Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex Locaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Urbex Locaties

    Ik zoek een urbexer uit de streek rond Hechtel om iets te controleren.

    Comment


    • Re: Urbex Locaties

      Wil er nu echt niemand van de mods eindelijk eens de moeite nemen om die Diego1987 er definitief af te gooien ????
      Het is nu zeker niet mijn bedoeling om te schelden, dat ligt niet in mijn karakter maar dat ventje is een splijtzwam die we hier echt wel kunnen missen.
      Ik weet niet wat hij rookt maar het zal zeker geen tabak zijn.

      PaulM

      Comment


      • Re: Urbex Locaties

        ik heb u al vriendelijk mail gestuurd dat je mij moet gerust laten
        ik heb dit ook al gemeld aan de mods laat me gerust
        ik doe dit ook met u het nodige respect mss als je dit kent ?

        Comment


        • Re: Urbex Locaties

          is dit eigenlijk de bedoeling van dit forum om steeds af gezeikt te worden ?
          moet iedere letter serieus worden genomen ?

          Comment


          • Re: Urbex Locaties

            Oorspronkelijk geplaatst door diego1987 Bekijk bericht
            ik heb u al vriendelijk mail gestuurd dat je mij moet gerust laten
            ik heb dit ook al gemeld aan de mods laat me gerust
            ik doe dit ook met u het nodige respect mss als je dit kent ?
            Leer eerst eens correct Nederlands schrijven jongetje en laat vervolgens de anderen gerust.
            Je staat met dit soort gedrag alleen op een eiland, besef je dat dan echt niet ?
            Enkel mijn goed fatsoen belet me om de wansmakelijke urbexfoto's die je me ooit hebt doorgestuurd om te bewijzen dat je te goeder trouw was hier te plakken.
            Eén was bij Chateau Miranda, niet ? Ik zal eens zoeken.

            Hierbij wil ik ook een openbare oproep doen naar de moderatoren. Dit sujet moet er af of ik ga eraf.
            Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt.

            Comment


            • Re: Urbex Locaties

              ga er gersut maar af wat denk je eigenlijk ?
              omdat je het meeste ervaring hebt dat je alles kan en mag ?
              en perfect nederlands schrijven kijk eens naar je zelf
              en nog iets doe gerust smijt de fotos maar erop doe wat je niet laten kan he
              ik heb al gezegd dat dit een hobby is en dat ik er niet profesioneel mee bezig ben
              en als je blijft men naam gebruiken op dit forum zal ik dit blijven melden aan de mods
              en jij denkt mescchien dat ik alleen op een eiland ben.
              maar ben toch blij dat andere urbexers onders ons mij hier helpen !!!

              Comment


              • Re: Urbex Locaties

                Moderator Warning: De mods worden de kwalijke mails over en weer wel stilletjes aan beu!
                Of er wordt hier serieus en MET respect gediscussieerd of dit draadje wordt gesloten!
                Ene btw, er wordt geen tweede keer gewaarschuwd!
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • Re: Urbex Locaties

                  Goed zo, aan mij zal het in ieder geval niet liggen.

                  To the point : ik zocht een urbexer om een locatie te controleren in de buurt van Hechtel. Streetview (2009) laat zien dat ze afgesloten is maar ik kreeg een tip dat ze zou moeten te doen zijn. Voor mij is de rit met onzekerheid een beetje te ver, maar op 4 jaar kan er enorm veel veranderen. Ik zou wel liefst iemand hebben die hier al een tijdje bezig is.

                  Comment


                  • Re: Urbex Locaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Goed zo, aan mij zal het in ieder geval niet liggen.

                    To the point : ik zocht een urbexer om een locatie te controleren in de buurt van Hechtel. Streetview (2009) laat zien dat ze afgesloten is maar ik kreeg een tip dat ze zou moeten te doen zijn. Voor mij is de rit met onzekerheid een beetje te ver, maar op 4 jaar kan er enorm veel veranderen. Ik zou wel liefst iemand hebben die hier al een tijdje bezig is.
                    Bah, nieuwe auto moet ingereden worden
                    als je niemand uit de buurt van Hechtel vind, geef maar een schreeuw
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • Re: Urbex Locaties

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      Bah, nieuwe auto moet ingereden worden
                      als je niemand uit de buurt van Hechtel vind, geef maar een schreeuw
                      Ik stuur hem door via mail Koen.
                      ga ik meteen doen anders vergeet ik het.

                      Comment


                      • Re: Urbex Locaties

                        Hoi hoi

                        morgen dagje fotoschoots met vrienden.
                        Villa decor manoir de Chapelle sauna yee
                        Heeft iemand nog tips om bowling Mill te vinden

                        Katrien

                        Comment


                        • Re: Urbex Locaties

                          Voor Villa Decor ben je helaas enkele maanden te laat , de schuren zijn volledig afgebroken, enkel de villa staat er nog maar deze zou ook volledig leeg zijn

                          ik heb het adres van de Bowling Mill hier liggen, als je interesse moest hebben wil ik altijd wisselen tegen een ander adres, stuur anders je lijstje via pm maar door

                          groetjes

                          stijn

                          Comment


                          • Re: Urbex Locaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door coningx Bekijk bericht
                            Voor Villa Decor ben je helaas enkele maanden te laat , de schuren zijn volledig afgebroken, enkel de villa staat er nog maar deze zou ook volledig leeg zijn

                            ik heb het adres van de Bowling Mill hier liggen, als je interesse moest hebben wil ik altijd wisselen tegen een ander adres, stuur anders je lijstje via pm maar door

                            groetjes

                            stijn
                            Opmerking van Stijn over Decor klopt, met de villa alleen ben je heel weinig. Maar de living is speciaal, het enige wat me hier aan herinnert is manoir de la fleur.
                            Bowling Mill doet me niks. Voorzie meer tijd voor Chapelle, de dagen zijn kort.
                            Sauna Yee zegt me niks.

                            Comment


                            • Re: Urbex Locaties

                              Bowling Mill is wel leuk door het verhaal dat erachter zit en de molen zelf is wel prachtig aan de binnenkant vind ik

                              Sauna Yee , tja is een leegstaande sauna waar ik nog maar weinig mooie foto's van gezien heb.
                              Ben er zelf geweest toen hij nog open was dus weet het zijn, maar heb er nog nooit aan gedacht om daar naar toe te gaan voor urbexfotografie

                              Comment


                              • Re: Urbex Locaties

                                Is bowling Mill nog toegankelijk ?

                                Comment

                                Working...
                                X