Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dromen in rood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dromen in rood

    Nog eentje vanuit dezelfde serie 'Lady in red'. Ik weet dat haar gezicht niet in focus is, maar juist daarom vind ik dat het plaatje klopt met haar dromerige uitdrukking. Alleen twijfel ik of iedereen daar zo over zal denken.


    Ben benieuwd naar wat jullie vinden.

    Peter
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

  • #2
    Re: Dromen in rood

    Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
    Nog eentje vanuit dezelfde serie 'Lady in red'. Ik weet dat haar gezicht niet in focus is, maar juist daarom vind ik dat het plaatje klopt met haar dromerige uitdrukking. Alleen twijfel ik of iedereen daar zo over zal denken.


    Ben benieuwd naar wat jullie vinden.

    Peter
    Niet helemaal mee eens. De sfeer is helemaal geweldig, maar ik ben er niet over uit of dat nou door haar pose en gewoon goede blik komt of door de onscherpte. In dit geval stoort het mij dan toch een beetje dat het haar wel scherp is.

    Comment


    • #3
      Re: Dromen in rood

      scherpte ligt niet mooi.
      ook vind ik de pose niet mooi.
      licht en kleur OK.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Dromen in rood

        Ik vind de onscherpte nu juist wel mooi, het geeft het dromen weer.
        Als je aan het dagdromen bent dwaal je een beetje af, met deze onscherpte toon je dat een beetje. Het gezicht is duidelijk herkenbaar dus ik zou niet inzien waarom dit slecht zou zijn.
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

        Comment


        • #5
          Re: Dromen in rood

          Ik vind de onscherpte juist prachtig...het versterkt het dromen...

          Comment


          • #6
            Re: Dromen in rood

            Dagdromen, dat is het wat zij doet. Die onscherpte vertelt me alleen maar dat ik zelf
            mag verzinnen over wat.

            Comment


            • #7
              Re: Dromen in rood

              De focus ligt toch goed? Wat is het probleem?
              Neen, dit geeft inderdaad een dromerig sfeertje dus voor mij is het zeker 'verdedigbaar' en eens wat anders. Mooie foto dus...

              Comment


              • #8
                Re: Dromen in rood

                Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                De focus ligt toch goed? Wat is het probleem?
                Neen, dit geeft inderdaad een dromerig sfeertje dus voor mij is het zeker 'verdedigbaar' en eens wat anders. Mooie foto dus...
                Zo denk ik er ook over

                Comment


                • #9
                  Re: Dromen in rood

                  Bedankt iedereen voor de reacties. En ik ben blij dat ik niet als enige de plaat goed vond

                  Peter
                  Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dromen in rood

                    Als NSFW bedoeld is voor mensen te lokken
                    Als onscherpte staat voor dromerig dan is dat hier voor mij niet gelukt
                    Ogen die volledig onscherp zijn doen het bij mij niet er moet dan iets anders in de plaats zijn en dat vind ik niet en dan bedoel ik niet "Naakt"
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dromen in rood

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Als NSFW bedoeld is voor mensen te lokken
                      Hahaha, Je bent toch komen kijken hé
                      Photography is a way to see the world in detail.
                      Fotograaf op rust

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dromen in rood

                        NSFW heeft me inderdaad gelokt (ik ga daar niet moeilijk over doen), de foto heeft me ontgoocheld.
                        De gradatie onscherpte maakt het voor mij persoonlijk niet dromerig, het is gewoon onscherp. Er zijn argumenten om het verdedigbaar te maken, maar die argumenten overtuigen me niet.
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dromen in rood

                          Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                          Hahaha, Je bent toch komen kijken hé
                          Zoals ik ook naar de NIET NSFW's kijk.
                          Als je dan de foto opendoet en je krijgt dan dit te zien dan kan het zijn dat er mensen ontgoocheld zijn en lijkt het dat je de mensen op lijkt te misleiden op een negatieve manier. Dan zou het beter werken dat je dat via de titel doet.
                          Robby BB
                          Minder tijd achter de computer
                          Is meer tijd achter de camera

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dromen in rood

                            Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                            Ik vind de onscherpte nu juist wel mooi, het geeft het dromen weer....

                            ...... Het gezicht is duidelijk herkenbaar dus ik zou niet inzien waarom dit slecht zou zijn.
                            mee eens maar; dan wel croppen tot boven die borsten.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dromen in rood

                              too soft for my taste
                              I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                              k o m b i z z

                              Comment

                              Working...
                              X