Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aurélie - A Dalton

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aurélie - A Dalton

    Een eerste resultaatje uit een reeks met Aurélie,
    de op één na oudste “Dalton Sister“.







    Ik vind haar communiekledij trouwens übercool!











    .
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Aurélie - A Dalton

    Knap, eentje om langer naar te kijken
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Aurélie - A Dalton

      Ze staat er wel.
      Haarlichtje is leuk.

      Ik had graag een beetje meer separatie gezien met de achtergrond (maar ik hou gewoon erg van een shallow dof).

      Comment


      • #4
        Re: Aurélie - A Dalton

        Het streellicht achter het lichaam zorgt m.i. voor genoeg afzondering. Bij de hoofdhaar is het meteen het eerste dat opvalt, zonder dat het stoort.
        Wat kunnen die jongedames zich toch groot maken voor de foto... ze staat er lekker "groot" op.

        Comment


        • #5
          Re: Aurélie - A Dalton

          zalig het licht ... de kleuren ... the attitude ... khad alleen zo precies wat meer van die bottekes willen zien ... on 2nd thaughtl ... laat het gras maar groeien
          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #6
            Re: Aurélie - A Dalton

            prachtige opname, waar het schoeisel een beetje vreemd verdwijnt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Aurélie - A Dalton

              Ik hoor de fiddles zo aanzwellen
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

              Comment


              • #8
                Re: Aurélie - A Dalton

                Heel mooi van kleur

                Comment


                • #9
                  Re: Aurélie - A Dalton

                  Moet Bouk volgen wat betreft het schoeisel dat in het niets verdwijnt , dat komt wel raar over .
                  Mooie kleding maar jammer genoeg overbelichte opname , in het bovenste gedeelte is alle doortekening verdwenen.
                  Wat de achtergrond betreft, ik vind het niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving om een communicantje tot zijn recht te laten komen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aurélie - A Dalton

                    Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Moet Bouk volgen wat betreft het schoeisel dat in het niets verdwijnt , dat komt wel raar over .
                    Ik had mijn maaier niet bij

                    Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Mooie kleding maar jammer genoeg overbelichte opname , in het bovenste gedeelte is alle doortekening verdwenen.
                    Als dit bedoeld is als een oprechte comment dan vrees ik dat onze perceptie van belichting mijlenver uit elkaar ligt en daardoor ook onverzoenbaar. Dat het haar overbelicht is kan ik inkomen maar de kledij is ongenaamd niet overbelicht.

                    Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                    Wat de achtergrond betreft, ik vind het niet alleen storende achtergrond maar ook niet direkt mooie omgeving om een communicantje tot zijn recht te laten komen.
                    Achtergrond is inderdaad iets anders dan een geschilderd achtergronddoek

                    Bedankt om ook eens commentaren te geven op mijn foto, ik was je al een tijdje verwachtende
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aurélie - A Dalton

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Ik had mijn maaier niet bij
                      Je veegt er een beetje je voeten aan hé, de laatste tijd...? Hoe kon je nu je grasmaaier vergeten...?



                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Als dit bedoeld is als een oprechte comment dan vrees ik dat onze perceptie van belichting mijlenver uit elkaar ligt en daardoor ook onverzoenbaar. Dat het haar overbelicht is kan ik inkomen maar de kledij is ongenaamd niet overbelicht.
                      Ik zou zelfs niet durven zeggen dat het haar overbelicht is.... Puur theoretisch gezien misschien wel, maar het draagt alleen maar bij tot de sfeer in de foto.
                      Als dat ook al tot overbelichting gerekend wordt, dan is iedere landschapsfoto waar de zon op staat rijp om rechtstreeks de prullenbak ingekatapulteerd te worden


                      Nee Tom, je hebt mooi werk geleverd!

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aurélie - A Dalton

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Bedankt om ook eens commentaren te geven op mijn foto, ik was je al een tijdje verwachtende
                        Ik moest direct denken aan the empire strikes back.
                        Dit is geen FIFO maar SISO : **** in, **** out.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aurélie - A Dalton

                          [QUOTE=Fotofolio;1830639]Ik had mijn maaier niet bij



                          Als dit bedoeld is als een oprechte comment dan vrees ik dat onze perceptie van belichting mijlenver uit elkaar ligt en daardoor ook onverzoenbaar. Dat het haar overbelicht is kan ik inkomen maar de kledij is ongenaamd niet overbelicht.

                          Ik heb heh hier niet over het (trouwens ook overbelichte haar )maar meer over die plat geflitste voorgrond met name gelaat en uiteraard kledij.De belichtingsbalans tussen voorgrond en achtergrond is hier niet in orde.
                          Wat die achtergrond betreft , een stuk dat diafragma open zwieren had hier wellicht kunnen helpen om deze wat rustiger te maken .
                          Bij deze uitsnede , een 135mm op fullframe camera zou ik f2.8 instellen..

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aurélie - A Dalton

                            Ik volg Festinalente volledig.

                            En wat betreft het zogezegde platflitsen aldus awacs457; bull**** imho, en 't is ook weer de juiste persoon om zo'n opmerking te maken, de meester in het platflitsen himself...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aurélie - A Dalton

                              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              Ik heb heh hier niet over het (trouwens ook overbelichte haar )maar meer over die plat geflitste voorgrond met name gelaat en uiteraard kledij.
                              Goede poging van kritiek maar deze is totaal niet geflitst

                              Daar sla je de bal al volledig mis, deze is natuurlijk licht - het resultaat van mijn Sunbounce paneel(tje)
                              www.fotofolio.be

                              Comment

                              Working...
                              X