Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35

Discussie: Her first shoot ..

Standaard Her first shoot ..

More to come in 2010 !

Standaard Re: Her first shoot ..

bekende achtergrond hè.
    mooi, maar een beetje wit op de buik.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

en toch vind ik het een sterke compo.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

Zeer schoon.
    Misschien de hand iets meer naar het achterhoofd had misschien wel mooier gestaan

Post Re: Her first shoot ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    bekende achtergrond hè.
    mooi, maar een beetje wit op de buik.
    grt,bouk.
    We call that Dash
    Mooie foto, de achergrond vind ik hier wel niet meteen bij passen

Awacs Awacs Awacs ......

Pleur deze modellen nou eens tegen een anno 2010 achtergrond man!!

Of ben je je archief aan het legen van anno 1946? (with all due respect!)

Je hebt super modellen tot je beschikking, en de kunde. Ruk nou eens die ouwe teringzooi van de wand en pleur die meiden tegen een wit muurje... Jezus Christus... wat is daar nou zo moeilijk aan????

Elke keer moet ik naar dat ontplofte heelal kijken ... grrrrrrrrrrr

WAKEUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

ITS ALMOST 2041!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Awacs Awacs Awacs ......

Pleur deze modellen nou eens tegen een anno 2010 achtergrond man!!

Of ben je je archief aan het legen van anno 1946? (with all due respect!)

Je hebt super modellen tot je beschikking, en de kunde. Ruk nou eens die ouwe teringzooi van de wand en pleur die meiden tegen een wit muurje... Jezus Christus... wat is daar nou zo moeilijk aan????

Elke keer moet ik naar dat ontplofte heelal kijken ... grrrrrrrrrrr

WAKEUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

ITS ALMOST 2041!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Luister eens goed , voor die oude teringzooi heb ik indertijd bakken van geld betaald ;trouwens deze heet "l'automne" en werd door Franse kunstenaars ontworpen.
    Alle herfstkleurtjes zitten erin en passen meestal wel met de kledij van dit seizoen.
    Wit , zwart,blauw ,noem maar op , ik heb het ALLEMAAL maar het is mijn keuze wanneer ik ze ga gebruiken,toch ....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
    ik heb het ALLEMAAL maar het is mijn keuze wanneer ik ze ga gebruiken,toch ....
    Verdraaid gelijk heb je!

Een simpele: "de achtergrond is mijn ding niet" was ook voldoende, denk ik dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Verdraaid gelijk heb je!

Een simpele: "de achtergrond is mijn ding niet" was ook voldoende, denk ik dan?
    Niet mee eens. Ik begrijp Max zijn reactie volkomen.

Je ziet hier een fotograaf die zeer goed weet met wat hij bezig is, mooi gebruik maakt van licht, mooie modellen ter beschikking heeft... En dus ansich mooie platen maakt.

En dan is het soms frusterend dat je het gevoel krijgt dat het foto's zijn die 30 jaar geleden zijn getrokken.

Ok, het is de keuze van de maker om achtergronden te gebruiken die hij wilt... Maar anno 2009 gaan de meeste mensen toch op zoek naar een andere look vrees ik.

Moest deze man zich de moeite getroosten om met zijn kennis van zaken een hedendaags portret te maken, zouden er hier veel met hun "grote" mond vol tanden staan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
    We call that Dash
    begrijp het nog niet hoor:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dash
    grt,bouk.

Sorry TS voor het off topic.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Max zijn reactie is absoluut niet negatief bedoeld hè.
    Ik begrijp zijn reactie en ik volg hem daar ook in.
    De fotos zijn technisch heel mooi gemaakt, maar het is allemaal hetzelfde.
    Dit is natuurlijk ook weer niet slecht hè, want dit wil zeggen dat je je eigen stijl hebt hè, maar in een vorige post dacht ik dat je eens gezegd had dat je graag eens andere fotos wilt trekken en niet meer die typische statische fotos en door deze achtergronden blijf je natuurlijk in hetzelfde vaarwater.

Persoonlijk vind ik die achtergrond ook wat ouwbollig en voorbijgestreefd ook al heb je er indertijd ontzettend veel geld voor betaald.
    Ik heb indertijd ook ontzettend veel geld betaald voor mijn commodore 64 en hoewel die nog werkt zal ik m ook niet meer gebruiken om bv. een computerspelletje te spelen terwijl er fans zijn die dat wel nog blijven doen. Iedereen maakt voor z'n eigen uit wat hij verkiest :

De gustibus et coloribus non est disputandum !

Haha, ik vind die achtergronden ook verschrikkelijk
    Ze doen me denken aan klasfoto's uit de late jaren '80.

Hoe goed de foto ook is, ikzelf zal 'm nooit echt mooi vinden met zo'n achtergrond.
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Post Re: Her first shoot ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    begrijp het nog niet hoor:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dash
    grt,bouk.

