Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
  1. #1

    Standaard Bol.com is vliegensvlug.

    Gisterenavond twee toestelletjes besteld bij Bol.com.
    Vandaag kwam de Post.nl man aanbellen en gaf het pakje aan het zoontje zonder te vragen naar de mama of papa.
    Aftekenen voor ontvangst was blijkbaar ook niet nodig.
    Ik heb nog een spurt ingezet naar de voordeur, maar het oranje autootje verdween al aan de horizon.
    Mijn pakje zag er verdacht klein uit en m'n vermoeden klopte ook.
    Er zat één besteld toestel en een Xbox spel in die ik helemaal niet gevraagd had.
    Heeft er al iemand hetzelfde meegemaakt en hoelang zou het nu duren om mijn besteld toestel te bemachtigen?
    Laatst gewijzigd door filip claeys; 30 mei 2015 om 18:04

  2. #2
    Geregistreerd: 15 oktober 2010

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Ik bestel niet veel meer bij die firma omdat hun prijssetting wat duur geworden is tov van hun begindagen.

    Maar moet eerlijk zijn dat ik vroeger nooit enig probleem met bol.com heb gehad. (ik heb er zelfs ooit eens een TV gekocht en die kwam netjes aan)
    Papieren en zo ook allemaal dik professioneel gedaan en tot de puntjes in orde.

    Neem eens contact op met hun servicedesk.

  3. #3
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Inderdaad, Bol.com is waarschijnlijk de kampioen van de vlugge levering. Ik denk dat die mannen ook een nachtploeg hebben. Heb ooit iets rond 22u besteld en 's anderendaags al geleverd. Vlugger kan dus niet hé.
    Maar met uw probleem zullen ze wel een oplossing vinden. Mijn zoon heeft daar ooit papier besteld dat bij hem niet is toegekomen. Ze hebben hem direct hetzelfde opgestuurd zonder commentaar. Nadien heeft een buur zijn eerste lading dan nog bij hem gebracht. Bj contactname met Bol mocht hij de eerste bestelling zomaar houden.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  4. #4
    Geregistreerd: 14 december 2005

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Neem contact op, bol kennende zetten die dat in no time recht.

  5. #5

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Hoe snel dat ze dit kunnen en willen rechtzetten, dat kan je enkel bij hun vernemen.
    Elk geval is toch anders zeker?
    Straf want het meeste wordt bij hun geautomatiseerd verwerkt.
    Onlangs op TV een reportage gezien over Bol.com en hoe alle bestellingen verwerkt worden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  6. #6

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Xafke, kreeg jij vroeger ook je pakjes zonder te moeten tekenen op hun bakje?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Ik bestel niet veel meer bij die firma omdat hun prijssetting wat duur geworden is tov van hun begindagen.

    Maar moet eerlijk zijn dat ik vroeger nooit enig probleem met bol.com heb gehad. (ik heb er zelfs ooit eens een TV gekocht en die kwam netjes aan)
    Papieren en zo ook allemaal dik professioneel gedaan en tot de puntjes in orde.

    Neem eens contact op met hun servicedesk.

  7. #7

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Natuurlijk niet leuk voor jou...
    Maar ik heb al zoveel gekocht bij bol.com en zonder problemen altijd.
    Ook verzending is super snel.
    Echt geen klachten hier...

    Succes nog... ze zullen dit wel zo snel mogelijk rechtzetten, daar ben ik zeker van!

  8. #8
    Geregistreerd: 15 oktober 2010

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
    Xafke, kreeg jij vroeger ook je pakjes zonder te moeten tekenen op hun bakje?
    Ik koop redelijk veel op internet, dus is hier vliegende inval van koeriers en facteurs.
    Maar ik weet wel nog dat laatste bestelling bij BOL.com rond de 800 euro waarde had, en ik heb moeten tekenen.
    De keren ervoor kan ik me zo niet herinneren. Sorry.

  9. #9

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Eneco,
    Heeft de buurman dan ondertekend in uw naam?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Inderdaad, Bol.com is waarschijnlijk de kampioen van de vlugge levering. Ik denk dat die mannen ook een nachtploeg hebben. Heb ooit iets rond 22u besteld en 's anderendaags al geleverd. Vlugger kan dus niet hé.
    Maar met uw probleem zullen ze wel een oplossing vinden. Mijn zoon heeft daar ooit papier besteld dat bij hem niet is toegekomen. Ze hebben hem direct hetzelfde opgestuurd zonder commentaar. Nadien heeft een buur zijn eerste lading dan nog bij hem gebracht. Bj contactname met Bol mocht hij de eerste bestelling zomaar houden.

  10. #10

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    1 keer besteld, maar niks gezien na 3 dagen.

