Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54

Standaard Re: betalend wifi in hotel

Voilà, ik zou het niet beter kunnen zegge, on4bam !
    BD0473BE / www.nete.be
    Lumix G90 / Lumix GM5
    12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
    Idd ZEER domme reactie.

Nu ja... gratis bestaat niet.
    Ergens zit het in de prijs maar het oogt natuurlijk veel aantrekkelijker als je dat gouden woordje "gratis" kan gebruiken .
    Voor mij HOEFT het eigenlijk niet "gratis"... als ik vooraf maar weet wat het ganse verblijfplaatje me gaat kosten.
    Of ik nu voor mijn kamer 70 euro moet betalen mét GRATIS wifi... of 65 euro zonder, maar met de mogelijkheid om wifi aan 5 euro per dag in optie te nemen...

Dan neem ik toch het tweede want misschien wil ik wel een dagje of 2 ZONDER contact met de buitenwereld. Want dat is dan goedkoper dan GRATIS
    Dergelijke redenering volgt Ryanair ook.
    Je betaalt de basic prijs en voor het minste extraatje moet je betalen.
    En dan hoor je ontevreden reizigers klagen dat ze geen service krijgen of dat de baliebediende onvriendelijk is.
    Van mij zou dergelijk hotel toch een flinke vermelding krijgen op Tripadvisor en eventueel de boekingssite.
    Dat zal zijn effect niet missen, wees gerust.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Dergelijke redenering volgt Ryanair ook.
    Je betaalt de basic prijs en voor het minste extraatje moet je betalen.
    En dan hoor je ontevreden reizigers klagen dat ze geen service krijgen of dat de baliebediende onvriendelijk is.
    Van mij zou dergelijk hotel toch een flinke vermelding krijgen op Tripadvisor en eventueel de boekingssite.
    Dat zal zijn effect niet missen, wees gerust.
    Dat zegt natuurlijk meer over de reiziger dan over de dienstverlener: als je op voorhand weet (dat zei ik al eerder maar niemand leest dat ) wat je gaat krijgen en aan welke bodemprijs moet je toch niet van je toeter maken dat het allemaal maar minnetjes is .
    Er zijn er altijd die willen behandeld worden als een koning voor de prijs van een scheet in een fles. Je zal dan maar op een Basil Fawlty botsen...
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
    Dat zegt natuurlijk meer over de reiziger dan over de dienstverlener: als je op voorhand weet (dat zei ik al eerder maar niemand leest dat ) wat je gaat krijgen en aan welke bodemprijs moet je toch niet van je toeter maken dat het allemaal maar minnetjes is .
    Er zijn er altijd die willen behandeld worden als een koning voor de prijs van een scheet in een fles. Je zal dan maar op een Basil Fawlty botsen...
    Het probleem is dat in geval van internettoegang je dikwijls aan een bodemprijs kan logeren en gratis op het net kan en bij duur logement er soms meer dan €10 gevraagd wordt. Er is echt geen lijn te trekken tussen kamerprijs en internettoegang terwijl dat voor andere "luxe" meestal wel duidelijk is.

I.p.v. luchtvaartmaatschappijen te vergelijken kan je misschien restaurants vergelijken. Bij McDonald's (toch niet duur te noemen ) is internet gratis, geen idee hoe dat bij Noma of El Bulli zit
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3

Soortgelijke discussies

1. Betalend opdracht
    Door Melis in forum Algemeen
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 26 juli 2011, 13:02
  2. Ophotonow nu betalend?
    Door Act in forum Fotobewerking & software
    Reacties: 2