Sorry TS voor het off topic.
    euh,
    http://www.schonenhoek.be/index_ff.php?ecard=&section=
    Dash

Luister eens goed , voor die oude teringzooi heb ik indertijd bakken van geld betaald ;trouwens deze heet "l'automne" en werd door Franse kunstenaars ontworpen.
    Alle herfstkleurtjes zitten erin en passen meestal wel met de kledij van dit seizoen.
    Wit , zwart,blauw ,noem maar op , ik heb het ALLEMAAL maar het is mijn keuze wanneer ik ze ga gebruiken,toch ....
    Tuurlijk moet je dat ook lekker zelf weten Mij moet je ook niet vertellen wat ik moet doen.

Maar nogmaals.. ik zie een goede fotograaf, top modellen, mooie platen, maar je blijft echt mega hangen in een zooi ouderwetse foto's.

Ik mag graag naar je werk kijken en had gehoopt je op deze ietwat brute manier een por in je ribben te geven.

Ik heb een dior pakje in de studio hangen van iemand gekregen. 1 probleem... het is 2 jaar oud. En totaal uit de mode. Hoe mooi en duur het ook was. Leger des heils heeft er meer aan dan ik. Dat wil ik er mee zeggen.

En wil je niet anders, moet je het ook lekker zelf weten.
    Als je maar begrijpt dat ik het goed bedoel
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Allereerst: ik vind het een prachtige achtergrond

En voor de rest: prachtig model en zeer mooie foto!
    Het enige dat ik erop aan te merken heb, is dat ik liever had dat ze met haar vingers door haar haar ging, en niet haar hand op haar hoofd heeft liggen zoals nu, want dit lijkt me nogal vreemd

Oh, nog iets kleins: ze had het topje wat meer naar beneden moeten trekken zodat die witte naad onder haar borsten kwam
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Tuurlijk moet je dat ook lekker zelf weten Mij moet je ook niet vertellen wat ik moet doen.

Maar nogmaals.. ik zie een goede fotograaf, top modellen, mooie platen, maar je blijft echt mega hangen in een zooi ouderwetse foto's.

Ik mag graag naar je werk kijken en had gehoopt je op deze ietwat brute manier een por in je ribben te geven.

Ik heb een dior pakje in de studio hangen van iemand gekregen. 1 probleem... het is 2 jaar oud. En totaal uit de mode. Hoe mooi en duur het ook was. Leger des heils heeft er meer aan dan ik. Dat wil ik er mee zeggen.

En wil je niet anders, moet je het ook lekker zelf weten.
    Als je maar begrijpt dat ik het goed bedoel
    Begrijp zeker dat je het goed bedoeld hoor ;
    Enige probleem met deze achtergrond is dat je er een heel eind moet van weg blijven wil je hem mooi onscherp krijgen;met portret lukt dat best maar neem je meer model in beeld dan zou moeten gediafragmeerd worden tot 2,8 en dat lukt me niet met mijn studiolampen uit de oertijd ;heb 2000Ws staan als hoofdlicht en die kan je tot 1:8 naar beneden zetten; bij 100iso lager dan 5,6 niet mee te geraken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
    Haha, ik vind die achtergronden ook verschrikkelijk
    Ze doen me denken aan klasfoto's uit de late jaren '80.

Hoe goed de foto ook is, ikzelf zal 'm nooit echt mooi vinden met zo'n achtergrond.
    Het vreemde is dat buiten ikzelf natuurlijk alle modellen dit een prachtige achtergrond vinden en zeker als je hem gebruikt voor puur portret komen er telkens opnieuw mooie beelden uit (al zeg ik het zelf)
    Dus, ik ga hem zeeeeeker nog niet wegsmijten hoor !

En dat kan je ook zien vind ik ..En nogal nonchalante onzekere houding maakt voor mij dit portret af.En dat door de titel alleen.
    Opname uiteraard kan ik niet mis over zeggen.
    Ben ik er kapot van... Heb er al betere gezien.
    Das mijn eerlijke mening.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Het vreemde is dat buiten ikzelf natuurlijk alle modellen dit een prachtige achtergrond vinden
    Als je met 'alle modellen' de meisjes bedoelt die je fotografeert en waarvan het vaak hun eerste shoot of eerste kennismaking met modellenfotografie is, kan ik je daar best in geloven... Maar 'k ben er zeker van dat je met zo'n achtergrond niet moet komen afdraven bij geroutineerde modellen die al grotere ervaring hebben!!

