Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adobe reader probleem vista

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adobe reader probleem vista

    ik heb adobe reader geïnstalleerd op mijn Vista laptopje, maar ik kan geen documenten openen. Ik moet eerst de gebruikersovereenkomst accepteren vooraleer ik adobe reader kan gebruiken, maar het probleem is dat ik die overeenkomst niet kan accepteren. Als ik op accept klik, dan wordt dit niet geregistreerd, op decline kan ik ook niet klikken... (knopje wordt wel ingedrukt,maar veert terug als ik stop met klikken)

    is toch wel heel lastig want pdf bestanden openen is redelijk essentieel voor mij
    heeft iemand hier ervaring mee?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: adobe reader probleem vista

    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    ik heb adobe reader geïnstalleerd op mijn Vista laptopje, maar ik kan geen documenten openen. Ik moet eerst de gebruikersovereenkomst accepteren vooraleer ik adobe reader kan gebruiken, maar het probleem is dat ik die overeenkomst niet kan accepteren. Als ik op accept klik, dan wordt dit niet geregistreerd, op decline kan ik ook niet klikken... (knopje wordt wel ingedrukt,maar veert terug als ik stop met klikken)

    is toch wel heel lastig want pdf bestanden openen is redelijk essentieel voor mij
    heeft iemand hier ervaring mee?
    Verwijderen die boel en nieuw downlaoden van hun website.
    Start ==> Configuratiescherm ==> Programma's en onderdelen ==> tabblad verwijderen.
    Vervolgens met je brouwser naar http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/readstep2.html gaan en een nieuwe versie downlaoden.
    Deze is gratis tenzij je de Pro versie wil, voor deze moet je betalen, maar met de Pro versie kunt u ook veel meer.
    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: adobe reader probleem vista

      Ge zou natuurlijk ook eens kunnen proberen die op te starten als administrator en dan te accepteren ... helpt dat niet? (niet geprobeerd)
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: adobe reader probleem vista

        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
        ik heb adobe reader geïnstalleerd op mijn Vista laptopje, maar ik kan geen documenten openen. Ik moet eerst de gebruikersovereenkomst accepteren vooraleer ik adobe reader kan gebruiken, maar het probleem is dat ik die overeenkomst niet kan accepteren. Als ik op accept klik, dan wordt dit niet geregistreerd, op decline kan ik ook niet klikken... (knopje wordt wel ingedrukt,maar veert terug als ik stop met klikken)

        is toch wel heel lastig want pdf bestanden openen is redelijk essentieel voor mij
        heeft iemand hier ervaring mee?
        Probeer Foxit Reader.
        Legaal, gratis en niet zo log als dat ding van Adobe.
        The best free PDF reader & viewer used by over 700 million users. Download Foxit PDF Reader for Windows, Mac, Android & more today!


        Foxit Reader werkt bij Vista en XP.
        Last edited by theokus; 26 maart 2008, 14:26.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment

        Working...
        X