Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 78

Discussie: Derde prik vraagje.

Standaard Derde prik vraagje.

Vraagje aan degenen die hun derde prik reeds kregen.

Volgende week mag ik mijn derde prik halen, maar zit met een vraag ivm. de app,
    komt dat dan automatisch op je covid safe app op je smartphone, of wat moet je daar voor doen?

Dank aan wie mij daar een antwoord kan op geven.

Standaard Re: Derde prik vraagje.

Dat komt er automatisch op.....kan wel een week duren heb ik ondervonden na de 2de injectie..... maar om groen certificaat te krijgen voorlopig het resultaat van 2de vaccin gebruiken....moet blijkbaar nog aangepast worden....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

14/10/21 derde prik en op 18/11/21 op de app dus na 4 weken. Komt er automatisch bij.
    Achter elke foto zit er een verhaal
    Nikon D850 - D750 - Nikkor 14-24 / 24-70 VR / 24-120 / 70-200 / 80-400 / 105 macro. Fuji XT2

Bedankt voor jullie antwoorden Francis en Felix,
    Ik vroeg mij af of ik dan de app terug moest gaan
    installeren of als dat automatisch ge-update werd,
    ja dus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
    14/10/21 derde prik en op 18/11/21 op de app dus na 4 weken. Komt er automatisch bij.
    4 weken? Da's wel erg lang, de 2de prik stond er bij mij na een dikke week op....de derde duurt dus blijkbaar langer...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    4 weken? Da's wel erg lang, de 2de prik stond er bij mij na een dikke week op....de derde duurt dus blijkbaar langer...
    Blijkbaar waren er daar inderdaad wat problemen als je er op gaat Googelen.

Je krijgt per spuit een certificaat. Indien je derde rood geeft, gebruik dan voorlopig je tweede indien totale set, basis + booster uit 3 bestaat.

Mijn vrouw kreeg ook een derde prik en deze stond de tweede dag in de app maar was pas geldig op de zestiende dag om een groen certificaat te hebben.
    In afwachting kan men de tweede laten zien om een groen resultaat te krijgen.
    De derde prik staat in de app ook als tweede prik aangegeven.

https://covidsafe.be/nl/veelgestelde...rde-coronaprik
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Maandag onze derde prik gehad, app gisteren al aangepast en geeft dadelijk groen. Logisch toch als je al groen hebt van de tweede zou het toch wel raar zijn van rood te krijgen bij een boost vaccinatie.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Maandag onze derde prik gehad, app gisteren al aangepast en geeft dadelijk groen. Logisch toch als je al groen hebt van de tweede zou het toch wel raar zijn van rood te krijgen bij een boost vaccinatie.
    Dat is anders standaard zo (geweest) en staat ook zo op hun website!
    Wel afhankelijk van de leeftijd zo te lezen.

Canon EOS Digital
    BD0479BE

En toch was het zo in het begin, er is trouwens ook over gecommuniceerd...
    Laatst gewijzigd door Franciskine; 24 november 2021 om 21:31

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    En toch was he zo in het begin, er is trouwens ook over gecommuniceerd...
    Niet alleen in het begin, ook zeer recentelijk zo meegemaakt.
    En staat heden dus nog steeds zo aangegeven op de website.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

In het UZ Leuven zijn ze bezig met het personeel de 3e prik te geven.

Als je Astrazeneca hebt gekregen als vaccin krijg je als 3e(booster)prik een hele Pfizer ofwel 1/2e dosis Moderna.
    Blijkbaar zijn de bijwerkingen met Moderna als booster een stuk groter in combi met Astrazeneca...
    Op de vraag of je moet terugkomen om de 2e helft van Moderna te krijgen was er (nog geen)geen sluitend antwoord.

Ik denk dat er sommige diensten serieus aan t knoeien zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dat is anders standaard zo (geweest) en staat ook zo op hun website!
    Wel afhankelijk van de leeftijd zo te lezen.

Gelijk het op de site staat is dat inderdaad zo, maar daar mag ik mij toch vragen bij stellen. Of moet je daar voor gestudeerd hebben om die logica te begrijpen?
    Mvg.
    Robert

Gelijk het op de site staat is dat inderdaad zo, maar daar mag ik mij toch vragen bij stellen. Of moet je daar voor gestudeerd hebben om die logica te begrijpen?
    Dus als je een vraag stelt op een openbaar forum mag niemand een antwoord formuleren?

