Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de hoogte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uit de hoogte


  • #2
    Re: Uit de hoogte

    prachtig Patrick zo mooi op zijn troon ,ook de BG is mooi

    Comment


    • #3
      Re: Uit de hoogte

      Helemaal af.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Uit de hoogte

        Dank u voor de reacties

        Dit is er nog eentje gemaakt in, De Doort waar we onlangs geweest zijn met Lukske_40
        Nu had ik onlangs gehoord dat er in, Aardenburg (Nederland) ook boomkikkertjes zaten, opgezocht op internet en nu blijkt dat de populatie in Aardenburg afneemt en dan wel in Retranchement, ook Nederland, grenst aan Sluis en Cadzand daar de populatie stijgt, nu zijn we maandag eens gaan kijken daar en idd we hebben er enkele gezien, niet zo talrijk als in De Doort maar het was dan minder goed weer ook.
        Voor mij is dat 40 km. Zomergem. De Doort 200km
        Ik wilde dit even vermelden, interessant voor de mensen uit Oost en West VL

        Comment


        • #5
          Re: Uit de hoogte

          Staat er zeer knap op. Mooie kleuren en goede BG. Knap in beeld gebracht.
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

          Comment


          • #6
            Re: Uit de hoogte

            deze inderdaad prachtig geplaat, mooie kleuren,goed scherp, en zachte BG
            voor mij niet veel verschil (Antwerpen) maar indien mogelijk had ik toch graag de juiste locatie, we gaan al eens geregeld nr Knokke en zou deze dan kunnen combineren.
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: Uit de hoogte

              Héél mooi, de kleuren zijn zo zacht
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

              Comment


              • #8
                Re: Uit de hoogte

                Dank u voor de reacties
                Toch nog iemand die interesse heeft waar ze ook nog te vinden zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Uit de hoogte

                  Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk bericht
                  Dank u voor de reacties

                  Dit is er nog eentje gemaakt in, De Doort waar we onlangs geweest zijn met Lukske_40
                  Nu had ik onlangs gehoord dat er in, Aardenburg (Nederland) ook boomkikkertjes zaten, opgezocht op internet en nu blijkt dat de populatie in Aardenburg afneemt en dan wel in Retranchement, ook Nederland, grenst aan Sluis en Cadzand daar de populatie stijgt, nu zijn we maandag eens gaan kijken daar en idd we hebben er enkele gezien, niet zo talrijk als in De Doort maar het was dan minder goed weer ook.
                  Voor mij is dat 40 km. Zomergem. De Doort 200km
                  Ik wilde dit even vermelden, interessant voor de mensen uit Oost en West VL
                  ik ben er een 2 tal weken geleden geweest (retranchement) ,ook eens gaan zien nadat ik het gerucht heb gehoord maar heb ze niet gevonden ,ik denk in het weekend noch eens te gaan zien

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uit de hoogte

                    Hey Patrick ,
                    Deze op je knap op de foto gezet . Hij lijkt inderdaad netjes op een troon te zitten

                    Bedankt ook om op onderzoek te gaan daar in je buurt en ik ga volgend seizoen zeker is met je mee op stap naar ginder

                    Groetjes
                    Luc
                    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                    Comment

                    Working...
                    X