Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monthly Business (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Monthly Business (18+)

    Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
    Hmm... ik zie toch te weinig bloed op de neus en kin om het te geloven hoor...

    En SuckBigDix kan het weten

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #47
      Re: Monthly Business (18+)

      ieder zijn mening daarover, maar vor mij hoeft dit niet.
      ik heb er maar één woord voor: Wansmakelijk;
      Ik vind dit eerder provoceren dan fotograferen
      Zijn fotografie en provocatie tegengestelden?
      Kijk naar Benetton, en de recente foto's van die anorexia-sensibiliseringscampagne.
      Dat een oude mens dit erover vind (zie hier en daar in dit topic) tot daar toe, maar er zijn heus wel erger dingen aan de hand om van uw melk te raken en verontwaardigd te zijn.
      Last edited by Kult; 19 oktober 2007, 18:06.

      Comment


      • #48
        Re: Monthly Business (18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        En SuckBigDix kan het weten

        grapjas...
        www.bigducksix.be

        Comment


        • #49
          Re: Monthly Business (18+)

          [QUOTE]
          Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
          Graag jullie ongezouten mening over idee en fotografie.
          Fotografie:
          Idee:belachelijk
          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

          Comment


          • #50
            Re: Monthly Business (18+)

            Na lang denken even mijn mening:

            - idee: ver gezocht maar je moet er maar opkomen.
            - Provocatie: voor mij niet echt, want 't trekt allesbehalve op echt bloed.
            - perversiteit: zoals reeds gezegd, mensen die een afkeer hebben aan zoiets zijn niet pervers, het zijn eerder diegenen die zich ermee kunnen verzoenen, want in hun leefwereld is dit blijkbaar normaler en storen ze zich er aldus niet om...
            - kunst: tgoh... sommigen schijten in een emmer, en die beweren ook dat het kunst is. Volgens mij is het echte idee van kunst serieus zoek. Hopelijk wordt het vlug terug gevonden!

            Mvg,

            Comment


            • #51
              Re: Monthly Business (18+)

              Wat een commotie voor een foto
              Een beetje provocatie kan nooit kwaad al was het maar dat iedereen weer eens de kans heeft gehad zijn mening hierover te ventileren.

              Voor mij persoonlijk:
              Spontane opwelling: bweeuuuurk maar hoe langer ik erover nadenk, en hoe meer ik hier lees: hoe breder die glimlach wordt.
              Dat nog niemand voorgesteld heeft dit in fotofun te plaatsen?

              Het is goed dat iemand af en toe eens buiten de lijntjes kleurt
              Zolang er maar geen opbod ontstaat aan dit soort foto's natuurlijk!

              Greetz
              Aster
              When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

              Comment


              • #52
                Re: Monthly Business (18+)

                Heb aan deze foto gedacht voor het slapen gaan, heb er in de winkel over nagedacht, enzovoort. Het heeft me bezig gehouden. Zolang dit soort van foto's niet overheerst is dit een meerwaarde voor dit forum. Het is eens iets anders. Voor mijn part mag deze foto bij de 10 beste of beter gezegd de bekendste foto's van het jaar komen, niet zozeer omdat hij zo knap is, maar omdat hij zo origineel is en technisch weinig op aan te merken! Je moet er maar opkomen! Ik zou zeggen meer van dat en keep up the good work!

                Comment


                • #53
                  Re: Monthly Business (18+)

                  Het idee is best grappig en de reacties zijn hilarisch

                  Eindelijk begrijp ik nu waar sommige opmerkingen (over bvb het waarom van een armbandje) vandaan komen. Symbolisme, fantasie of orriginaliteit zijn hier niet gewenst!




                  isn't ignorance bliss.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Monthly Business (18+)

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Tja.. ieder zijn/haar meug. Ik vind de gedachte hierachter ronduit smerig en pervers, en vind eerlijk gezegd niet dat dit hier thuishoort.
                    Volg ik wel.
                    Ik had eerst niet echt goed gezien wat er werd getoond.
                    Het lijkt me dat je de schoonheid van naakt niet meer kan appreciëren en dat het zo saai is geworden, dan je dergelijke wegen moet inslaan om nog uw kicks te halen. Het catalogeren onder kunst vind ik wat makkelijk.

