Wat Plaatjes van de wedstrijd Zoetermeer Panters - Geleen Smoke Eaters.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ijshockey
Collapse
X
-
-
Re: Ijshockey
ga voor het moment van de tweede opname, kleuren zijn lekker fel trouwens.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
ISO4000 en f/3.5 tot f/4.5. Mag ik vragen welke lens je hebt gebruikt?
Je had in mijn mening beter op f/2.8 ISO 2500 kunnen blijven, had je eens stuk minder ruis gehad.
Wat fotoinhoud betreft zijn #2 en #3 aardig geslaagd, #1 doet me eigenlijk helemaal niks omdat er niets gebeurd, geen puck, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk berichtISO4000 en f/3.5 tot f/4.5. Mag ik vragen welke lens je hebt gebruikt?
Je had in mijn mening beter op f/2.8 ISO 2500 kunnen blijven, had je eens stuk minder ruis gehad.
Wat fotoinhoud betreft zijn #2 en #3 aardig geslaagd, #1 doet me eigenlijk helemaal niks omdat er niets gebeurd, geen puck, etc.
De ruis moet je er dan bij nemen maar die valt bij een D3 ook goed mee.
Het is dan ook wikken en wegen.
Ikzelf kan maar tot ISO1600 gaan en ben verplicht om met F2.8 te werken.
Ik heb met de D300 feitelijk nog niet op ISO 3200 geprobeerd maar verwacht dat dit te slecht kwa ruis zal zijn.
HubertHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtMet de lens wat dicht geknijpt, zit jet toch iets scherper en heb je wat meer tolerantie kwa scherptediepte(het moet bij ijshockey ook rap gaan).
De ruis moet je er dan bij nemen maar die valt bij een D3 ook goed mee.
Het is dan ook wikken en wegen.
Ikzelf kan maar tot ISO1600 gaan en ben verplicht om met F2.8 te werken.
Ik heb met de D300 feitelijk nog niet op ISO 3200 geprobeerd maar verwacht dat dit te slecht kwa ruis zal zijn.
Hubert
Over het algemeen heb je met een D3 op 200mm met f/2.8 en scherptediepte van 50cm, ligt er natuurlijk aan hoe ver je van het onderwerp afstaat. Die 50cm is in principe genoeg in de meeste gevallen. Overigens zijn de meeste f/2.8 telezoom lenzen vrij scherp op f/2.8, neem aan dat Marbico de 70-200 2.8 VR heeft gebruikt?
Deze fotojournalist gebruikt een 300mm op f/2.8 (op een 1D markIIn) voor ice hockey en zijn foto's liegen er niet om:
Maar de volgende keer f/2.8 en ISO 2500 proberen kan toch geen kwaad? Ik geef alleen een tip die mss handig kan zijn voor de volgende keer.
Cheers!
Comment
-
Zowel het schot als de check als de fight zijn Ik ben blij dat er nog iemand hier wat ijshockey pics post, want als ik nog eens ga kijken in de toekomst, pak ik mijn cam mee, en weet ik tenminste wat ik ongeveer moet doen om dat resultaat te hebben. Nice pics!
Comment
-
Voor mij zeker ook
Ruis lijkt mij toch goed mee te vallen, noise ninja gebruikt?
Laatst Geleen - Tilburg gezien.
Wat een sfeer! Daar is tenminste volk en supporters!
En Geleen is niet zo ver hé...
Wie weet in 2008-2009?
GrtzGroetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Comment
-
Zo uit camera, geen ruis program gebruikt.
Laatste foto iso HI 1, volgens mij iets van 8200 iso.
Comment
-
Comment