Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

    Beste BD ers, wegens veel te druk en de aankoop van een woning kom ik niet meer aan fotograferen toe.

    Maar misschien zitten er hier kenners die mij kunnen adviseren op mijn zoektocht naar een kwaliteitsbadkamer.
    Ik ben normaal een ikea adept maar op dit gebied zijn de ikea badkamers toch niet wat ik zocht.
    Het betreft hier een 2e badkamer, wij hadden deze graag een wat meer welness accent gegeven, zoals een bubbelbad met jets lichtjes etc... Ik overwoog om ook een stoomcabine te plaatsen maar dan wel niet in een pre fab cabine maar de prijzen die ik vond zijn mij toch wat te hoog. Als totaal budget voor de badkamer tegels vloer verlichting en alle materiaal in hadden wij een ruime 10000 euro in gedacht (excl plaatsing).
    Graag had ik wat adressen bekomen waar ik dus kwal prijs deftig sanitair en of wandtegels/mozaiek/vloer kan vinden in Be of Nl

    Ook ben ik op zoek naar inbouw/opbouwspots voor mijn ganse woning. Ook hier is jullie advies meer dan welkom

    Mvg

    Jan
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

  • #2
    Re: Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

    Onze tegels en mozaïek komen van Impermo in Sint-truiden, ze hebben ook een nieuw filiaal in Wetteren (inderdaad straffe prijzen en deftige kwaliteit)
    Als het druk is moet je daar wel even geduld hebben.

    De badkamer komt van bij X20 in Hasselt (vriendelijk, behulpzaam en vlotte levering) Zij hebben wel hun eigen merken. (Blaufoss voor de kranen,...)
    Bij Van Marcke hadden we een offerte van +/- 7500 Euro en dan hebben we niet de 'grand-chique' gekozen.
    Daarin zaten het badkamermeubel (dubbele lavabo), 2 smalle wandkastjes, douche, lavabo voor wc en 2 inbouw wc's en de kranen, ...
    Bij X2O kwam dit op minder dan de helft (wel met enkele soldenartikelen)

    Wel opletten ivm keuring dat alle kranen en dergelijke gekeurd kunnen worden indien nodig.
    (maar dat is in alle winkels, zelfs bij Van Marcke heb ik al gehoord)


    Veel plezier met de zoektocht
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

      Voor verlichting, ga eens kijken bij www.lampenlicht.be of bij www.ledlampendirect.nl
      Bij allebei al gekocht en prima spullen gekregen.

      Voor de ledjes zelf koop ik bij www.groenestroomshop.nl
      Last edited by Guest14; 7 december 2012, 11:05.

      Comment


      • #4
        Re: Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

        voor vloeren en tegels zou ik ook zeggen impermo eerlijke prijzen
        voor wat badkamers en kraanwerk betreft zou ik VAM, DESCO aanbevelen of als het iets minder mag zijn http://www.zelfbouwmarkt.be/ in ninove
        voor verlichting is er voldoende op het www ter beschikking, wel rekening houden dat het voor een vochtige ruimte is (gesloten, geisoleerd enz...)
        of lusterie meubelux in Halle-Booiehoven deze zaak bestaat minstens 50 Jaar alles wat je kan wensen is er.

        grts
        Last edited by korandoke; 7 december 2012, 11:47.
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

        Comment


        • #5
          Re: Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

          Sanitair is zo een 40% goedkoper in Duitsland.

          Comment


          • #6
            Re: Badkamer en verlichtingsadvies gezocht

            Bedankt voor de tips, die tegelzaak in Wetteren heeft idd super prijzen en wat een keuze!
            Aanvaarden die websites voor de verlichting ook ecocheques?

            mvg

            Jan
            Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

            Comment

            Working...
            X