Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roodstaart buizerd van 3 maanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roodstaart buizerd van 3 maanden

    Al een tijdje geleden dat ik nog eens iets gepost heb.
    Dit is een foto van op een roofvogelshow in Hengelhoef.
    Op mijn website zijn er nog te zien.
    Last edited by Geronimo; 11 september 2006, 13:25.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

  • #2
    Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

    De foto echt super
    maar het kader verkl**t de boel

    Grts JVG
    Last edited by janvangent; 3 augustus 2006, 16:19.
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

    Comment


    • #3
      Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

      Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
      De foto
      Het kader

      Grts JVG
      Ook mijn gedacht!

      Grtz,Fabienne
      Talent bezitten is mooi. Nog mooier is het ontdekken van talent in anderen.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

        Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
        De foto echt super
        maar het kader verkl**t de boel

        Grts JVG
        En mijn gedacht !
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

          sorry maar het gaat over de foto en niet over de kader hé. Moet dat met al die emoticons duidelijk gemaakt worden

          Mooie kleuren moet ik zeggen. De compo vind ik maar "gewoontjes"
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

            Pracht vogel, mooi scherp en zacht van kleur. Beetje centraal, ik had hem aan de linkerzijde ietsjes meer ruimte gegund.
            kader met die zwarte rand is net een rouwbrief.
            Mvg, drh

            "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

            Comment


            • #7
              Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
              sorry maar het gaat over de foto en niet over de kader hé. Moet dat met al die emoticons duidelijk gemaakt worden

              Mooie kleuren moet ik zeggen. De compo vind ik maar "gewoontjes"
              Als je een foto presenteert, is dat inclusief kader. Een verkeert gekozen kader (wat ik ook vind), dan verstoort het de aanblik van de foto. Natuurlijk persoonlijk, maar net zoals het vermelden van compo, kleuren of krop, mag die mening best gegeven worden, lijkt me.
              Ik ben het met je eens; een aardige compositie, maar gewoontjes. Er zou wel wat meer vogel aan de onderkant op mogen.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment


              • #8
                Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                Ik kan mij vinden in de meeste comm. , vooral deze ivm kader maar persoonlijk vind ik compo helemaal zo slecht niet. Foto, zonder kader, vind ik zonder meer
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                Comment


                • #9
                  Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                  de vogel is scherp.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                    Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                    En mijn gedacht !
                    En't mijne ook!
                    Prachtige closeup anders!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                      sorry maar het gaat over de foto en niet over de kader hé. Moet dat met al die emoticons duidelijk gemaakt worden

                      Mooie kleuren moet ik zeggen. De compo vind ik maar "gewoontjes"
                      In veel gevallen is het kader de helft van de foto. Als dat stoort mag dat gezegd worden, en hier stoort het.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                        Waarom moet in het kader "Nikon D70 " staan ? Is dit als een reclame-foto voor Nikon bedoeld ? Ik begrijp anders niet wat het er toe doet met welke camera een foto getrokken is, als de foto maar goed is.
                        Eugene.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                          ajajajaj,
                          wat een kuddegeest, 1 iemand zegt iets over het kader, en direct moet iedereen het er nog eens inwrijven.
                          Als Geronimo dat mooi vindt is dat zijn zaak, en dan moet dat geen elvendertigkeer herhaald worden.
                          (en zeker zo'n reactie als die van "Eugene" dragen niet veel toe tot dit topic...)

                          ivm de foto, mooie achtergrond en kleuren!
                          Maar een beetje een té klassieke pose voor roofvogels.


                          grt,
                          Koen
                          Last edited by koen dd; 4 augustus 2006, 14:56.
                          You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                          www.koendd.be

                          FZ50

                          Comment


                          • #14
                            Re: Roodstaart buizerd van 3 maanden

                            Ik ben reeds van september 2002 iemand die graag op BD vertoeft. Het laatste jaar enkel nog maar lezen (af en toe) en niks meer posten.
                            Meestal krijg je toch reacties die totaal niks met de foto te maken hebben.
                            Het soort kader dat iemand rond een foto zet is toch zijn probleem. Als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden dan zou de wereld er nogal saai uitzien denk ik.
                            Als iemand in zijn reactie schrijft dat hij of zij de compo niet zo mooi vindt, of de scherpte niet goed is, dan heb ik daar alle respect voor. Dat zijn zaken waar je alleen maar uit kan leren.
                            Als iemand een foto van bv een model op het forum post, dan ga ik ook niet zeggen dat ze geen mooie kop heeft ook al vind ik dat, als ik een reactie plaats dan probeer ik de foto te beoordelen op fotografisch gebied.
                            Dit wil zeker niet zeggen dat ik geen kritiek kan verdragen, integendeel, maar enkel de kader afbreken en over de foto zelf (waar het per slot van rekening om gaat) niks te vertellen hebben vind ik ook maar raar.
                            Swat, het zelf posten van foto's zal wel weer een tijdje gedaan zijn denk ik.

                            @Eugene: reklame voor Nikon maak ik niet. Iedereen werkt met het materiaal wat hij zelf wil.
                            mvg,
                            Geronimo
                            www.geronimosite.net

                            Comment

                            Working...
                            X