Over de foto is reeds alles gezegd. Zeer vernieuwend... 30 jaar geleden

Mvg,
    Frederic

Het vreemde is dat buiten ikzelf natuurlijk alle modellen dit een prachtige achtergrond vinden en zeker als je hem gebruikt voor puur portret komen er telkens opnieuw mooie beelden uit (al zeg ik het zelf)
    Dus, ik ga hem zeeeeeker nog niet wegsmijten hoor !
    Eigenlijk jammer dat je op dit gebied een beetje koppig bent.
    Met jou kwaliteiten zou je echt wel andere en vooral hedendaagsere platen kunnen afleveren. Spijtig dat je jezelf niet openstelt voor goed bedoelde commentaren en tips.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Als je met 'alle modellen' de meisjes bedoelt die je fotografeert en waarvan het vaak hun eerste shoot of eerste kennismaking met modellenfotografie is, kan ik je daar best in geloven... Maar 'k ben er zeker van dat je met zo'n achtergrond niet moet komen afdraven bij geroutineerde modellen die al grotere ervaring hebben!!

Over de foto is reeds alles gezegd. Zeer vernieuwend... 30 jaar geleden

Mvg,
    Frederic
    Mensen die me beter kennen dan jij weten maar al te goed dat hier heel goede en geroutineerde modellen voor de lens passeren.
    Daarbij een meisje dat hier komt voor haar eerste shoot is vaak stukken beter dan die zogenaamde geroutineerde modellen.
    Ben in de mogelijkheid om de modellen tijd te observeren alvorens ik hen voor een shoot contacteer ,lucky me lol

Mensen die me beter kennen dan jij weten maar al te goed dat hier heel goede en geroutineerde modellen voor de lens passeren.
    Daarbij een meisje dat hier komt voor haar eerste shoot is vaak stukken beter dan die zogenaamde geroutineerde modellen.
    Ben in de mogelijkheid om de modellen tijd te observeren alvorens ik hen voor een shoot contacteer ,lucky me lol
    Best wel bewonderingswaardig die antwoorden van jou.. laat de bureaus het maar niet horen LOL

Aangezien het een openbaar forum is, heb ik heb gister en eergister 3 van 'mijn' stylisten eens naar de foto laten kijken. Puur uit nieuwsgierigheid of ik (en een aantal met mij) nu zo fout zitten met onze mening.
    Ik zal niet woordelijk herhalen wat ze zeiden, maar ik kreeg wel een kleine bevestiging
    wat ik jou al reeds had aangeraden.

Wederom niet om af te zeiken maar als positief advies bedoeld
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Best wel bewonderingswaardig die antwoorden van jou.. laat de bureaus het maar niet horen LOL

Aangezien het een openbaar forum is, heb ik heb gister en eergister 3 van 'mijn' stylisten eens naar de foto laten kijken. Puur uit nieuwsgierigheid of ik (en een aantal met mij) nu zo fout zitten met onze mening.
    Ik zal niet woordelijk herhalen wat ze zeiden, maar ik kreeg wel een kleine bevestiging
    wat ik jou al reeds had aangeraden.

Wederom niet om af te zeiken maar als positief advies bedoeld
    Don't forget ..... ik ben nog altijd "FOTOAMATEUR" ,geen PRO ,ik noem mezelf ook geen PRO !
    Daarom, ik heb geen stylist bij mijn shoots ,wel visagiste en dat vind ik voor een amateurke al zot genoeg.
    Zolang mijn modellen tevreden zijn doe ik lekker verder ,meer moet dat niet zijn..
    Voor mij moet het een hobby blijven

Niet dat ik me nog heel welkom voel om iets te zeggen (want neen, ik ken je achtergrond helemaal niet) maar bon... 't is een forum voor iets.

Qua licht ziet het er allemaal mooi en goed gecontroleerd uit, maar je speelt duidelijk heel erg op veilig.

Qua achtergrond is alles al wel gezegd.

Qua manier waarop je je model hebt gestuurd haal ik uit de teksten hier op dat je al heel veel ervaring hebt met modellen, dat je al heel wat klasbakken en nieuwelingen voor je lens hebt gehad, maar in de foto zie ik daar niet veel van terug. Linkerarm voor haar gezicht, rechterarm=kapstok. En het is nu niet dat die jas iets toevoegt aan de foto. Met die pose: mooi en schattig meisje, maar 't komt niet echt over op foto.

Don't forget ..... ik ben nog altijd "FOTOAMATEUR" ,geen PRO ,ik noem mezelf ook geen PRO !
    Daarom, ik heb geen stylist bij mijn shoots ,wel visagiste en dat vind ik voor een amateurke al zot genoeg.
    Zolang mijn modellen tevreden zijn doe ik lekker verder ,meer moet dat niet zijn..
    Voor mij moet het een hobby blijven
    Kom op Awacs, een hobby moet ook een uitdaging blijven. Punten verbeteren, daar is niemand slechter van geworden.
    Mooi model Maar de achtergrond vind ik een ramp (gemaakt door een kunstenaar of niet), de belichting is goed, maar ik persoonlijk vind deze recht toe recht aan benadering een beetje saai (buik licht erg op).
    Het model heeft een prachtig figuur, maar dat wordt een beetje teniet gedaan door het hempje wat niet goed zit. De pose is niet echt helemaal je van het.
    En nu verstop ik me...

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten