Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heroïne Junk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Heroïne Junk

    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Hij heeft echt gelijk
    Ik vind het een goede en triggerende foto
    Alleen zie ik in dit mooie en gespierde model geen heroïne junk. Daar zou een mager model met holle ogen beter bij passen. Maar....zeer goed idee en mooie foto!
    Yep,ga ik in mee! De man is te mooi!

    Ik zou zelf ook de foto wat trashier maken. Met koudere kleurtemp. misschien wat ruis...

    Comment


    • #32
      Re: Heroïne Junk

      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..

      Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.
      Daar heb je helemaal gelijk, het was me nog niet opgevallen eerder maar het stoort inderdaad als ik er op let! thx

      grts

      Comment


      • #33
        Re: Heroïne Junk

        in 1 woord: supermooi
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #34
          Re: Heroïne Junk

          Proficiat met je HOF plaat
          Groeten Sensor

          Comment


          • #35
            Re: Heroïne Junk

            4 maand na de eerste post in het HoF geraken, je moet het maar doen!
            Proficiat

            Comment


            • #36
              Re: Heroïne Junk

              Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
              4 maand na de eerste post in het HoF geraken, je moet het maar doen!
              Proficiat
              En ik die dacht dat de HOF foto's van de voorbije week waren...

              toch proficiat

              Comment


              • #37
                Re: Heroïne Junk

                woaw! Bedankt!

                Comment


                • #38
                  Re: Heroïne Junk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                  En ik die dacht dat de HOF foto's van de voorbije week waren...

                  toch proficiat
                  Dr zit er deze week nog een gebumpte in van 4 maanden geleden Samenstellers van de HoF zelf aan de geestesvernauwende middelen
                  Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                  - Isaac Asimov-

                  Comment


                  • #39
                    Re: Heroïne Junk

                    Zeer knap gevonden en goed uitgewerkt... opmerkingen over richting zijn misschien terecht maar hopelijk heb je hier geen ervaring mee
                    Vraagje: ik zie dat je op iso 100 werkt met f/22.
                    Vraag dit omdat ik ook een D700 heb en de native iso 200 is, en ik met mijn studiosetje 400WS ook rap teveel licht heb.
                    De vraag is of je nu door die iso 100 kwaliteitsverlies hebt, en heb je met zo'n klein diafragma geen scherpteverlies, (foto is alvast scherp.)
                    Flickr

                    Comment


                    • #40
                      Re: Heroïne Junk

                      Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                      4 maand na de eerste post in het HoF geraken, je moet het maar doen!
                      Proficiat

                      Snap ik ook niet Ik dacht ook dat de foto's per week geselecteerd werden
                      Maar toch proficiat hoor 't is een vree goeie

                      Grts Maddy
                      zero

                      Comment


                      • #41
                        Re: Heroïne Junk

                        Zalige fotografie dit.
                        Ik vind deze zéér goed.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Heroïne Junk

                          Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                          Zeer knap gevonden en goed uitgewerkt... opmerkingen over richting zijn misschien terecht maar hopelijk heb je hier geen ervaring mee
                          Vraagje: ik zie dat je op iso 100 werkt met f/22.
                          Vraag dit omdat ik ook een D700 heb en de native iso 200 is, en ik met mijn studiosetje 400WS ook rap teveel licht heb.
                          De vraag is of je nu door die iso 100 kwaliteitsverlies hebt, en heb je met zo'n klein diafragma geen scherpteverlies, (foto is alvast scherp.)
                          Ik had inderdaad heel erg veel licht maar ik heb ook gehoord dat de kwaliteit op 200 iso beter moet zijn dan die op 100 of zelfs lager. Dat komt doordat je op een te lage iso kan voorhebben dat je toch pixels hebt die niet geactiveerd worden of zoiets. Maar door de enorme hoeveelheid licht maakte dat niet echt uit denk ik. Ik denk ook dat dat verschil zo klein is dat je het meestal niet kan zien. Ik had mijn sluitertijd natuurlijk wel iets korter kunnen maken maar ik werkte met een flitslamp waardoor je in sluitertijden sowieso al beperkt bent tot 1/125 of langer. Natuurlijk is er ook scherpteverlies door het grote diafragma, op slrgear.com kan je dit handig bekijken. Als ik bijvoorbeeld macro opnamen maak (die moeten vlijmscherp zijn) dan blijf ik meestal rond f8 of f11 zodat ik de optimale scherpte heb. Hier maakte het niet zoveel uit of hij nu scherp of optimaal scherp was. En ik wilde scherpstellen op de spuit maar het gezicht ook nog scherp hebben dus moest ik sowieso mijn diafragma meer dicht draaien. Ik hoop dat dit het antwoord was dat jue zocht?

                          Grtz

                          Comment


                          • #43
                            Re: Heroïne Junk

                            4500 views

                            Comment


                            • #44
                              Re: Heroïne Junk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
                              4500 views
                              en in verhouding zo weinig reacties
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                              Comment


                              • #45
                                Re: Heroïne Junk

                                ja ongeveer 1 reactie per 100 views, maar misschien is het meeste al gezegd?

                                Comment

                                Working...
                                X