                    Neen, dit is niet de juiste weg voor mij. Want wat is de volgende grens?

                    Comment


                    • #55
                      Re: Monthly Business (18+)

                      Tgoh... eerlijk gezegd heb ik al erger gezien bij topkunstenaars...
                      David Lachapelle durft naar mijn mening nog verder te gaan. En deze week heb ik de tentoonstelling van Paul McCarthy gezien in het S.M.A.K. waar mijn maag van begon te draaien.
                      Ik vraag me dan af wat de geshockeerde mensen van die hun werk dan vinden?
                      Niet dat ik het zelf nooit "erover" vind, maar ben ondertussen toch al erger gewoon.

                      Zo'n foto's vragen gewoon om aandacht en het feit is dat ze die nog krijgen ook
                      Shockeren is de snelste weg naar aandacht

                      grtjs ZoOb
                      Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: Monthly Business (18+)

                        een piraat van de rode zee! Ik vind dat het willen choqueren er een beetje te dik opligt, en wat is de boodschap van deze foto verder nog? hij is wat vrijblijvend voor mij, en te direct.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Monthly Business (18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Volg ik wel.
                          Ik had eerst niet echt goed gezien wat er werd getoond.
                          Het lijkt me dat je de schoonheid van naakt niet meer kan appreciëren en dat het zo saai is geworden, dan je dergelijke wegen moet inslaan om nog uw kicks te halen. Het catalogeren onder kunst vind ik wat makkelijk.

                          Neen, dit is niet de juiste weg voor mij. Want wat is de volgende grens?
                          Ja, help me!! Komaan zeg. (de volgende is volgende week als je daarop wacht en ja, even degoutant)

                          Comment


                          • #58
                            Re: Monthly Business (18+)

                            Iedereen zit hier maar naar dat smoelwerk van Bart (eigenlijk moest dat óók met dt geschreven worden) te kijken.

                            Heeft zich al iemand afgevraagd wat de betekenis is van die pillenstrip op de foto?

                            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                            En SuckBigDix kan het weten
                            Bovenstaande hersenkronkel (of was het een aanval van dyslexie) van Ajuin gaat jou dit weekend heel wat hits van de verschillende zoekrobots opleveren.

                            "Way to go Boodtsman!" Op naar een nieuw record!

                            Plezant draadje dit!
                            Last edited by Jos Vanhengel; 20 oktober 2007, 16:54.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #59
                              Re: Monthly Business (18+)

                              Of de foto technisch iets is weet ik niet maar het feit dat een smoel met rood sap in combinatie met een lege strip zoveel reacties losmaakt vind ik meer dan hilarisch.
                              Het is de kijker die de "verbanden" zelf legt en zelf zijn conclusies trekt. Ik zelf moest ook enkele keren kijken om de suggestie van de 2 samengebrachte elementen te zien en te combineren..... en vervolgens te grijnzen en tegelijk "gadverdamme" te denken. Fotograaf is er bij mij goed in geslaagd mij iets voor te schotelen waar ik uiteindelijk (ZELF!) mijn gedachten een bepaalde kant op laat gaan en uitkom op iets wat ik persoonlijk op zich onsmakelijk vind.

                              Leuk te merken dat een plaat met net dat ene extra beeld-element zoveel kan oproepen, ik hou wel van foto's die iets losmaken!
                              Daarmee is overigens niet gezegd dat het beeld en wat ik daarbij bedenk mij aanspreekt......

                              Gegroet u allen en een goed weekend!

                              Ed
                              ---------------- Ik doe niet meer mee

                              Comment


                              • #60
                                Re: Monthly Business (18+)

                                denk toch zonder de titel; had dit lang niet zo veel reacties opgeroepen.
                                dus een pakkende titel als je een opname plaatst, is behoorlijk van invloed op reacties en ja met de toevoeging 18+ scoor je zo wie zo.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X