Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious


    [Mod] foto werd verwijderd aangezien deze niet van TS is
    typfoutje in de foto er uit gehaald
    ander kleurtje voor de liefhebbers .achtervelgje wat meer tijd in gestoken .
    reflectie van het zonnetje er wat uitgehaald maar andere reflecties niet , vind ik persoonlijk mooier als de bolide blikt





    Last edited by zunoel; 16 augustus 2009, 11:30.

  • #2
    Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

    oops, typfoutje in de foto.

    Comment


    • #3
      Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

      not my cup of tea,

      definitely.
      I will harness all available light with super-fast aperture lenses

      Comment


      • #4
        Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

        vind hem ook absoluut niet goed...

        tekst is vreselijk, achtergrond nog erger en daarenboven (maar da's persoonlijk) vind ik de auto ook niet mooi...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

          Dit zal dan wel kunst zijn zeker ?

          Ieder zijn mening hé, maar persoonlijk word ik er ook niet echt warm van.
          De kleurcombinatie is subjectief, niet voor mij, maar ik kan mij voorstellen dat anderen dit eventueel wel kunnen smaken.

          Maar er zijn enkele basis principes die kompleet de mist in gegaan zijn :
          - de tekst (die toch belangrijk is) valt absoluut niet genoeg op links boven
          - de 'cut out' van de wagen is nogal ondermaats, kijk even naar de achtervelg ...
          - voor een dergelijke reklame boodschap moet je zeker je eigen naam juist typen (een keer Bagus Steven en dan Baghus S?)
          - het is 'designed by' trouwens ...
          - er zit een reflectie in de bumper van de wagen, wegclonen voor een flyer.

          Nu komt het een beetje over als iets wat snel, snel tussendoor gemaakt is eerlijk gezegd, niet iets waar voorbereiding in zit en werk van gemaakt is.

          Een flyer voor een event maken is niet zo gemakkelijk als het er uitziet ... er komt redelijk wat layout en inzicht bij kijken, net zoals een goede foto ... je hebt snapshots en je hebt foto's ...
          dit is een snapshot spijtig genoeg

          Sorry als het een beetje hard overkomt, maar ik krijg ook liever de waarheid te horen dan bloemetjes terwijl ze iets totaal anders denken ... je kan er alleen maar van leren

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

            Het is ook niet echt mijn smaak.
            Te druk, te groen en verkeerd lettertype..Ziet er volledig onprofessioneel uit.
            Sorry TS maar smaken verschillen.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              - voor een dergelijke reklame boodschap moet je zeker je eigen naam juist typen (een keer Bagus Steven en dan Baghus S?)
              - het is 'designed by' trouwens ...
              De naam viel me niet onmiddelijk op, maar de disignd bij was het eerste wat mij opviel aan deze foto! zeker direct aanpassen...

              Ik ben ook niet helemaal te vinden voor de kleuren, maar voor tuning passen ze misschien wel...

              De invulling van de tekst is ook iets te druk... Gewoon een vaste kleur of contour zou beter zijn, maar zeker zo niet...

              De foto van de wagen zelf, mag er op de reflecties na wel zijn, verwerking is niet geslaagd...

              greetz,
              www.fotopie.be
              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

              Comment


              • #8
                Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                Ik volg de vorige meningen hier.

                Not my cup of tea either...

                Spellingsfouten zijn enorm storend en verder ben ik ook van mening dat deze eigenlijk eerder in fotobeoordeling thuishoort. Hij geeft teveel de indruk van heel snel in elkaar gestoken te zijn. Dit kan volgens mij veeeel beter gedaan worden.
                Mvg,David
                [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                  heb hem effe aangepast .de eigenaar van de wagen vond hem te gek
                  maar ja hij kent meer van auto's dan van foto's. daarom toch bedankt
                  voor de tips van de kenners hoe het beter zou kunnen .
                  voor die denken dat ze te hard zijn geweest . geen probleem kan wel tegen een stootje
                  liefst zo heb ik een reden om het volgende keer beter te doen .gegroet
                  Steven

                  Comment


                  • #10
                    Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                    t is designed ipv disigned

                    vraagje : is die gast zijne auto nu groen of bruin?
                    vind de update beter uitgeknipt hoewel je toch nog stukje band voorraan vergeten zijt
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #11
                      Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                      t is designed ipv disigned

                      vraagje : is die gast zijne auto nu groen of bruin?
                      vind de update beter uitgeknipt hoewel je toch nog stukje band voorraan vergeten zijt
                      eigenlijk geen van de twee maar orangje

                      Comment


                      • #12
                        Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                        *thread kick*

                        super grappig als foto's plots andere foto's worden, en je dan de beschrijving er bij leest
                        I will harness all available light with super-fast aperture lenses

                        Comment


                        • #13
                          Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                          Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk bericht
                          *thread kick*

                          super grappig als foto's plots andere foto's worden, en je dan de beschrijving er bij leest
                          Over welke velgen en bumper zouden ze eigenlijk spreken?

                          Voor de achtergrond had ik toch de deur en de kader weggehaald...

                          Comment


                          • #14
                            Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                            erg grappig vind ik dit niet .ik zal dan ook uitzoeken wie mijn foto veranderd heeft
                            daar deze foto die er nu geplaatst is niet van mij is .en ik het model niet eens ken
                            ik vind het dan ook onsmakelijk om zulke grappen uit te halen .

                            Comment


                            • #15
                              Re: auto tuning voor metropolis Antwerpen, voor premiere fast & furious

                              rofl...

                              zal wel door tinypic zijn.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X