Het probleem van niet actieve certificaten is in alle media uitbundig aan bod gekomen en de uitleg hoe het werkt staat op de officiële website.
    Maar eigenlijk bent u het antwoord niet waardig als u zo reageert op een correct antwoord met verwijzing naar de officiële website.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Dus als je een vraag stelt op een openbaar forum mag niemand een antwoord formuleren?

Het probleem van niet actieve certificaten is in alle media uitbundig aan bod gekomen en de uitleg hoe het werkt staat op de officiële website.
    Maar eigenlijk bent u het antwoord niet waardig als u zo reageert op een correct antwoord met verwijzing naar de officiële website.
    Het gaat mij er niet om wat u schreef, maar over hetgeen er op die website staat. Totaal onlogisch. Voor mij dan toch.
    Mvg.
    Robert

Het gaat mij er niet om wat u schreef, maar over hetgeen er op die website staat. Totaal onlogisch. Voor mij dan toch.
    Komt door een technische beperking.
    App en gedoe met certificaten is ontworpen op een moment dat er maar twee inentingen waren en van een derde geen sprake was.
    Daardoor wordt de derde prik in het systeem maar als tweede prik aanzien en die is pas tien dagen na inenting geldig.
    Uiteraard had het beter geweest mochten de systemen meteen een update krijgen, alleen zijn die certificaten in vele landen van toepassing en is de aanpassing vermoedelijk iets groter dan we kunnen vermoeden.
    Daardoor is er de tussentijdse oplossing om het tweede certificaat dat al geldig is, te gebruiken om ergens binnen te gaan.
    Zelf zie ik al een volgend probleem komen als men ook de derde prik niet gaat verplichten voor iedereen en ze binnen een beperkte tijd gaat zetten.
    Een certificaat vervalt na één jaar, mensen die dus bij de eersten waren om gevaccineerd te worden, die zullen dan ook zeer snel tegen een beperking oplopen om ergens binnen te mogen want ik vrees dat het gedoe met certificaten het eerste jaar nog niet gedaan zal zijn.
    Maar goed, daarna komt mogelijks nog een vierde en vijfde certificaat zeker?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Na de 2de prik was je na 2 weken relatief veilig, idem na de 3de?
    Laatst gewijzigd door toerist; 25 november 2021 om 19:07

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
    Blijkbaar zijn de bijwerkingen met Moderna als booster een stuk groter in combi met Astrazeneca...
    Waar haal je deze info vandaan ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Eerste keer dat ik hoor over de Moderna als boosterprik.
    Ik heb de twee eerste als AZ gekregen en de derde is voor iedereen een Pfizer. Zo heb ik het althans vernomen.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

In Hasselt is de 3de boosterprik altijd Moderna.

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, Nikon P900, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Mijn moeder kreeg inderdaad Moderna.
    Mijn zoon werkt in Jessa en kreeg vandaag Pfizer.

Mijn derde prik (in Hasselt) ook Moderna na 2x AstraZenica.
    1ste x koorts + pijn in de arm
    2de x geen enkel probleem
    3de x zelfde ongemak als 1ste x

Mijn tweede prik (de eerste was Janssen, daar moest ik er dus maar ééntje van krijgen) was gisteren Pfizer.
    Op dit ogenblik doet mijn arm pijn op de plaats van inspuiting, koorts heb ik (nog) niet, het is nog maar zo'n 12 uur geleden dat ik de spuit heb gehad (het is daarom mogelijk dat de koorts toch nog later komt).
    Bij de eerste prik deed mijn arm de eerste 15 minuten (tijdens de wachttijd na de prik) pijn op de plaats van inspuiting, en daarna heb ik er niets meer van gevoeld (nu is de pijn in mijn arm een paar uur later pas begonnen).

Mij maakte ze wijs dat er alleen Pfizer werd gebruikt en hier in Mol en omstreken heeft iedereen die een derde prik heeft gekregen een Pfizer gehad.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Pagina 1 van 4 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Prik
    Door shooter1970 in forum Fotobeoordeling Macro & Close-Up
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 12 maart 2013, 11:41
  2. Prik,prik
    Door shooter1970 in forum Fotobeoordeling Macro & Close-Up
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 22 november 2011, 19:41
  3. pas op : ik prik !!!