Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natacha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natacha



    De eerste uit Natacha haar herfstshoot !

  • #2
    Re: Natacha

    ik ben bereid om er meerdere te bekijke
    Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: Natacha

      Zeer mooie foto van een heeeel mooi model. Kreeg ik ook maar zo'n kans...
      Genomen in de Japanse tuin van Hasselt?
      Canon 5D mkII + BG-E6 | 17-40 4.0 L | 24-105 4.0 L IS | 70-200 4.0 L IS | 100-400 4.5-5.6 L IS | 50 1.4 | 100 2.8 L IS Macro | 580EX II | 3x 8GB CF Scandisk Extreme III | Lowepro Flipside 400 AW

      Comment


      • #4
        Re: Natacha

        Oorspronkelijk geplaatst door Juro Bekijk bericht
        Zeer mooie foto van een heeeel mooi model. Kreeg ik ook maar zo'n kans...
        Genomen in de Japanse tuin van Hasselt?
        Ja, nog eens eentje uit een serie Japanse tuin in Hasselt ; ik noem het nog steeds een van de mooiste plekjes in Limburg en kom er dan ook geregeld terug .
        Ander model geeft toch telkens andere opnames en elk seizoen geeft weer andere kleuren.

        Comment


        • #5
          Re: Natacha

          heel leuke opname.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Natacha

            Oorspronkelijk geplaatst door EkIm Bekijk bericht
            ik ben bereid om er meerdere te bekijke
            Dan zal je toch eens een kijkje moeten nemen op mijn website want mijn postings hier zijn maar af en toe ....

            Comment


            • #7
              Re: Natacha

              Heel mooi warm licht Echt je gaat lekker joh!! Me like!
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Natacha

                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Dan zal je toch eens een kijkje moeten nemen op mijn website want mijn postings hier zijn maar af en toe ....
                Welke? Deze : http://www.fashionmodels.be/ ?? Zoek ik dan onder "Seks en erotiek" of onder "Meet Single Plus Models"?

                Comment


                • #9
                  Re: Natacha

                  Ik begrijp de commentaren in deze rubriek vaak niet (ben ook maar een leek, zeker in deze tak van de fotografie).
                  Soms wordt er gedebateerd over een klein rimpeltje, een pukkeltje of het ontbreken van een stukje elleboog dat de foto zou ontsieren.
                  Het eerste wat mij bij dit beeld opviel was het ontbreken van de halve rechterhand en het 'bengelende vingertopje'. Komt dit dan alleen maar bij mij 'raar' over?
                  Voorts qua kleur en scherpte uiteraard wel een fraaie foto.
                  Guy
                  www.guydewestelinckfotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natacha

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Welke? Deze : http://www.fashionmodels.be/ ?? Zoek ik dan onder "Seks en erotiek" of onder "Meet Single Plus Models"?
                    Neen, http://noel_konings.fototime.com (op speciale aanvraag lol)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natacha

                      Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                      Ik begrijp de commentaren in deze rubriek vaak niet (ben ook maar een leek, zeker in deze tak van de fotografie).
                      Soms wordt er gedebateerd over een klein rimpeltje, een pukkeltje of het ontbreken van een stukje elleboog dat de foto zou ontsieren.
                      Het eerste wat mij bij dit beeld opviel was het ontbreken van de halve rechterhand en het 'bengelende vingertopje'. Komt dit dan alleen maar bij mij 'raar' over?
                      Voorts qua kleur en scherpte uiteraard wel een fraaie foto.
                      Guy
                      Natuurlijk heb je gelijk. Hoe beter alles in de foto klopt hoe mooier het eindresultaat is. Maar persoonlijk vind ik dit belangrijker bij studiofotografie dan bij buitenopnamen en bij fashionplaten. Hier stoort het mij totaal niet.
                      Tevens zijn de grenzen nogal verlegd de laatste jaren. Wat vroeger not done was, is tegenwoordig heel normaal. Gekke is dat vaak de artdirectors die de boekjes maken vaak nog erger zijn dan de fotografen. Die snijden alles af
                      Wie het weet mag het zeggen
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natacha

                        heel mooi
                        alleen jammer van die hand achter die balk
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natacha

                          Ze zit niet relaxed in die houding, haar rechterarm is te hoog, en dat straalt wat negatief af op de foto. Voor de rest, mooi van kleur en scherpte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Natacha

                            Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                            Ik begrijp de commentaren in deze rubriek vaak niet (ben ook maar een leek, zeker in deze tak van de fotografie).
                            Soms wordt er gedebateerd over een klein rimpeltje, een pukkeltje of het ontbreken van een stukje elleboog dat de foto zou ontsieren.
                            Het eerste wat mij bij dit beeld opviel was het ontbreken van de halve rechterhand en het 'bengelende vingertopje'. Komt dit dan alleen maar bij mij 'raar' over?
                            Voorts qua kleur en scherpte uiteraard wel een fraaie foto.
                            Guy
                            Dacht dat ik de enige was die zich daaraan stoorde, daarmee had ik maar niks gezegd
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Natacha

                              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              Ander model geeft toch telkens andere opnames ...
                              Daar valt over te debatteren natuurlijk.

                              Ander model ja, andere foto's mmmm....

                              Comment

                              Working...
                              X