Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Coffee break
Collapse
X
-
-
Re: Coffee break
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe materialen en de inhoud samen zo in beeld voorgesteld zijn van een aparte kunstzinnige orde... maar ik zie het niet graag.
Comment
-
-
De madeliefjes hebben niets met koffie of macarons te maken, dat werkt niet. Zet het oor van die tas koffie op 2 uur dan staat dat diametraal op de macarons (en komt dat oortje niet buiten het schoteltje), dat gaat werken. en haal die schotels wat meer uit elkaar.
Er zit idee in, dat ontken ik niet....leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtDe madeliefjes hebben niets met koffie of macarons te maken, dat werkt niet. Zet het oor van die tas koffie op 2 uur dan staat dat diametraal op de macarons (en komt dat oortje niet buiten het schoteltje), dat gaat werken. en haal die schotels wat meer uit elkaar.
Er zit idee in, dat ontken ik niet.
Comment
-
Bedankt voor de positieve en negatieve reacties.
@G.R. Raymond, smaken zijn verschillend en ik waardeer ieder zijn smaak en mening!
@Kurrt de belichting.... bedoel je meer uitgelicht...dan zou het naar mijn inziens mijn beoogde sfeer tekort doen niet? Maar ik neem je denken mee. Bedankt !
@Lieven Lema het oortje daar ik kan je mening delen niet op nagedacht, dat bloemetjes niets met eten te maken hebben dat neem ik aan.... alhoewel ....maar dat ze niet voor de presentatie mogen dienen daar hebben we een andere mening en dan moet je op restaurant ook vragen of ze de bloempjes van je bord of tafel wegnemen
@D.B.D en Andre bedankt voor jullie fijne reactie.Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Prachtige opname Kan zo gebruikt worden voor een koffie reclame. Prachtige compo alleen voor mij hadden de drie madeliefjes niet gehoeven. Het hele beeld is mooi strak en contrastrijk daar passen de bloemetjes niet bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtwaar las ik dat weer "Kunst is genieten - genieten is een kunst !"
Kunst is genieten, inderdaad, doch hier is 'mijn' genieten hier even afwezig ! Trouwens Katrien heeft de capaciteiten om mooi enz. werk af te leveren, voor de toekomst dus geen probleemKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht@Lieven Lema het oortje daar ik kan je mening delen niet op nagedacht, dat bloemetjes niets met eten te maken hebben dat neem ik aan.... alhoewel ....maar dat ze niet voor de presentatie mogen dienen daar hebben we een andere mening en dan moet je op restaurant ook vragen of ze de bloempjes van je bord of tafel wegnemen...leeg...
Comment
-
Ik heb het er hier allemaal eens op nagelezen ...
Je beeld is misschien niet perfect (bestaat dat dan) maar wel steengoed !
En je hebt het zo bedacht en in mekaar gestoken, helemaal je eigen en gekende stijl
Ik vind het knap !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik volg Frankske ivm je eigenheid. Ik ben misschien bevooroordeeld door de vele reclame van Nespresso maar ik zie graag een kopje koffie dampen dus van een ander standpunt. De aantrekkelijkheid van een kopje koffie ontbreekt mij hier wat maar niettemin knap gedaan en zeker niet makkelijk.
Comment
-
Comment