Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mierzoet...☺☺

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mierzoet...☺☺

    Soms matchen alle kleuren waarop de insecten zich bevinden tot een zacht kleurenpalet. Je zou ze bijv. op een kinderkamer kunnen ophangen..














    Rob,

  • #2
    Re: Mierzoet...☺☺

    De eerste is prachtig, de 2e daar heb je door de beperkte DoF een keuze moeten maken die het totaalbeeld niet ten goede komt vind ik, ik had voor meer DoF geopteerrd hier.
    Hoe passend de kleurtjes misschien ook zijn, ik zou op de kinderkamer niet met dergelijke beestjes moeten afkomen hebben hier ; een jong poesje of een ander erg aaibaar dier zou dan weer wel gekund hebben ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Mierzoet...☺☺

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      De eerste is prachtig, de 2e daar heb je door de beperkte DoF een keuze moeten maken die het totaalbeeld niet ten goede komt vind ik, ik had voor meer DoF geopteerrd hier.
      Hoe passend de kleurtjes misschien ook zijn, ik zou op de kinderkamer niet met dergelijke beestjes moeten afkomen hebben hier ; een jong poesje of een ander erg aaibaar dier zou dan weer wel gekund hebben ...
      Thanks Frakske..

      De achterliggende gedachten bij mij (voor op de kinderkamer was) de zoetheid van de kleuren en je kan kinderen niet vroeg genoeg bekend maken met de schoonheid van de natuur... En dan moet je niet met een tijgerplaat beginnen, (voor als het donker wordt..)

      En de dof bij de 2e vind ik zelf prima.. het komt de zachtheid ten goede.. maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.. bij mij zijn met dit soort platen alleen de oogjes van belang.. (die moeten binnen de dof vallen) en het overige geheel moet zo onscherp mogelijk zijn... Dat is de achterliggende gedachten..


      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Mierzoet...☺☺

        De tweede met voorsprong !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Mierzoet...☺☺

          Mij spreekt dan ook de tweede het meeste aan!
          Beperkte DOF, maar exact op de juiste plaats.
          Kleuren zijn zacht en mooi voor de kleine ontdekker, doet me denken aan 'Erik of het klein insectenboek' dat boek van de Nederlandse schrijver Godfried Bomans.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Mierzoet...☺☺

            Inderdaad prachtig bij elkaar passende kleuren!

            Comment


            • #7
              Re: Mierzoet...☺☺

              Mooie reeks met schitterende kleuren
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Re: Mierzoet...☺☺

                ik vind ze beiden iets hebben en mooi...

                Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: Mierzoet...☺☺

                  Ja, ze zijn alle twee mooi.
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment

                  Working...
                  X