Vandaag in Francorchamps een kijkje gaan nemen naar de kwalificaties van de BTCS.
![]()
Vandaag in Francorchamps een kijkje gaan nemen naar de kwalificaties van de BTCS.
![]()
|
Knappe reeks Met voorkeur voor 3
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX10IV,Canon G7xMk2,Ricoh GR3 en GR3X DJI Pocket2, Dji Mavic3, Dji Mini 3 Pro, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, HDR & 3D fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.the360factory.be Make RAW No WAR
Zeer mooie reeks,
voorkeur wel voor nr 1 en nr3.
Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
het zijn knappe foto's... uiteraard geeft 3 de doorslag he, zo'n vlam![]()
![]()
[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
knappe reeks ribo, met voorkeur voor de steekvlam op 3![]()
nikon coolpix s9100
Yowza..Das een mooie die derde.Op het juiste moment.
|
Wow
Die eerste is super strak, knap.
Maar je komt altijd terug op de derde hé. Vlammetjes daar hebben we een zwak voor.
Canon 40D, 17-85 is/usm, 70-300is/usm, Tamron 2x convertor
foto 1 is knap gedaan, maar natuurlijk steekt 3 er nog boven uit, machtige vlam die je daar vastgelegd hebt.
Juist een kleine opmerking, is die kleur zo zwak of mag er een beetje extra saturatie in gebracht worden.
Mark
Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Met de vlam in de pijpKnappe reeks, vooral de eerste
![]()
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
de derde is raak![]()
|
Een hele mooie reeks.
Voor mij is de eerste de beste.
Natuurlijk is dat vlammetje ook knap maar volgens mij niet zo moeilijk om vast te leggen als je kijkt welk gereedschap de fotograaf gebruikt. Met 9 beelden per seconde is het moeilijk om die vlam niet te hebben.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Heel knappe reeks met een vlammende derde![]()
Mooie reeksvoor mij ook de derde
![]()
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Uiteraard nr 3 hé![]()
![]()
BD0723BE
.....
Laatst gewijzigd door hombre complicado; 22 januari 2011 om 04:17
|
Doe mij maar die eerste !
Wat een zalige DOF, mooie hoek en retescherp !![]()
Hey Erik,
Zeer mooie reeks, 1+2 vlijmscherp,3 steek er bovenuit door de vlam maar lijkt mij iets minder scherp.
Greetz
Marc
P.S We zijn elkaar eens tegengekomen op de rally, had jij toen geen prime 300.
Ik vroeg mij dat af, omdat die niet in je handtekening staat
BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW
3 zeer knappe shots...
Nr3 steekt er wel kop en nek boven uit voor mij![]()
BD1717BE Canon eos 50D & eos 40D + 2 x Batterygrip BG-2EN, Canon EF 50 mm f1.8II, Canon EF 24-70 mm f2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f2.8L IS USM, Speedlite 430EX, mono- & tripod Manfrotto, Lowepro Compu trekker plus AW
|