Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

saskika

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • saskika

    model: saskia
    mua: Caroline Rigo (www.levisage.be)

    poof

  • #2
    Re: saskika

    die knot vreselijk storend hoor, zonde van het plaatje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: saskika

      Toffe plaat. Incl. palmboom. Voegt voor mij zelfs wat toe hier. Zou m zelf alleen bovenaan de grote linkerpluk(bocht) gecropt hebben ivm springhaar, maar das persoonlijk. Wordt de plaat wel strakker van.
      Hooglichten rechts op het randje. M'n Eizo gaat gele vlekken vertonen en dan zit je echt op het randje
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: saskika

        Leuk idee maar aan de ene kant overstraald en aan de andere zijde te donker. Mijn eizootje doet hetzelfde als bij Mm. Jammer.
        Ik vraag me nog af waarom het model niet gecentreerd, vindt TS het donkere deel het belangrijkst waarschijnlijk?
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: saskika

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Leuk idee maar aan de ene kant overstraald en aan de andere zijde te donker. Mijn eizootje doet hetzelfde als bij Mm. Jammer.
          Ik vraag me nog af waarom het model niet gecentreerd, vindt TS het donkere deel het belangrijkst waarschijnlijk?
          Henk
          jammer genoeg moet ik volgen, toch wat detail verlies ook met die hooglichten
          Mvg
          Ronny
          gewoon een canonneke

          Comment


          • #6
            Re: saskika

            mja eizo is geen mac display he zitten geen vlekken op.. heb hier een print 60x80.. loepzuiver..

            Ik heb het niet zo voor gecentreerde beelden.. de originele foto is gecentreerd.. heb heel wat zitten spelen met de crop.. maar uiteindelijk "fckit" gezegd en dit gepakt.. i don't care Op die prutsen let ik niet zo hard.. heb hem ook zonder knot geprobeerd maar vond hem helemaal niet zo goed dan..

            donker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.
            poof

            Comment


            • #7
              Re: saskika

              Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
              donker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.
              idd, ik ook! nice!
              No rules. Great shots.
              -
              Online

              Comment


              • #8
                Re: saskika

                Ik vind hem eigenlijk gewoon goed zoals hij is, ondanks het grote contrast tussen licht/donker.

                Comment


                • #9
                  Re: saskika

                  Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
                  Ik vind hem eigenlijk gewoon goed zoals hij is, ondanks het grote contrast tussen licht/donker.
                  Ik ook - al is er wat detail verlies in de hooglichten, ik vind dit bij deze plaat zeker wel passen.
                  Knap

                  Mvg,
                  SB
                  Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

                  Comment


                  • #10
                    Re: saskika

                    Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                    mja eizo is geen mac display he zitten geen vlekken op.. heb hier een print 60x80.. loepzuiver..

                    Ik heb het niet zo voor gecentreerde beelden.. de originele foto is gecentreerd.. heb heel wat zitten spelen met de crop.. maar uiteindelijk "fckit" gezegd en dit gepakt.. i don't care Op die prutsen let ik niet zo hard.. heb hem ook zonder knot geprobeerd maar vond hem helemaal niet zo goed dan..

                    donker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.
                    zoals je zelf zegt, je kan in feite alleen een goede beoordeling geven op een print, de een ziet het zo, de andere zo op zijn al dan niet gekalibreerd scherm.
                    vind dan ook de beoordelingen soms met de haren getrokken,
                    is een ferm plaat zo simpel is het

                    jeannot

                    Comment

                    Working...
                    X