Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het persoonlijk wel erg spijtig dat je zelf geen moeite doet om commentaar bij anderen te geven
grts
Sieg
Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.
Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.
Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.
Comment