Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

golfbreker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] golfbreker

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: golfbreker

    Mooi, maar op mijn scherm nog mooier als ik hem 16:9 op mijn scherm zie met een stuk onderaan weg,
    de golfbreker begint dan net onder dat mooie licht waar het mij nu vooraan even een paar saaie stapjes zijn
    Mooie beweging dan nog in het water die zo ook een beetje meer onder de aandacht komt.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: golfbreker

      ik vind hem goed zo, alles zit juist, prachtige wolkenlucht trouwens
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

      Comment


      • #4
        Re: golfbreker

        Mooi compo, golven en een prachtlucht. Mooie dagfotografie.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: golfbreker

          Zou hem ook afsnijden onderaan tot net boven dat "rotske" of wat het ook is links in het beeld. En miss wat meer punch in de wolken, maar niet te veel.
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

          Comment


          • #6
            Re: golfbreker

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi, maar op mijn scherm nog mooier als ik hem 16:9 op mijn scherm zie met een stuk onderaan weg,
            de golfbreker begint dan net onder dat mooie licht waar het mij nu vooraan even een paar saaie stapjes zijn
            Mooie beweging dan nog in het water die zo ook een beetje meer onder de aandacht komt.
            Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
            Zou hem ook afsnijden onderaan tot net boven dat "rotske" of wat het ook is links in het beeld. En miss wat meer punch in de wolken, maar niet te veel.
            ik heb het hier eens uitgeprobeerd maar vind het zelf wat spijtig de mooie voorgrond van de golfbreker weg te laten de wolkjes heb ik idd niet veel contrast bijgegeven maar ook dat was een bewuste keuze om de zachtheid in de foto te behouden ,maar toch is het fijn dat jullie meedenken over de foto

            Comment


            • #7
              Re: golfbreker

              Mooie wolken en kleurtjes, overdag fotograferen kan ook mooi zijn...
              mvg Christophe

              Comment


              • #8
                Re: golfbreker

                Mijn mening is laten zoals die nu is....Knappe foto...Knappe details op de golfbreker, mooie dynamiek in het water, en inderdaad mooi wolkenluchtje...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: golfbreker

                  goed uitgewerkte zeefoto met golfbreker, me dunkt.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment

                  Working...
                  X