    Dan maar gebeld, kreeg de vraag of het niet bij de buren afgeleverd was. Ik zei dat ik op een appartementsgebouw woonde en 25 buren heb, maar dat ik toch eens bij die naast mij ging horen. Niks ontvangen daar (zijn eerlijke mensen, dus ik vertrouw erop). dan teruggebeld en dan zeiden ze: "we storten gewoon het geld terug, als je uw bestelling toch nog wilt doe ze dan opnieuw".

    Hoorde dan van vrienden die ook in een appartement woonden dat hun bestelling gewoon vaak in de inkom gelegd werd als ze niet thuis zijn, dus iedereen die passeert (zelfs niet bewoners, want het is voor de inkomdeur in het halletje met bussen/bellen) kan het meepakken. Schijnt door de goedkope bedeling te zijn, en dat ze vaak werken met kleine zelfstandige diensten, die zo weinig krijgen dat als ze bij afwezigheid en nog eens moeten terugkeren schade doen.

  11. #11
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    1 keer besteld, maar niks gezien na 3 dagen.

    Dan maar gebeld, kreeg de vraag of het niet bij de buren afgeleverd was. Ik zei dat ik op een appartementsgebouw woonde en 25 buren heb, maar dat ik toch eens bij die naast mij ging horen. Niks ontvangen daar (zijn eerlijke mensen, dus ik vertrouw erop). dan teruggebeld en dan zeiden ze: "we storten gewoon het geld terug, als je uw bestelling toch nog wilt doe ze dan opnieuw".

    Hoorde dan van vrienden die ook in een appartement woonden dat hun bestelling gewoon vaak in de inkom gelegd werd als ze niet thuis zijn, dus iedereen die passeert (zelfs niet bewoners, want het is voor de inkomdeur in het halletje met bussen/bellen) kan het meepakken. Schijnt door de goedkope bedeling te zijn, en dat ze vaak werken met kleine zelfstandige diensten, die zo weinig krijgen dat als ze bij afwezigheid en nog eens moeten terugkeren schade doen.
    Dat verhaal kan mijn zoon beamen. Vandaar dat hij bij klacht een nieuw pakket werd toegestuurd. Ze maken zich daar blijkbaar maar weinig zorgen over verloren gegane pakketten. De winsten zullen wel navenant zijn zeker.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  12. #12

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Dat verhaal kan mijn zoon beamen. Vandaar dat hij bij klacht een nieuw pakket werd toegestuurd. Ze maken zich daar blijkbaar maar weinig zorgen over verloren gegane pakketten. De winsten zullen wel navenant zijn zeker.
    Dat was ook mijn gedacht. Ik koop er niet meer, want die houding zint mij niet.

  13. Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Ik bestel vaak bij BOL.com en laat steeds leveren bij een KIALA-punt in de buurt. Dan ben ik zeker dat ik het zelf kan afhalen, en daar moet je dan ook altijd voor tekenen in het KIALA-punt.

    Nog nooit, echt nooit problemen mee gehad...

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

  14. #14

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Het punt van leveren 'waar ze goesting' hebben of niet laten aftekenen is niet echt de fout van BOL, maar van de transporteur. En die zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek, of het nu TNT, GLS, DHL of weetikwie. Die mannen hebben een lijst van te leveren pakketjes die door de PC is uitgezet en ze moeten maar zorgen dat ze rond geraken. Dus, diene chauffeur wil gewoon op adres zo rap mogelijk af van zijn pakket. Dus vangt hij iemand thuis, dan duwt die dat in die persoons handen en klaar. Vindt hij niemand thuis, dan gaan ze in het beste geval eens rap proberen bij één van de buren, maar idd ook al meegemaakt dat het gewoon op mijn dorpel staat of in het dichtstbijzijnde frietkot of zelfs de Delhaize hier om de hoek wordt afgeleverd. Ik denk dus niet dat BOL er geen probleem van maakt van verloren pakketjes omdat hun winsten zo groot zijn, maar omdat ze zo'n zaken wel kunnen verhalen op de transporteur. Bij GLS zijn ze de laatste tijd wel slimmer geworden, heb ik de indruk, ze bieden een tweede levering aan en als ze dan nog niemand thuis vinden dan moet je het zelf gaan afhalen op hun depot. Ik van mijn kant ben ook slimmer geworden, ik laat het leveren op het werk en geef 's ochtends aan onze lieftallige receptioniste een seintje dat er een cadeautje voor mij geleverd wordt

  15. #15
    Geregistreerd: 17 oktober 2002

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Het benzinestation waar ik ga tanken en dagelijks voorbijrijd is ook een Kiala punt. Dus voor de hand liggend dat ik daar pakjes ga oppikken van e-shops die deze mogelijkheid bieden. Je krijgt een sms wanneer het pakket ter uwer beschikking is. Gemakkelijker kan niet, tenzij je te ver zou moeten omrijden natuurlijk.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  16. #16

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    Dat was ook mijn gedacht. Ik koop er niet meer, want die houding zint mij niet.
    Of er is een goede afspraak tussen BOL en de transporteur, of lees dit als 'verzekering' voor BOL ...

