Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kind en geweld (Sandra)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kind en geweld (Sandra)

    Voor een reportage over 'Kind en Geweld' was Sandra bereid even te poseren. Hier enkele shots uit een proefsessie. Graag commentaar.



    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

  • #2
    Re: Kind en geweld (Sandra)

    tja... kind & geweld... dat heb je hier naar mijn idee goed weten vast leggen. krijg bijna medelijden met het kind. Sandra kan dit hier perfect nabootsen. Jakkes... zou je bijna denken dat je ze echt geweld hebt aangedaan.

    Knap werk.

    Comment


    • #3
      Re: Kind en geweld (Sandra)

      Knappe reeks ... nummer 2
      ---

      Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Kind en geweld (Sandra)

        ik vind dit een hèèl knappe reeks,alleen spijtig dat dit de mensen onder hun neus moet worden gewreven eer ze beseffen dat zoiets dagelijkse kost is in de wereld!
        ook een pluim voor het model voor de perfecte uitbeelding hoor!!!
        èèn klein puntje:alhoewel de derde foto héél mooi is vind ik 'm toch iets te "geposeerd" ivm de titel,door de handen onder de kin!(is mss muggeziften,maarja,just my 2 cts!)
        grts; M

        Comment


        • #5
          Re: Kind en geweld (Sandra)

          vind je foto's zeer geslaagd heb maar een opmerking, zou zeer voorzichtig zijn met het publiceren van dergelijke foto's op het internet ( hopelijks schiet je niet op de pianist nu ) want ik heb de indruk dat je het wel wist want op foto twee staat je signature niet dus IMHO dus ongepast
          Last edited by Guest9; 26 juni 2005, 13:47.

          Comment


          • #6
            Re: Kind en geweld (Sandra)

            Je bent zeker in je opzet geslaagd!!!

            Ik zou inderdaad gaan denken dat dit meisje aan geweld werd bloot gesteld.

            GEWELD(ige) foto's.
            www.wildlifepixs.com

            Comment


            • #7
              Re: Kind en geweld (Sandra)

              Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
              vind je foto's zeer geslaagd heb maar een opmerking, zou zeer voorzichtig zijn met het publiceren van dergelijke foto's op het internet ( hopelijks schiet je niet op de pianist nu ) want ik heb de indruk dat je het wel wist want op foto twee staat je signature niet dus IMHO dus ongepast
              Zeer juist. De foto's zijn bedoeld voor de illustraties van een congres over mishandeling (combineren van job en hobby). Dit waren enkele proefopnamen en ik wou even de reacties van collega's fotografen nagaan. Maar het is zeker niet de bedoeling dat ze buiten deze groep verspreid raken, al denk ik dat Sandra er wel in haar portfolio zou willen opnemen.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #8
                Re: Kind en geweld (Sandra)

                De 2de vind ik het beste. Daar komt het onderwerp van de foto het best uit. Bij de andere 2 heb je de titel al nodig om te weten waarover het gaat , bij de tweede is dat niet.
                Bij de derde zou ik haar wel hetzelfde hebben laten kijken als bij de eerste. Hoofd lichtjes voorover gebogen en dan toch ook recht in de camera kijken.
                Ik zou de hele reeks in het Z/W doen en korrelig.
                No money , no honey

                Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

                Comment


                • #9
                  Re: Kind en geweld (Sandra)

                  Zeer mooie en expressieve serie die zeker zijn doel bereikt! Als enige commentaar mss vind ik je korrel iets te prominent aanwezig. Iets minder had gemogen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kind en geweld (Sandra)

                    knappe reeks zeg, komt bang en geweldadig over.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kind en geweld (Sandra)

                      Hopelijk gebruik jij deze aangrijpende foto's met goede bedoelingen.

                      Ik vind ze erg chockerend en dat zal wel de bedoeling zijn mag ik hopen.

                      Hopelijk helpen ze om al het crimineel gedoe rond kinderen te stoppen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kind en geweld (Sandra)

                        Een combinatie van de eerste twee foto's zou mij het beste lijken voor uw doel.
                        Ik leg uit:
                        De eerste foto vind ik zeer geschikt, daar is eigenlijk niets mis mee. Het sterke punt in vergelijking met de tweede is de gelaatsuitdrukking. ik geloof geen foto waarop een meisje pijngrimassen richting kijker stuurt. Temeer de uitdrukking voor mij niet echt goed gespeeld is, ik heb voor zo'n dingen een kritischer oog dan de meesten hier, waarschijnlijk, daar ik zelf een acteursopleiding volg.
                        Nu ik het zo bekijk zou ik ze op de eerste foto ook niet in de lens laten kijken; isoleer haar maar met al haar pijn van heel de wereld. Dat zal het nog schrijnender maken.
                        Hét sterke punt aan foto twee is dat er een beetje naakt in zit. Dat shockeert toch altijd een heel klein beetje, en ik denk dat het onderwerp dat wel kan gebruiken, plus het is een uitdrukking van kwetsbaarheid.
                        Nog sterk aan de tweede foto vind ik de tegels, en het stuk deurpost in de voorgrond.

                        Foto drie vind ik voor dit theme een slechte zet.
                        Hij gaf me wel nog een idee. Het is wel spannend om uit te voeren, maar ik weet niet of je het gaat willen.
                        Hoe zouden de foto's eruitzien die een kindermishandelaar, verkrachter maakt van zijn slachtoffertjes, voor in zijn privécollectie, of om te delen met vrienden?
                        Dat onderzoek zou ik zelf wel leuk vinden om te doen. Eerst nog een meisje vinden dat mij vertrouwt.

                        Hendrik
                        +------------------+
                        +------------------+

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kind en geweld (Sandra)

                          hendrik, dat vond ik ook....

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: Kind en geweld (Sandra)

                            mooie foto's, als ik dit in deze context mag gebruiken.

                            doch doet het me meer aan "vrouw en geweld" dan een "kind en geweld" denken.

                            Ik zou evt een jonger model nemen ... let wel dat je dan alles goed organiseerd en je grenzen weet liggen wat je toont en niet toont. dit is gevoelige materie.
                            --
                            Play Drakensang - a free online mmorpg

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kind en geweld (Sandra)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                              Zeer juist. De foto's zijn bedoeld voor de illustraties van een congres over mishandeling (combineren van job en hobby). Dit waren enkele proefopnamen en ik wou even de reacties van collega's fotografen nagaan. Maar het is zeker niet de bedoeling dat ze buiten deze groep verspreid raken, al denk ik dat Sandra er wel in haar portfolio zou willen opnemen.
                              Heb je foto's nog eens bekeken, maar hoe oud is Sandra, 14, 15, 16, 17jaar???

                              Ik kan me vergissen, maar misschien ondanks je goede bedoelingen: LET OP MET ZULKE FOTO'S!!!

                              Hierbij wil ik geen puritein spelen, maar aub, dit zou bij vele mensen in het verkeerde keelgat kunnen schieten. En als je bij collega's en hier wel voor zover ik weet, amateurs, je mening vraagt lijkt me dit ongepast.

                              Zou je niet beter bij mensen die beroepsmatig begaan zijn met deze omstandigheden ten rade gaan? Deze website ziet iedereen.

                              Zou het voor de mods niet beter zijn, ondanks de misschien goede bedoelingen, deze foto's weg te halen?

                              Sorry hoor

                              Comment

                              Working...
                              X