Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: E19

Standaard E19

Omdat we tegenwoordig niet meer te ver van huis weg mogen, alleen maar onderwerpen in de buurt die per fiets bereikbaar zijn.
    Zoals steeds wordt jullie mening enorm op prijs gesteld.

Standaard Re: E19

Mooi voorbeeld van hoe je toch een mooie foto kunt maken van iets oersaai als een autoweg. Licht heel goed overal onder controle. Compo past hier ook perfect bij.

mooie compositie ... deze plaat intrigeert me wel....
    Nikon Z6 ,[B]Nikkor 24-120 mm f/4.0, Nikkor 24-70 f/4.0 S (Z6 lens) , Sigma 12-24 mm f/4.0 ART serie,, Sigma macro 150 mm f/2.8 , Nikkor 50 mm f/1.8
    http://www.eddymoens.be

Inderdaad een goede compositie en ook mooie kleuren!

heel moio beeld, prachtige kleuren, mooie leidende lijnen
    ik zou zeker ook eens een versie met lange slutiertijd willen zien en een voor of achterlicht dat door de foto glijdt (klassieker, maar doet het altijd voor mij)
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...

Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
    heel moio beeld, prachtige kleuren, mooie leidende lijnen
    ik zou zeker ook eens een versie met lange slutiertijd willen zien en een voor of achterlicht dat door de foto glijdt (klassieker, maar doet het altijd voor mij)
    Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar in de huidige Corona tijden niet voldoende verkeer om dat bij dit licht te kunnen doen lukken. Volgende keer zal ik eens een grijsfilter meenemen en het proberen te bereiken.

Aan de anderen, ook bedankt voor de commentaren.
    Omwille van beperkte tijd met twee kleine kinderen neem ik meestal wel foto's in mijn directe omgeving. Ik probeer daarbij te doen wat ik in het dagelijkse leven ook probeer te doen, namelijk de schoonheid in de meest banale en eenvoudige dingen proberen te zien. Tot op heden beleef ik op die manier ook enorm veel plezier aan fotografie.

zeer mooie opnamehoek en prachtige kleurenpalet. Mooi en interessant gevuld beeld.
    de korte sluitertijd bevalt me hier wel omdat anders het aankomend verkeer minder mooi in beeld zou komen.
    knap
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Ik vind de foto vooral sterk door dat er in de voorgrond geen auto's zijn. Daardoor word je naar achter in de foto getrokken zoals het hoort.

Gezien in de HoF.
    Dikke proficiat.
    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Prachtig beeld Tom, proficiat met de HOF nominatie
    Groeten Andre

Proficiat met je HOF, mooie afwerking

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Proficiat met je HoF
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Nu pas gezien Tom. Proficiat, en verwonder me even deze in architectuur te zien !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Proficiat met je HoF! Zoals ik al schreef mooie foto van een alledaags onderwerp.

congrats met je HOF ....
    Nikon Z6 ,[B]Nikkor 24-120 mm f/4.0, Nikkor 24-70 f/4.0 S (Z6 lens) , Sigma 12-24 mm f/4.0 ART serie,, Sigma macro 150 mm f/2.8 , Nikkor 50 mm f/1.8
    http://www.eddymoens.be

proficiat Tom met deze mooie HOF!!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...

Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4

Regels voor berichten