Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paaltjes nog eentje + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Paaltjes nog eentje + up

    nog een laatste

    update
    grote versie 2048 pix



    eerste versie
    Dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 19 juni 2022, 09:58. Reden: crop en kleuraanpassing

  • #2
    Re: Paaltjes nog eentje

    bevalt me beter dan de vorige.
    zeer mooi door de wazigheid aan de voeten van de paaltjes die zich verderzet in het water.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Paaltjes nog eentje

      Voor mij mag er iets meer kleur in het beeld 😉

      Comment


      • #4
        Re: Paaltjes nog eentje

        De paaltjes iets groter in beeld en een beetje meer kleur, komt het groen pittiger over. Mooier kan ik het mij dan niet wensen...
        grt
        Gerrit

        Comment


        • #5
          Re: Paaltjes nog eentje

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          De paaltjes iets groter in beeld en een beetje meer kleur, komt het groen pittiger over. Mooier kan ik het mij dan niet wensen...
          grt
          Gerrit
          dank voor de tip .Heeft mij wat doen nadenken en ik vind het idd ook iets beter ,al ben ik altijd miss iets te voorzichtig met verzadiging
          4bij deze een update

          Comment


          • #6
            Re: Paaltjes nog eentje

            De up is beter dan de originele qua afwerking, al had de originele wel een iets betere compo !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Paaltjes nog eentje

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              De up is beter dan de originele qua afwerking, al had de originele wel een iets betere compo !
              En mee eens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Paaltjes nog eentje

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                De up is beter dan de originele qua afwerking, al had de originele wel een iets betere compo !
                Aan de compositie is er toch weinig veranderd, Frans, alleen dat de paaltjes beter tot hun recht komen en meer opvallen. Zij vormen toch het onderwerp van deze foto en mogen dus volgens mij op de "voorgrond" treden. Het einde van de paaltjes aan de horizon links is nu ook iets korter, meer in evenwicht met rechts en voor mij dus beter.
                Bedankt Patrick voor de update, zo had ik het in gedachte...
                grt
                Gerrit
                Last edited by de Gerre; 19 juni 2022, 19:29.

                Comment


                • #9
                  Re: Paaltjes nog eentje

                  Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                  Aan de compositie is er toch weinig veranderd, Frans, alleen dat de paaltjes beter tot hun recht komen en meer opvallen ....
                  euh, Gerrit, je ziet toch dat er bij de update veel minder plaats over is onder, rechts en links van de paaltjes, dus je ziet toch meteen dat de up verder gecropt is en dus de compo compleet verandert is hé ???

                  Voor mij persoonlijk toch de zachtheid en de wijdere versie van de originele hoor Patrick

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paaltjes nog eentje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    euh, Gerrit, je ziet toch dat er bij de update veel minder plaats over is onder, rechts en links van de paaltjes, dus je ziet toch meteen dat de up verder gecropt is en dus de compo compleet verandert is hé ???

                    Voor mij persoonlijk toch de zachtheid en de wijdere versie van de originele hoor Patrick

                    grts
                    Sieg
                    dank jullie voor het meedenken en gelukkig verschillen smaken ,de ene wil juist felle kleuren de andere zachte ,over compositie kan ook veel gezegd worden ,dat maakt juist het leuke aan fotografie .
                    Hier naderhand bekeken hou ik het ook bij mijn originele ,ik hou zelf nl van de zachtheid in het beeld en ook de ruimte ,ik kom zelden aan het schuivertje saturatie of het is als het echt nodig is , en ik weet zeker dat de ene de eerste foto liever zal zien en andere de 2de foto , dus miss toch interessant en niet verloren om de up te plaatsen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paaltjes nog eentje

                      Het zijn en blijven mooie foto's, gecropt of niet...:
                      grt
                      Gerrit

                      Comment

                      Working...
                      X