Iemand interessante locaties voor vogels te fotograferen ? Mag in heel België zijn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vogel spotting
Collapse
X
-
Vogel spotting
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto'sLabels: Geen
-
-
Re: Vogel spotting
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIemand interessante locaties voor vogels te fotograferen ? Mag in heel België zijn.
-
Ik ga graag naar:
* Uitkerkse polders in ... Uitkerke, nabij Blankenberge
* Harcies - Bernissart, een enorm mooi domein, net over Doornik, heel weinig Vlamingen die daar komen maar naar mijn mening een heerlijke plaats om te wandelen met goede schuilhutten
* Domein Blankaart in Woumen nabij Diksmuide
* Bourgoyen - Gent
Verder in je eigen tuin mits de nodige lokmiddelen en de site www.natuurpunt.be zal je zeker helpen om nog enkele natuurgebieden te vinden.Last edited by Sultana; 20 september 2010, 17:09.
Comment
-
Hier nog enkele nuttige links (onder het motto dat het niet altijd ver hoeft te zijn om mooie foto's te nemen):
Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
Niet direct links naar sites waar men naartoe moet rijden maar gewoon voor kan thuis blijven (in sommige gevallen)
Comment
-
-
Via de website van natuurpunt vind je allerlei leuke plaatsen over heel vlaanderen. Op de kaart op de website staat zelfs bij waar er schuil/kijk hutten zijn voorzien
Een andere leuke website is natuurenbos.bevia de link domeinen kan je zoeken waar de natuurparken zich bevinden
natuurdomein 'de walenhoek' in niel (provincie antwerpen) is een leuke plaats (57hectare en meer dan 160 verschillende soorten vogels die hier broeden)
Comment
-
Goeie links allemaal , nu op verkenningstocht.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prime Bekijk berichtZelf ben ik er nog niet geweest, maar Zonhoven(ergens in de limburg) moet wel een goede plaats zijn.
En waar je veel vogels kan fotograferen hier in de buurt is het Schulensmeer (Lummen/Herk de Stad), Demerbroeken (Zichem), Het Vinne (Zoutleeuw), De Maten (Genk) enzoverder...
Je kan ook eens kijken op http://waarnemingen.beGroetjes Rob
Comment
Comment