Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik snap mijn voorgangers niet..Deze plaat is nagenoeg perfect in omzetting.
De scherpte is voldoende.Ik heb alleen problemen met de ogen waarvan het wit niet overeen komt met de rest van het wit..Er zit zelfs een kleurige tint in..Allez volgens mijn scherm toch.
Toch een boeiende plaat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind het een schitterend portret
De opmerkingen over de scherpte op de ogen.....ik kan me daar wel een beetje in vinden. Ik persoonlijk zou liever wat meer details in de irissen en tussen iris en pupil zien en de baardharen wat zachter. Aan de andere kant maakt de baard de foto!
Ik doe het je niet na. Knap!
Vind je dat? Mocht die wat zachter zijn en de ogen wat gedetailleerder (zie t.o.v. de scherpe stukken wenkbrauw) zou deze man z'n ongelofelijk sprekende blik toch nóg beter uitkomen.
-Tenzij die man als bijnaam 'de baard' ofzo heeft natuurlijk -
Ik vind 't all in all een érg sterke plaat. Portretfotografie om naar (op) te kijken!
een mooi portret
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment