Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

betalend wifi in hotel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • betalend wifi in hotel

    Als telenet klant dacht ik gebruik te maken van hun telenet homespot maar die wilden ze niet openzetten,je kon wel op internet als je 3 € per 24u betaalde.Normaal of niet.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: betalend wifi in hotel

    ander hotel nemen... tegenwoordig is Wifi gratis bij 't gros van de hotels...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: betalend wifi in hotel

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Als telenet klant dacht ik gebruik te maken van hun telenet homespot maar die wilden ze niet openzetten,je kon wel op internet als je 3 € per 24u betaalde.Normaal of niet.
      Er wordt soms raar geredeneerd, laatste verlof was Wifi in de lobby gratis maar tergend traag, iedereen gebruikte die natuurlijk, maar er stonden ook twee pc's : daar betaalde je 1€ voor 10 min online....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: betalend wifi in hotel

        We zijn nog ver weg van "gratis Wifi in elk hotel"
        Ik heb net een trip door de VS gemaakt,
        Luxor Las Vegas, Ethernet 21$/dag (zelfs geen wifi!, maar ik wist dat en had mijn eigen accespoint bij)
        Grand Hyatt New York, Wifi, 14$/dag
        En dit zijn geen budgethotelletjes.

        Comment


        • #5
          Re: betalend wifi in hotel

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          We zijn nog ver weg van "gratis Wifi in elk hotel"
          Ik heb net een trip door de VS gemaakt,
          Luxor Las Vegas, Ethernet 21$/dag (zelfs geen wifi!, maar ik wist dat en had mijn eigen accespoint bij)
          Grand Hyatt New York, Wifi, 14$/dag
          En dit zijn geen budgethotelletjes.
          Klopt als een zwerende vinger en als regel hou ik aan: hoe duurder het hotel hoe meer men moet betalen voor WiFi om de verloren inkomsten goed te maken van de vroegere telefoongesprekken.
          Vannacht ingechecked in het Marriott Executive in BKK en ook hier was het normaal te betalen en wel zo'n €18/dag maar na wat onderhandelen het toch verkregen dit gratis te hebben en dit voor een kamer aan €160/nacht

          Ga ik naar een hotelletje op het platteland krijgt men daar in nagenoeg elk hotel gratis internet. Een 2 weken geleden in Duitsland in een Best Western aan €67/nacht was het internet dan weer gratis.
          Voor ons klanten die op bezoek komen naar België worden deze op hotel geplaatst in Gent en daar is internet ook €15/nacht maar door de vele overnachtingen is het deel van een deal dat wij gratis internet hebben voor ons klanten.

          Comment


          • #6
            Re: betalend wifi in hotel

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            ander hotel nemen... tegenwoordig is Wifi gratis bij 't gros van de hotels...
            Toch maar eens meer buiten komen...Er is geen lijn in te trekken maar er zijn zeer veel hotels waar internet betalend is. Wij selecteren onze hotels ook op internet access en dan wordt de prijs vergeleken inclusief internet. Internet nemen en bellen via VOIP blijft natuurlijk wel goedkoper dan (GSM/hotel)telefoongesprekken betalen.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: betalend wifi in hotel

              Het feit dat telenet een gratis dienst (homespot) aanbied aan zijn klanten en dat de hoteleigenaar die verder VERKOOPT vond ik er een beetje over.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: betalend wifi in hotel

                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                Het feit dat telenet een gratis dienst (homespot) aanbied aan zijn klanten en dat de hoteleigenaar die verder VERKOOPT vond ik er een beetje over.
                Hij zal de homespot gewoon uitgeschakeld hebben, en geld vragen om via zijn connectie te surfen. Want op een ingeschakelde homespot heeft hij geen vat denk ik, je logt gewoon in met jouw klantgegevens. Het is er niet een "beetje", maar ver over vind ik.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: betalend wifi in hotel

                  Waarom is dat er ver over?
                  Jij hebt er toch niks mee te maken wat die man met zijn internetverbinding doet...
                  Trouwens, hoe weet je dat die Telenet heeft?
                  Als er een Homespot is, dan kan je daar in principe op, die kan je niet verder verkopen.

                  Als je regelmatig in hetzelfde Hotel verblijft, dan kan je daar over onderhandelen. En veel hotels bieden een zogenaamd business pakket aan, waar dan meestal ontbijt en internet in zit.

                  Comment


                  • #10
                    Re: betalend wifi in hotel

                    vind dat het bij de service van een hotel hoort.
                    net als schoon beddengoed en handdoeken.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: betalend wifi in hotel

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Waarom is dat er ver over?

                      Trouwens, hoe weet je dat die Telenet heeft?
                      Hij heeft Telenet vertelt TS in eerste post.

                      En verder heeft Bouk 100% gelijk vind ik.

                      Als je nu internet als hotelhouder nog blijft zien als een "melkkoe", zal dat eerder ontradend beginnen werken voor potentiële klanten denk ik.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: betalend wifi in hotel

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Als je nu internet als hotelhouder nog blijft zien als een "melkkoe", zal dat eerder ontradend beginnen werken voor potentiële klanten denk ik.
                        Ik heb laatst een lijstje gelezen op CNN van de "kosten" die hotels beginnen aan te rekenen tegenwoordig in de US. Ze gaan de weg op van de luchtvaartmaatschappijen.

                        Nadat je overdreven dure drank uit de minibar hebt gebruikt krijg je nog extra een "minibar restocking fee" aangerekend b.v.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: betalend wifi in hotel

                          Laat die hoteliers toch eens zelf hun business case maken!

                          Als je er niet tevreden mee bent, zoek gewoon een ander Hotel.
                          Er zijn inderdaad hotels die het gratis aanbieden, en daar ook klanten mee lokken.

                          Ik ken zelfs een Hotel waar de minibar gratis is! Daar heb je ook gratis internet (traag - 0,5 Mbps), en als het sneller moet, dan moet je betalen en krijg je 5 Mbps.

                          In een hotel waar ik regelmatig verblijf, daar moet je 'internet' vragen aan de balie, en dan krijg je een mifi router mee die je op je kamer kan gebruiken gratis.

                          Vooral in steden waar de hotel makkelijk vol geraken (en dus duur zijn), daar moet je voor die dingen bijbetalen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: betalend wifi in hotel

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            vind dat het bij de service van een hotel hoort.
                            net als schoon beddengoed en handdoeken.
                            grt,bouk.
                            Zou inderdaad moeten, vooral nu zowat iedereen een smartphone, tablet of laptop bij heeft.
                            Mvrgr.

                            Comment


                            • #15
                              Re: betalend wifi in hotel

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Laat die hoteliers toch eens zelf hun business case maken!

                              Als je er niet tevreden mee bent, zoek gewoon een ander Hotel.
                              En vooral: Op tripadvisor aan de hele wereld laten weten als ze te hoge prijzen vragen of gratis wireless aanbieden. Ik merk dat men tegenwoordig Tripadvisor goed opvolgt
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X