Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pupil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pupil

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Pupil

    Niet mijn ding, al vind ik het haar er wel grappig uitkomen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Pupil

      Is deze vroeger al eens gepost ?

      Comment


      • #4
        Re: Pupil

        Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
        Is deze vroeger al eens gepost ?
        Ben snel even gaan kijken Walter en blijkbaar toch niet, maar je kan nooit weten. Dank u voor de reactie.
        @ Bouk, ook graag een dankwoord voor je reactie. Dit is een foto van een opvallende dame door een groep mensen heen in close-up gemaakt op een samenzijn. De ogen spraken me direct aan en heb daar op ingespeeld door zo een beetje high-key effect er aan te geven waardoor de rest werd meegesleurd. Heb wel getwijfeld om het hoofd nog meer dichterbij te brengen waardoor dan een high-key tot stand zou komen maar om één of andere reden de toestand oorspronkelijk gelaten. Zoals je weet heb ik geen studio en werk niet met modellen, ik leg "de mens" vast zoals hij of zij zich vertoond in eender welke omgeving, in eender welke vorm, zoals het leven is (reportage).
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Pupil

          Ik krijg het idee dat u per ongeluk de ontspanknop heeft in gedrukt, de flitser ongewild is afgegaan; de AF op hol geslagen is en het diafragma is blijven hangen, allemaal voordat u deze dame goed in het kader hebt gezet en later vergeten bent de knop van de afvalbak te gebruiken.

          Comment


          • #6
            Re: Pupil

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Ik krijg het idee dat u per ongeluk de ontspanknop heeft in gedrukt, de flitser ongewild is afgegaan; de AF op hol geslagen is en het diafragma is blijven hangen, allemaal voordat u deze dame goed in het kader hebt gezet en later vergeten bent de knop van de afvalbak te gebruiken.
            Het is goed dat iemand anders het (nog) eens zegt.

            Comment


            • #7
              Re: Pupil

              Toch heeft het iets, ondanks al de foutjes.
              Geyst

              Comment


              • #8
                Re: Pupil

                Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
                Toch heeft het iets, ondanks al de foutjes.
                Daar help je de poster echt niet mee ! Hier past enkel een eerlijk antwoord : verschrikkelijk mislukte foto welke uitleg je daar ook aan wenst te geven. Wie dat niet ziet heeft zelfs de basisprincipes van fotografie niet begrepen.

                Comment


                • #9
                  Re: Pupil

                  Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                  Daar help je de poster echt niet mee ! Hier past enkel een eerlijk antwoord : verschrikkelijk mislukte foto welke uitleg je daar ook aan wenst te geven. Wie dat niet ziet heeft zelfs de basisprincipes van fotografie niet begrepen.
                  We willen uiteraard dat hij morgen nog fotografeert en het was de waarheid, de fouten waren al aangehaald.
                  Geyst

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pupil

                    Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
                    We willen uiteraard dat hij morgen nog fotografeert en het was de waarheid, de fouten waren al aangehaald.
                    Niet verder op inpikken Geyst, iedere vogel zingt zoals hij gebekt is !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pupil

                      Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
                      We willen uiteraard dat hij morgen nog fotografeert en het was de waarheid, de fouten waren al aangehaald.
                      Ik hoop ook dat hij zich niet laat ontmoetingen door negatieve commentaar. De bedoeling van dit forum is bijleren van onze fouten ( geldt ook voor mij ).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pupil

                        Er wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
                        We leren toch van onze fouten . Ik dacht niet dat het de bedoeling is van hier enkel sublieme schowfotos te posten.
                        't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pupil

                          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                          Er wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
                          We leren toch van onze fouten . Ik dacht niet dat het de bedoeling is van hier enkel sublieme schowfotos te posten.
                          't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!
                          Je moet ook wel de hele context zien. Het gaat hem niet om deze enkele foto alleen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pupil

                            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                            Er wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
                            We leren toch van onze fouten . Ik dacht niet dat het de bedoeling is van hier enkel sublieme schowfotos te posten.
                            't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!
                            Vooruit maar bommasien, geef de poster dan uw commentaar over zijn foto waarvan deze poster iets kan leren.

                            Comment

                            Working...
                            X