Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Luka

Standaard Luka

Studioshoot van Luka...
    Laatst gewijzigd door santideflo; 25 november 2013 om 17:53 Reden: grotere foto, gecentreerd
    Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Standaard Re: Luka

mooi en onschuldig

heel mooi.
    waard haar te centreren en te vergroten (MAX1024)
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Lekker soft en dan die ogen en mond die eruit springen........ i love it
    Muggenzifter modus: een beetje spijtig dat die pony naast haar komt piepen. ( Je hoeft haar niet te vragen om 'm af te knippen. )
    De beste kritiek is zelfkritiek, das waarschijnlijk de reden waarom ik geen foto's post. ;)

Mooi. Het lijkt nu wel een beetje of ze grijs haar heeft. Ik vraag me ook af wat het bruine is links naast haar hals (haar ook?)

Merci Bouk!
    Is het niet meer Max 900?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
    Mooi. Het lijkt nu wel een beetje of ze grijs haar heeft. Ik vraag me ook af wat het bruine is links naast haar hals (haar ook?)
    En ja, het is haar paardenstaart die komt piepen...
    Storend?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
    En ja, het is haar paardenstaart die komt piepen...
    Storend?
    "Storend" is een groot woord.......... het valt wat op tussen al die softe, lichte kleuren. Al eens geprobeerd of je die paardestaart netjes kan weghalen?
    De beste kritiek is zelfkritiek, das waarschijnlijk de reden waarom ik geen foto's post. ;)

Paardenstaart niet weghalen zou ik zeggen, anders zie je niet dat ze lang haar heeft.
    Hoogstens de staart een klein beetje desatureren zodat deze meer overeenstemt met het kleur van het haar bovenaan de foto.

In ieder geval een mooie foto.

Zachte plaat die wel aanspreekt, zou perfect werken bij een zeep of doucheschuim shampoo .
    En die staart, wel je kan die weghalen en dat werkt, of je kan die laten wat ook werkt maar dan zou ik hem ietsje oplichten zodat hij minder de aandacht trekt.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Zoals die paardenstaart er nu bijstaat lijkt het erop dat dit heur haar niet is, persoonlijk zou ik de kleur aanpassen aan het haar op haar hoofd.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

:g:g:g

zoals eerder al gezegd, kleur paardestaart aanpassen .....voor de rest vind ik hem een beetje "te" soft tov het aangezicht en zeker de ogen die er nu wel extreem uitspringen.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Zoals die paardenstaart er nu bijstaat lijkt het erop dat dit heur haar niet is, persoonlijk zou ik de kleur aanpassen aan het haar op haar hoofd.
    +1

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Toon Nikonian
    D700/D7000/glaswerk Nikkor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Ik ben niet aan de kleuren geweest van de foto. Hij is dus (kleurgewijs) zo uit de camera gerold. Pas ik de paardenstaart aan, of eerder het hoofdhaar?

Santi
    Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

Ik ben niet aan de kleuren geweest van de foto. Hij is dus (kleurgewijs) zo uit de camera gerold. Pas ik de paardenstaart aan, of eerder het hoofdhaar?
    Ik zou er niets aan doen, het is gewoon een middelmatig beeldje, niet slecht, niet super...

Ik geef je 6,5 op 10 voor deze foto, je kan hier nog wat aan prutsen, en dan geraak je misschien aan 6,7 op 10.

Naar 9 op 10 geraak je nooit, een foto moet super zijn van in het begin, prutsen en prutsen is energie verlies !

Up naar de volgende zou ik zeggen, met in je achterhoofd sommige zaken die hierboven aangehaald zijn door andere fotografen.

Ik ga dus niet echt mee met de trend...

Grtz, D.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
    Ik zou er niets aan doen, het is gewoon een middelmatig beeldje, niet slecht, niet super...

Ik geef je 6,5 op 10 voor deze foto, je kan hier nog wat aan prutsen, en dan geraak je misschien aan 6,7 op 10.

Naar 9 op 10 geraak je nooit, een foto moet super zijn van in het begin, prutsen en prutsen is energie verlies !

Up naar de volgende zou ik zeggen, met in je achterhoofd sommige zaken die hierboven aangehaald zijn door andere fotografen.

Ik ga dus niet echt mee met de trend...

Grtz, D.
    Tis al niet gebuisd!

Santi
    Is de kleur van het haar vooraan zo verschillend als van de paardestaart... tiens, raar...
    Ik zou hem achteraan de kleur van voor geven... Mijn gedacht dat het dan minder aandacht opeist!

Sent from my iPad using Tapatalk.
    Toon Nikonian
    D700/D7000/glaswerk Nikkor

Merci Bouk!
    Is het niet meer Max 900?
    2.3.1 Maximale afmeting van een foto: 1024x1024 pixels

Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 1024 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
    Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 1024 pixels is als maximum voor dit forum aanbevolen, als optimaal compromis tussen kwaliteit van de weergave en volledige zichtbaarheid zonder scrollen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Santi
    Ik zou aan heur haar niets veranderen en gewoon die staart de kleur geven gelijk op haar hoofd, doe je het andersom dan is de foto verstoord. Enfin ja, mijn mening hé.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Soortgelijke discussies

1. Luka
    Door hsfotografie in forum Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 5 augustus 2011, 10:12
  2. luka met stift
    Door cellist in forum Mensen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 27 januari 2008, 13:03
  3. Hebe en Luka
    Door cellist in forum Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour