Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuidelijke Oeverlibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zuidelijke Oeverlibel


    Bedankt voor het kijken en de eventuele reacties.
    Groetjes vanuit het zuiden.

    Pholie

  • #2
    Re: Zuidelijke Oeverlibel

    Die is op een mooi plekje gaan poseren voor u Mooi beeld.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Zuidelijke Oeverlibel

      idd een heel mooi beeld en pose.. je kan nog overwegen om de kleine lens flares weg te werken..

      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Zuidelijke Oeverlibel

        Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        idd een heel mooi beeld en pose.. je kan nog overwegen om de kleine lens flares weg te werken..

        Rob,
        Nee dat was bedoeld eigenlijk. Achter het onderwerp stroomde een watervalletje naar beneden, dus het zijn geen lensflares. Was dus met opzet en ik vond het een interessant gegeven.

        Comment


        • #5
          Re: Zuidelijke Oeverlibel

          Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
          Nee dat was bedoeld eigenlijk. Achter het onderwerp stroomde een watervalletje naar beneden, dus het zijn geen lensflares. Was dus met opzet en ik vond het een interessant gegeven.
          okey.. ik denk wel dat 999 van de 1000 kijkers dit niet als zodanig zien... alleen de fotograaf weet dit.. maar het idee om dit met opzet te tonen (het watervalletje) kom m.i. niet echt uit de verf.. maar goed, zoals gezegd hij blijft mooi.

          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Zuidelijke Oeverlibel

            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            okey.. ik denk wel dat 999 van de 1000 kijkers dit niet als zodanig zien... alleen de fotograaf weet dit.. maar het idee om dit met opzet te tonen (het watervalletje) kom m.i. niet echt uit de verf.. maar goed, zoals gezegd hij blijft mooi.

            Rob,
            Nee dat klopt, had daarvoor het diafragma moeten meer dicht draaien maar ik was te gefocusseerd om alles scherp te hebben op de libel. Maar geen nood, ik heb er van dit exemplaar genoeg eigenlijk. Je zal ook zien dat de "flares" in een verticale lijn staan. Dit is om 12:45 genomen in het hardste van de dag, dus ik had al wat werk om de belichting goed te krijgen

            Comment


            • #7
              Re: Zuidelijke Oeverlibel

              Ondanks het tijdstip licht goed onder controle! Mooi!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Zuidelijke Oeverlibel

                Goede compo, BG en scherpte, ja jammer van dat uitgebrande vlekje op de oog

                Comment

                Working...
                X