Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shine

    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Shine

    Leuke spontane foto Maar de bewerking spreekt mij niet zo aan.

    Comment


    • #3
      Re: Shine

      Relaxte foto. Da's altijd een aangename afwisseling tussen het overgrote aandeel strak geposeer in deze afdeling.
      Ik kan 'm zeker wel smaken.
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

      Comment


      • #4
        Re: Shine

        leuk gedaan dat Haloween effect.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Shine

          schoon Henk

          jk

          Comment


          • #6
            Re: Shine

            lekker vrolijk

            (alleen die 2 catchlighs links zou ik zelf wat minder laten glimmen, of weghalen. Maar das persoonlijk)
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Shine

              Ik heb het persoonlijk niet zo op namaak flare en stralen... - ze lijkt wel achtervolgd door een UFO.

              Maar zeker een leuk spontaan beeld hoor.

              Comment


              • #8
                Re: Shine

                Leuke foto, mooie glimlach...
                Toch kan ook mij de bewerking niet echt bekoren ... waarschijnlijk massas beter zonder dat photoshop gedoe ...
                Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

                Comment


                • #9
                  Re: Shine

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  lekker vrolijk

                  (alleen die 2 catchlighs links zou ik zelf wat minder laten glimmen, of weghalen. Maar das persoonlijk)
                  Catchlights Jorgen, geloof me, dat is zo ongeveer het enige aan deze opname waar ik niet aan gerotzooid heb...... LOL
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shine

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                    Relaxte foto. Da's altijd een aangename afwisseling tussen het overgrote aandeel strak geposeer in deze afdeling.
                    Ik kan 'm zeker wel smaken.
                    Silvy ... persoonlijk geniet ik echt van die prachtplaten van Madmax, Lennert, Jim enz... ik ben gewoon niet bij machte om dat te evenaren en daarom zoek ik het in andere foto's. Die gelukkig ook bij velen (niet bij iedereen ....) in de smaak vallen.
                    bedankt, Henks
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shine

                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Catchlights Jorgen, geloof me, dat is zo ongeveer het enige aan deze opname waar ik niet aan gerotzooid heb...... LOL
                      Henk
                      I know... maar links in het donker vallen ze nogal op
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment

                      Working...
                      X