dank om te kijken![]()
dank om te kijken![]()
|
Charmante LE.
Al eens een lager standpunt uitgeprobeerd?
Heel mooi.
Welke lens ?
|
Knap hoor !
Gepaste sluitersnelheid en door de combinatie standpunt/beeldhoek heb je een mooi evenwicht tussen voorgrond en de rest van het landschap![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Fraai werk![]()
David Leemans
Canon 550D-1Ds3 | Nikon D7100-D600-D610 | Gallery
In deze optie oogt de omgeving spectaculair, als dat je bedoeling was dan krijg je een hoge score !
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Schitterende mooi open compo, vooral goed om de schuimlaag vanuit de hoek te laten beginnen.
Ook de sluitertijd vind ik heel mooi gekozen. En vooral bedankt voor de mooie grote versie. Net alsof je er zelf staat.
Ik kan mij vergissen, maar ik meen op (en boven ) de rotsrand "iets" te zien ?![]()
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
|
Zeer mooie compositie en gekozen sluitertijd inderdaad. Mooi hoe alles samenkomt aan de rotswand.
Beetje oppassen dat je niet in je compositie loopt - in de veronderstelling dat die voetsporen van jou zijn.
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
ik begon nu te twijfelen of ik een blend heb gedaan, maar daar komt het niet van want het is geen blend ,maar wat wel zou kunnen ,ik gebruik nog niet lang lightroom ,en soms doe ik alleen een lichte aanpassing in lightroom , daar heb ik waarschijnlijk die rotswand beetje opgehelderd ,maar in lightroom kan je niet zo precies werken als in PS ,dat zal die lichte halo en donkere rand verklaren , scherp zicht Johan
![]()
Mooie natuurlijk ogende opname Patrick
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
iedereen dank voor de fijne reacties![]()
|
Vooral mooi door de complementaire dynamiek in lucht en water. De compo is ok maar niet zo speciaal (ik ben net iets kritischer voor jou Patrick)
Prachtige plaat
Horizonlijn staat niet waterpas maar das muggeziften
Peter
mijn website : klik
Le Cap zoals die is, ...eenvoudig maar altijd boeiend.
Heel mooi beeld!
|