Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Min 4 aan de Dijle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Min 4 aan de Dijle

    Langs de Dijle in Haacht. Het kan er koud zijn en winderig in deze vlakte.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Min 4 aan de Dijle

    Ziet er koud uit Raymond, mooie compo en fraaie omzetting
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Min 4 aan de Dijle

      door de vele witten lijkt het bijna een tekening ,maar ik vind het heel passend bij dit beeld ,de koude voel ik bijna door mijn scherm

      Comment


      • #4
        Re: Min 4 aan de Dijle

        Speciale bewerking wederom Raymond, en toch vind ik het wel geslaagd
        Het lijkt wel een bijna high-key
        Alleen kan ik de strepen in de lucht niet thuisbrengen vanwaar deze komen ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Min 4 aan de Dijle

          Door de bewerking (of belichting) komen de lijnen heel mooi tot uiting.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Min 4 aan de Dijle

            Compo is fantastisch, maar de bewerking komt me persoonlijk te hard over.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Min 4 aan de Dijle

              niet klagen : Haacht heeft een goede brouwerij om zich op te warmen.
              Zeer passende omzetting naar mijn mening.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Min 4 aan de Dijle

                Knappe como en het lijkt wat hard, ziet er -15 uit maar misschien was uwen thermometer kapot hé Raymond
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Min 4 aan de Dijle

                  De kou goed overgebracht. Iets te sterke bewerking naar mijn gevoel. (Wat ruis en strepen in de lucht )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Min 4 aan de Dijle

                    Ziet er inderdaad koud uit. Prachtige omzetting die je nog meer koud doet krijgen
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Min 4 aan de Dijle

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Speciale bewerking wederom Raymond, en toch vind ik het wel geslaagd
                      Het lijkt wel een bijna high-key
                      Alleen kan ik de strepen in de lucht niet thuisbrengen vanwaar deze komen ?

                      grts
                      Sieg
                      't Is uiteraard geen high-key maar gaat er wel naartoe. De strepen : Heb daar over nagedacht, erin laten of een beetje wegblurren. Het stoorde me niet en heb het dus gelaten. Dit zijn grijs-witte slierten van gerafelde wolken die al eens voorkomen in de lucht in alle soorten vormen Sieg. Je kan ze ook accentueren doch was hier ongepast naar mijn gevoel.


                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Knappe como en het lijkt wat hard, ziet er -15 uit maar misschien was uwen thermometer kapot hé Raymond
                      Hard of zacht, het is een keuze hé Frans, van al de bewerkingen kwam deze als 'beste' uit de bus volgens de toenmalige situatie die even later al was veranderd. Wat mijnen thermometer betreft die is voor 't ogenblik niet meer te volgen alsook mijn bloeddruk. Het gaat wat moeilijk te laatste tijd, volgende dinsdag nog maar eens op onderzoek maar daar moet ik jullie niet mee lastig vallen.

                      Iedereen een welgemeende dank voor het kijken en schrijven
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Min 4 aan de Dijle

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        't Is uiteraard geen high-key maar gaat er wel naartoe. De strepen : Heb daar over nagedacht, erin laten of een beetje wegblurren. Het stoorde me niet en heb het dus gelaten. Dit zijn grijs-witte slierten van gerafelde wolken die al eens voorkomen in de lucht in alle soorten vormen Sieg. Je kan ze ook accentueren doch was hier ongepast naar mijn gevoel.
                        Bedankt Raymond voor de info
                        Ik dacht zelf achteraf dat het hoogspanningskabels waren die geblurred zijn
                        Dit omdat ze allemaal perfect gelijk lopen hé en in een boog doorzakkend

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Min 4 aan de Dijle

                          Een opname om ff langer bij blijven stil te staan..maar niet te lang want dan ben je bevroren...mooie opname en omzetting...
                          Alvast ook beterschap met de gezondheid ...

                          Groetjes
                          Freddy
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Min 4 aan de Dijle

                            Een interessant idee - voor hen die in de buurt wonen.

                            Comment

                            Working...
                            X