persoonlijk ben ik blij dat de modjes verder kijken dan het aantal reacties....
    Er zijn er zelfs die mailtjes doen naar andere BD leden met verzoek tot reageren op een door hen geplaatste foto om alzo hun posting in de picture te houden.

Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Er zijn er zelfs die mailtjes doen naar andere BD leden met verzoek tot reageren op een door hen geplaatste foto om alzo hun posting in de picture te houden.

Mvg.
    Robert
    Meen je dat nu?
    Hier zakt mijn broekske toch vanaf zenne...

Hey juppekes

Mvg.
    Robert
    Ben je daar zeker van of is dit een wilde gok

Hier zakt mijn broekske toch vanaf zenne...
    hahaha tim in z'n blote fikker ...

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Hey juppekes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht

mm
    LOL

mm
    Helaba...dat is een schoon zicht zenne.

Helaba...dat is een schoon zicht zenne.
    Stoefer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Stoefer
    Hihi

Mvg.
    Robert
    das dan onzin, je kan /mag het zelf doen volgens het regelement.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

mm
    wat is een blote fikker eigenlijk

Pagina 4 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. IE loopt vast op BD
    Door VerSeg in forum Chit Chat
    Reacties: 152