Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

droog dakloos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] droog dakloos



    zw/wt versie;
    Last edited by bommasien; 7 juli 2022, 07:27.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: droog dakloos

    Das nog eens een foto met een ziel, een verhaal. Vind ik heel mooi en knap gefotografeerd.
    Een zielige situatie, maar levert je wel een knappe foto op. Leuk met die 2 paraplu's.
    Het is bewonderingswaardig hoeveel liefde deze mensen betonen aan hun "huisgenoot" de hond.
    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Re: droog dakloos

      Mist wat scherpte maar als sociaal gegeven een droevige krachtige foto Sien ! In zwartwit waarschijnlijk nog krachtiger van inhoud ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: droog dakloos

        Schrijnend beeld. Ik vind het spijtig dat de scherpte ontbreekt (lijkt me een serieuze crop?). ook vind ik de gesatureerde tonen wat in strijd met het beeld. ZW/W of minder gesatureerd zou voor mij beter werken.
        www.erikthomas.be

        Comment


        • #5
          Re: droog dakloos

          Je zwartwit is zoveel beter, de inhoud zit nu in de gepaste stemming !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: droog dakloos

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Je zwartwit is zoveel beter, de inhoud zit nu in de gepaste stemming !
            Van deze zw-w foto zou ik veel meer dramatiek verwachten, Raymond, want dan speelt enkel nog de inhoud en hoe deze verwerkt is. Ik heb het zelf geprobeerd en deze dramatiek krijg je door meer contrast en pit te geven aan de foto, maar is niet simpel. Jammer van de onscherpte op de man zijn gelaat. Uiteindelijk kies ik dan toch voor de kleurenversie omdat deze man met niets (2paraplu's, een mousse zitkussen, een groene slaapzak) samen met zijn hond dan toch voor hem een gezellige "thuis" weet te creëren.
            Das mijn gedacht hé...
            grt
            Gerrit

            Comment


            • #7
              Re: droog dakloos

              Zowel in kleur als in zwart/wit een futloos beeld. Breng er wat sterker contrast in.

              Comment


              • #8
                Re: droog dakloos

                Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                Van deze zw-w foto zou ik veel meer dramatiek verwachten, Raymond, want dan speelt enkel nog de inhoud en hoe deze verwerkt is. Ik heb het zelf geprobeerd en deze dramatiek krijg je door meer contrast en pit te geven aan de foto, maar is niet simpel. Jammer van de onscherpte op de man zijn gelaat. Uiteindelijk kies ik dan toch voor de kleurenversie omdat deze man met niets (2paraplu's, een mousse zitkussen, een groene slaapzak) samen met zijn hond dan toch voor hem een gezellige "thuis" weet te creëren.
                Das mijn gedacht hé...
                grt
                Gerrit
                Daar heb ik niets op tegen Gerrit. Ik breng wel respect op voor het "maken" van een foto door de maker want alles is persoonlijke visie. Bommasien heeft zelf de keuze in handen hoe zij een foto wil maken en laten zien en heeft zich hier toch de moeite getroost om deze in zwartwit te tonen om de sfeer aan te voelen die ik min of meer voorstelde. Bij mij primeert de zwartwit en de dramatische inbreng die jij voorstelt zal waarschijnlijk nog iets meer voordeel geven !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: droog dakloos

                  Dakloos in de HoF, zo is het leven Bommasien, proficiat. En toch blijf ik opteren voor de zwartwit.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: droog dakloos

                    Blijkbaar zijn er nog mensen die de kleurenversie verkiezen en het inhoudelijke boven de techniek stellen, proficiat met je HoF
                    Gerrit

                    Comment


                    • #11
                      Re: droog dakloos

                      Proficiat met je HoF-plaat(s)!
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment


                      • #12
                        Re: droog dakloos

                        Proficiat met je HoF
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: droog dakloos

                          Hey juppekes.

                          Proficiat met je plaatsje in de HOF.
                          Bootjes

                          Comment

                          Working...
                          X