Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daisy Dubus (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daisy Dubus (2)

    Ik had niet verwacht dat er zoveel goeie reacties ging zijn op mijn eerste studioshoot. Dus met deze dacht ik om er toch nog maar eens 3 te posten van die reeks.

    Wat vinden jullie van deze?

    1:



    2:



    3:




    of
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: Daisy Dubus (2)

    De eerste is mooi scherp, mooi bewerkt ook maar zou naar mijn smaak nog ietsje meer afgewerkt mogen worden (niet veel hoor)

    De tweede vind ik een zeer mooie foto, haar blik, het standpunt zijn echt waaw. Deze heeft wel nog wat afwerking nodig om het te doen 'poppen'.

    Zeker goed werk geleverd ginder in Diepenbeek !
    http://www.melissavanbelle.be

    Comment


    • #3
      Re: Daisy Dubus (2)

      Kwa afwerking bij die tweede kan ik u volledig verstaan, maar er was veel opknapwerk nodig ook alleen om de vlekken van haar sensor weg te shoppen
      Dat heeft ze me ook verteld eer we begonnen, op haar sensor geen vlekken te zien maar op de foto's wel :s en ook niet op de lenzen. Dus van waar die komen? Mss weet de kerstman het

      Als je het dan hebt over iets meer afwerking, ik heb nu alle middelen geprobeerd die ik geleerd heb. Maar wat zou je er bv kunnen aan toevoegen? Of bedoel je gewoon de huid nog wat healen? Want ik hou het (persoonlijke smaak) toch wat liever reeel dan alles te beginnen shoppen tot het te mooi om waar te zijn is..

      In ieder geval, volgende week weer een studioshoot te doen, nekeer zien of ik goed me les geleerd heb!

      Keep in touch!
      Yannick Desmet 2021
      yannickdesmet.com

      Comment


      • #4
        Re: Daisy Dubus (2)

        ik zou de tweede iets oplichten, vind de huis nu iets te grijzig. Haar haar is ook iets te donker. Nu dat is mijn smaak hé.
        je bent goed bezig !
        http://www.melissavanbelle.be

        Comment


        • #5
          Re: Daisy Dubus (2)

          Wel, ik had eerst ook da gedacht. Kheb dan wa lichter gemaakt en wa meer black gegeven maar dan kwamen de ogen en al nie zo goe uit. Mss moet ik wa dodgen ofzo, kzal nekeer zien wat ik kan doen.

          De sfeer moet ook beetje blijven é
          Yannick Desmet 2021
          yannickdesmet.com

          Comment


          • #6
            Re: Daisy Dubus (2)

            beetje met de curves spelen kan ook al wat verbetering geven.
            dodge and burn baby !
            http://www.melissavanbelle.be

            Comment


            • #7
              Re: Daisy Dubus (2)

              Kzal nekeer onder handen nemen die foto en nog wa doorbewerken, heb nu snel nekeer gekeken met ctrl+m en wa lichter gezet, ma kzou graag ebben dat die randen tzelfde blijven.. Nekeer zien of dat lukt
              Yannick Desmet 2021
              yannickdesmet.com

              Comment


              • #8
                Re: Daisy Dubus (2)

                Ik volg Melissa, en ook qua tips.

                Idd nog wat meer healen doet de foto geen kwaad. Je beheerst iig de manier en het ziet er voor mij op niet te kunstmatig uit. Dus no worry.
                Als je dit doorhebt, kun je je gaan storten op kleurcorrecties (handen in 3 bijv. )
                Maar je licht is gewoon lekker. Dus jij gaat nog veel meer mooie platen schieten!!
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Daisy Dubus (2)

                  1 en 2 zijn voor mij de beste. 3 is wat te klassiek en daar zit je ook met het kleurverschil van de handen.

                  In 1 is de linkerzijde van haar hoofd helemaal dicht gelopen, totaal geen detail meer, alleen maar pixels met 0% helderheid. Misschien ligt het aan je bewerking en kan je dit nog corrigeren.

                  Foto 2 gewoon een beetje ophelderen en die is
                  Beauty need only be a whisper
                  Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                  Comment

                  Working...
                  X