Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compart 21

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Compart 21

    Een surrealistische variatie op een vuile plasticfles in een bosgracht.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Compart 21

    De vervuiling van de natuur op die manier goed aangekaart, het ziet er wel echt een giftig zooitje uit dat nog net het hoofd boven water houdt.
    Het is jammer dat de mens zo een nestvervuiler is hé ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Compart 21

      Heel mooi interessant werk.

      Comment


      • #4
        Re: Compart 21

        Mooie creatie van gemaakt !

        Comment


        • #5
          Re: Compart 21

          Dank voor de goeie commentaren. Men kan van onze 'vervuilingskunsten' ook interessante plaatjes maken, het zal spijtig genoeg nooit ophouden !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Compart 21

            Knap beeld Raymond....een problematiek die eens op een giftig manier mag gebracht worden, zal mss nog tot nadenken brengen !
            Last edited by Katrien1957; 24 april 2020, 13:35.
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Compart 21

              Ik ga er nog eens op reageren Raymond, hij staat nu toch weer bovenaan, gewoon omdat ik het een toffe foto vind en een goeie bewerking. Die fles hoort daar gewoon.

              Comment


              • #8
                Re: Compart 21

                Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
                Ik ga er nog eens op reageren Raymond, hij staat nu toch weer bovenaan, gewoon omdat ik het een toffe foto vind en een goeie bewerking. Die fles hoort daar gewoon.
                Die fles hoort daar niet. Maar wat betreft de foto volg ik u, knap gedaan.
                https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                Comment


                • #9
                  Re: Compart 21

                  wel mooi hoe de fles contrasteert met de natuur in deze, goed over nagedacht en gebracht!!
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment

                  Working...
                  X