Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

attitude comme d'habitude

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • attitude comme d'habitude

    Nog eentje van onze Claudio, geëxperimenteerd met kleurlicht en z/w omzettingen, deze was met blauw licht

    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: attitude comme d'habitude

    Persoonlijk vind ik deze minder, vanwege de compositie en de wat rare houding van het model. Waarbij het model heel krap in het kader zit. De arm en hand links lijken uit het niets te komen waarbij het de indruk wekt dat iemand hem tegenhoud aan het hoofd.

    Wat de omzetting betreft vind ik het wel geslaagd
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: attitude comme d'habitude

      Kan ik volledig volgen, dat model kan nie stilstaan en ik hou nogal van krappe kadreringen
      Had het ook een beetje moeilijk met die ene hand, maar mijn eerste gedacht was dat het een leuk beeld was, en dan blijft dat zo
      Maar thanks voor de reactie, volledig terecht
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

      Comment


      • #4
        Re: attitude comme d'habitude

        Elvis heeft een beetje van zijn cool verloren. Misschien om voor Armani te gaan werken.

        Comment


        • #5
          Re: attitude comme d'habitude

          Die andere was vet Minne , deze voor mij helaas niet (cadrage )

          Het lijkt erop dat je met de camera hebt staan zwieren en op het verkeerde moment hebt afgedrukt : kan gebeuren... zo rond de jaarwisseling

          Dat laatste is uiteraard fel overdreven en geschreven met een zeer hoog zever gehalte : mag dat zo rond de jaarwisseling ??
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

          Comment

          Working...
          X