Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shanna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shanna

    Vandaag kwam Shanna voor haar allereerste shoot. Heel verlegen en ingetogen totdat ze op een gegeven moment toch nog lekker los kwam.

    Hier alvast een foto van vandaag, kon niet langer wachten, er volgen er nog meer.





    Last edited by chronix44; 18 oktober 2009, 21:56. Reden: 2 foto's erbij geplaatst.

  • #2
    Re: Shanna

    Poehee, en wat voor één. Ik vend het echt een hele (hele) mooie foto. Die spannende blik doet het wel voor mij.
    Misschien en punt van aandacht: de haartje boven haar wenkbrouwen, zowel links als rechts.

    Groet,
    Hans

    Comment


    • #3
      Re: Shanna

      Oorspronkelijk geplaatst door Hannes Bekijk bericht
      Poehee, en wat voor één. Ik vend het echt een hele (hele) mooie foto. Die spannende blik doet het wel voor mij.
      Misschien en punt van aandacht: de haartje boven haar wenkbrouwen, zowel links als rechts.

      Groet,
      Hans
      ben het hier volledig mee eens,doe zo verder...
      Edmond
      Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

      Comment


      • #4
        Re: Shanna

        Dit is een prachtige foto en zeer mooi belicht.
        Een zeikpuntje...weer heeft uw model van die klodders op haar wimpers, dat vind ik persoonlijk de foto ietwat verpesten.

        Comment


        • #5
          Re: Shanna

          heel knap portret
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Shanna

            qua belichting very nice, wat me stoort zijn de rode adertjes in de ogen, en de wat slordig aangebrachte mascara.
            misschien nog wat croppen onderaan de arm, komt dan wel wat sterker over imho.
            Mvg
            Ronny
            gewoon een canonneke

            Comment


            • #7
              Re: Shanna

              Heb er nog 2 foto's bijgezet voor de liefhebbers ;-)

              Comment

              Working...
              X