Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tatiana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tatiana

    Enkele portretten voor een reeks rond tristesse. Geslaagd?







    Benjamin
    Flickr

  • #2
    Re: Tatiana

    De eerste foto doet me eerlijk gezegd niet zoveel.
    De 2 andere daarentegen vind ik zeer aangrijpend en doen me afvragen waarom iemand tot zelfverminking zou overgaan...
    Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

    Comment


    • #3
      Re: Tatiana

      Je zou ze zo in fotoverhalen kunnen plaatsen, kwalitatief misschien niet hoogstaand , maar dat maken compo en verhaal weer dubbel en dwars goed.

      Zeer aangrijpend, heb in de psychiatrie gewerkt, dit vaker gezien, erg goed in beeld gebracht
      Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
      Canon eos 7D Mijn site

      Comment


      • #4
        Re: Tatiana

        Knap dat de meid het op plaat durft te laten leggen.
        De foto's op zich vind ik wel minder.

        Comment


        • #5
          Re: Tatiana

          Weet niet of het ook echt is maar `k vind het goed vastgelegd
          Mooi sombere foto`s en dat was denk ik ook de bedoeling


          grt frank

          Comment


          • #6
            Re: Tatiana

            Als thema-reeks zeer geslaagd.
            Ik durf weinig te zeggen over de overblijfselen van wat een poging tot zelfmoord lijkt op de rechtererarm. Ze zouden er op getekend kunnen zijn, maar misschien ook niet. De littekens op de linkerarm zijn zo echt dat ik er over zwijg.

            De belichting of plaatsing van het model geeft de juiste sfeer, uitdrukking op de eerste foto is zeer sterk.

            Enkel de laatste foto lijkt me eerder van een bedelend meisje dan van een triest meisje.

            Als dit in scéne gezet is, dan heb ik veel respect voor het model en de fotograaf. Zeer goed uitgewerkt idee dan, ook technisch niets op aan te merken. Ik mag wel hopen dat het in scène gezet is, want anders zou ik het minder gepast vinden om het model ook herkenbaar te tonen via het internet...
            http://www.kimschollaert.be
            http://www.fashionbelgium.be

            Comment


            • #7
              Re: Tatiana

              heel aangrijpend, dit soort foto's behoeven geen technisch hoogstaande kwaliteit, de beelden spreken genoeg voor zich.

              Het valt me spijtig genoeg op dat meer en meer jongeren aan automutilatie doen, welcome to modern society....
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Tatiana

                mooie reeks. moet niet technisch perfect zijn, het gaat om de sfeer en die is goed in beeld gebracht vind ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Tatiana

                  sterke fotografie, alleen het nut ervan ontgaat mij wel trouwens.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tatiana

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    sterke fotografie, alleen het nut ervan ontgaat mij wel trouwens.
                    grt,bouk.
                    Deze foto's zijn voor in een reeks voor de academie. Het onderwerp is tristesse. Ik wilde niet zo vanzelfsprekende foto's. En over technische zaken: ik zit nog maar in mn eerste jaar, maar alle tips zijn natuurlijk welkom!
                    Foto's zijn spijtig genoeg echt. En voor alle duidelijkheid, ik heb toestemming van het model om foto's te posten.

                    Benjamin
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tatiana

                      Oorspronkelijk geplaatst door ikke06 Bekijk bericht
                      Deze foto's zijn voor in een reeks voor de academie. Het onderwerp is tristesse. Ik wilde niet zo vanzelfsprekende foto's. En over technische zaken: ik zit nog maar in mn eerste jaar, maar alle tips zijn natuurlijk welkom!
                      Foto's zijn spijtig genoeg echt. En voor alle duidelijkheid, ik heb toestemming van het model om foto's te posten.

                      Benjamin
                      Over de technische kant zou je kunnen zeggen dat ze allemaal iets scherper hadden gemogen , ik denk alleen wel dat je dan het speciale sfeertje eruit haalt. Ik denk dat het onscherpe beeld juist mee draagt aan het mystieke sfeertje. Hierdoor wordt het ook niet banaal.
                      Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                      Canon eos 7D Mijn site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tatiana

                        Deze portretjes zijn heel aangrijpend. zeer goed vastgelegd met de juiste sfeer erond
                        Mvg,
                        Marijn

                        My Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tatiana

                          Moeilijk om er iets over te zeggen. Je foto's spreken voor zichzelf, en dat is een goed teken. Mooie composities, prachtige belichting, enorm sprekende ogen, en daarnaast denk ik niet dat je in eender welke van de drie foto's veel meer tristesse kan steken. Alleen denk ik dat je foto's sterker zouden zijn als je echt vlijmscherpe foto's had kunnen maken. Vooral bij je eerste foto zou dat beter werken, dan zou ze helemaal gaan 'leven'.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tatiana

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                            Over de technische kant zou je kunnen zeggen dat ze allemaal iets scherper hadden gemogen , ik denk alleen wel dat je dan het speciale sfeertje eruit haalt. Ik denk dat het onscherpe beeld juist mee draagt aan het mystieke sfeertje. Hierdoor wordt het ook niet banaal.
                            Meteen ook hoe ik er over dacht. De onscherpte geeft het idd iets mystieks. Mag wel in dit kader, vind ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tatiana

                              Ik vind in deze reeks over scherpte zagen redelijk misplaatst Intrigrerende beelden, daarmee uit. Ook wat je op Flikr staan hebt is steengoed

                              Comment

                              Working...
                              X