Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

    Gisteren ontdekt, een gelijkaardige dienst als de welbekende Coyote, maar dan zonder verplicht aan te schaffen hardware en/of duur maandelijks abonnement. Beschikbaar in appstore voor een 5 euro.

    Software is van franstalige (zoals Coyote) afkomst, maar ook voorzien voor Belgie, software is beschikbaar in FR/NL/ENG versie. Website is nog grotendeels franstalig, maar ze hebben al een rubriek in het NL ook ondertussen.

    URL: http://www.avertinoo.be

    Heb het nu 2 dagen in test en (hoewel ik het niet kan vergelijken met de Coyote) lijkt de software toch wel te doen wat deze moet doen en voor een eenmalige kost van 5 euro kan je niet sukkelen :-) Voor alle duidelijkheid; Ik heb geen banden, noch belangen met Avertinoo, maar dacht dat er wel interesse zou voor zijn, gezien de populariteit van de Coyote topic. Denk dat Coyoto wel meer gebruikers zal hebben, maar wederom geen idee, gezien ik nooit een Coyote heb gehad.
    Gelieve deze topic 'on topic' te houden en niet te beginnen over doodrijders, snelrijders, salonpiloten e.d. :-)

    Sven
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

    Totaal geen ervaring mee, met deze of andere.

    Maar een aantal collega's maken sinds kort gebruik van deze applicatie:

    alertegps.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, alertegps.com has it all. We hope you find what you are searching for!


    Ook in een hardware box aan te schaffen zoals de Coyote.
    p.

    Comment


    • #3
      Re: Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

      Maar precies gratis app voor iphone?
      Effe testen, we kunnen maar op de hoogte blijven
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        Re: Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

        Ik heb Wikango een hele tijd gehad vroeger maar toen waren er nog te weinig gebruikers en was het resultaat vrij miniem, misschien werkt het nu al beter.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Alternatief voor Coyote op iphone/ipad/...

          het wordt nog beter mensen:

          coyote heeft nu i-coyote ….. een applicatie voor mobiele telefoon zoals oa android

          ik heb hem al gedownload, zal testen en zien….

          in zover ik het begrijp : abonnement : 0 euro

          maar betalen komt nog wel….vrees ik…..(van niet)

          maar soit, het lijkt allemaal leuk men zegge het voort

          http://www.mobiles24.com/downloads/s/475947-294-icoyote

          Comment

          Working...
          X