    Ik had ooit hetzelfde voor, maar dan met een groothandel. Zonder probleem 2 andere toestellen maar enkele weken later gehoord hoe het is afgelopen voor de transporteur. Bezie het eerder als een makkelijke oplossing om de klant zijn goederen zo snel mogelijk te bezorgen en achter de schermen het transportprobleem oplossen
    My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

  17. #17

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
    Ik bestel vaak bij BOL.com en laat steeds leveren bij een KIALA-punt in de buurt. Dan ben ik zeker dat ik het zelf kan afhalen, en daar moet je dan ook altijd voor tekenen in het KIALA-punt.

    Nog nooit, echt nooit problemen mee gehad...

    IZ.
    De reden dat ik soms bij Bol.com koop is dat ze snel leveren; geen verzendkosten rekenen en dat je het pakket de volgende dag af kunt halen bij een Albert Heijn winkel ( in NL altijd een in de buurt) zodat je niet thuis hoeft te blijven voor de postbode.

  18. Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    De reden dat ik soms bij Bol.com koop is dat ze snel leveren; geen verzendkosten rekenen en dat je het pakket de volgende dag af kunt halen bij een Albert Heijn winkel ( in NL altijd een in de buurt) zodat je niet thuis hoeft te blijven voor de postbode.
    Check, en ook duidelijke emails wanneer je bestelling even niet voorradig is, met een hoop opties om vooralsnog van je aankoop af te zien.... Ik koop graag bij Bol.com

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

  19. #19

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
    geen verzendkosten rekenen.
    Denk dat daar ook een mooi deel van het probleem zit. Wij denken dat dat mooi is, maar praktijk zorgt dan waarschijnlijk voor een financiële dwangbuis van een overeenkomst tss bol en die bezorgers, waarbij die geen 2de keer kunnen passeren, en al snel tevreden zijn als het pakketje 'in de buurt' is geleverd en hopen dat het wel terechtkomt.

  20. #20

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    Denk dat daar ook een mooi deel van het probleem zit. Wij denken dat dat mooi is, maar praktijk zorgt dan waarschijnlijk voor een financiële dwangbuis van een overeenkomst tss bol en die bezorgers, waarbij die geen 2de keer kunnen passeren, en al snel tevreden zijn als het pakketje 'in de buurt' is geleverd en hopen dat het wel terechtkomt.
    Dat heeft niets met de 'gratis' verzendkosten van doen. Ik heb tweemaal meegemaakt bij een andere webwinkel waar ik boven op de porto vijf euro extra betaalde om het pakket aangetekend thuis te krijgen: dat wil zeggen dat ik moet tekenen voor ontvangst. Het pakketje werd terwijl ik thuis was in de brievenbus gepropt, ik had daar toen die webwinkels van op de hoogte gesteld. Omdat Bol.com niet de goedkoopste is zitten de verzendkosten in het product verrekend, wat eigenlijk ook de juiste manier is.

  21. #21

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Ik heb gisteren het Xbox spelletje in een Kiala punt afgegeven.

  22. #22

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Ik heb nog geen reactie gekregen van Bol.

  23. #23
    Geregistreerd: 13 januari 2006

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Koerierdiensten , tja , ze zijn allemaal gelijk hoor maar je kan het die mensen niet kwalijk nemen hoor, als je ziet waar die overal moeten geraken en voor welke prijs op een dag…
    Er is ooit een Canon 30D bij m’n ouderlijke thuis aan de voordeur afgezet geworden ( zit aan de zijkant en die deur werd zelden gebruikt door m’n ouders ) , op een zondag belde er iemand aan de voordeur aan , ik doe de deur open en daar staat een kartonnen doos , tja zegt die mens dat stond hier al hoor, op het TNT label stond de afleveringsdatum al van een kleine week ervoor… gelukkig geen regenschade ofzo…
    Zelf koop ik best veel via het net, is wel makkelijk eigenlijk tegenwoordig en laat alles op het werk afleveren, daar is altijd iemand om te ontvangen/tekenen en eigenlijk kan ik niet zeggen dat er op die manier iets is fout gegaan. Nu niet iedereen heeft natuurlijk de mogelijkheid om het zo te doen, maar is wel zeer makkelijk/betrouwbaar.
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

  24. #24

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Beste RDB, volgens mij ligt het niet aan Kiala maar aan Bol.
    Vandaag nog steeds geen reactie gekregen.

  25. #25
    Geregistreerd: 14 december 2005

    Standaard Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Let op met Kiala.
    Verzending duurt some echt lang, en hun tracking is niet accuraat.
    Als je dan contact opneemt vind je geen telefoonnummer, en op mails reageren ze pas na een week of zo.
    Mijn pakket is vanuit NL een kleine 2 weken onderweg geweest.

    Ik probeer ze te vermijden tot ze beter bereikbaar zijn.

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. Vliegensvlug
    Door Chrit in forum Macro & Close-Up
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 4 september 2011, 08:32

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •