Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BOSE WAVE radio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BOSE WAVE radio

    ik ben eigenlijk aan het uitkijken om mijn DTT3500 te vervangen.
    ja dat is een all surround speaker setje van de jaren stilletjes maar ik heb het altijd als stereo of 4.1 gebruikt omdat ik dat geluid 'mooier' vond.

    nu viel men oog op die bose reclame (ik zocht eigenlijk naar een mp3 wekker radio)

    heeft hier iemand zo'n systeem?
    of heeft hier iemand verstand van die dingen?

    het stoort mij enorm dat dat ding 'duur' is maar ik nergens deftige specificaties vind!
    foto als spiegel of als venster?

  • #2
    Re: BOSE WAVE radio

    BOSE = "Buy Other Sound Equipment" .. als je een ander merk koopt, kan het dus bijna niet mis gaan

    Comment


    • #3
      Re: BOSE WAVE radio

      Ik heb mij jaren geleden ook een Bose Acoustimas (of zoiets) willen aanschaffen ... maar uiteindelijk toch niet gedaan om twee redenen :

      1. het is gewoon veel te duur voor wat het is
      2. het speelt gewoon niet zo goed

      Ik heb nu een B&W surround systeem (7.1 ondertussen), akkoord die zijn ietsjes groter, maar hun geluid is echt veel beter ... en kost uiteindelijk maar net zoveel als een Bose,
      had ik al vermeld dat het gewoon beter klinkt ?

      Op dat moment wou ik zelfs een B&O systeem aanschaffen, je weet wel die platte met de 6 cd lezers naast elkaar ... heel mooi met van die 'potlood' boxen ... maar net zoals Bose gewoon véél te duur voor wat je krijgt (zowel de eigenlijke componenten intern als de geluidskwaliteit) ... je betaald design en het merk, that's it

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: BOSE WAVE radio

        Ben vrijdag bij Mediamarkt eens binnen gestapt voor een nieuwe muis.
        Veel te duur vergeleken met een gewone computer winkel.
        Enfin, ik kwam toevallig bij de luidsprekers terecht en daar stond een Logitech Z-5500 Digital.
        Ten eerste oogt het mooi en daarom trokt het al mijn aandacht.
        Dan een beetje aan de knopjes gedraaid tot het naar mijn smaak stond.
        Het geluid was gewoon F A N T A S T I S C H
        Hele diepe natuurlijke bas en mooie scherpe hoge tonen.
        Als ik mij niet vergis koste die Z-5500 Digital 386,00 €
        Maar echt mooi en formidabele klank.
        Als je dan nog een goede geluidskaart insteken hebt dan moet dit een plezier zijn om een actie film te bekijken. (naar Z-5500 Digital)

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: BOSE WAVE radio

          BOSE ziet er knap uit en kan de meeste vrouwen verleiden door de kleine speakertjes maar als het op klank aankomt trekt zoiets op niet veel, misschien goed voor een film maar om ook audio zoals CD's te beluisteren is dit geen goede optie.
          BOSE is zoals reeds aangehaald ook heel duur voor hetgeen je krijgt, ze zijn anders wel redelijk volgens de grootte van de speakers.
          Ik zou dus zeker ook eens naar iets anders uitkijken.
          Probleem met BOSE is ook dat je alles van een set bijeen moet laten, als er eens iets stuk gaat kan je het zo maar niet vervangen door een ander merk.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X