Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bl e95267 b

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bl e95267 b

    ik weet niet wat er scheelt met BD ,maar ik heb het gevoel dat het publiek alsmaar kleiner wordt en er soms dagen met moeite gereageerd wordt ,als dit zo voort ga vind ik het bijna de moeite niet meer om zelf nog iets te posten ,ook veel die nooit reageren ,ik weet niet of jullie er ook zo over denken of voel ik dat maar alleen
    Waar zijn die gouden tijden ????
    Allee we zullen er toch nog eentje tegenaan gooien


    graag doorklikken aub
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Bl e95267 b

    Mooi hoe de lijn van het strand en de lucht je meetrekken naar een centraal punt, schitterend het licht vooraan op de boten.
    Knappe compo.

    De weinige reacties op beelden ervaar ik ook zo, ben dat ondertussen al gewoon geworden
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Bl e95267 b

      Knap met fijne diepte in de foto... en inderdaad de gouden tijden zijn vrees ik over... en ik denk niet dat die nog terugkomen.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Bl e95267 b

        Knappe foto !!

        ps. Ik vermoed dat de mensen die nooit een reactie schrijven zelfs niet of nauwelijks de moeite doen om naar andermans foto's kijken. "Ikke, ikke, ikke en de rest kan ..."
        Ik hoop wel dat je niet opgeeft en blijft posten !
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Bl e95267 b

          In ieder geval een heel knappe foto. Mooi die lijn en die dreigende lucht

          Comment


          • #6
            Re: Bl e95267 b

            Al 4 reacties op 5 uur, dat is de laatste tijd al een succes hoor

            Het is wel een knap beeld met een luchtje en met lichtt en met diepte ...
            en een simpele maar goede compo
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Bl e95267 b

              Een hele mooie compo met alles dat wijst naar dat ene punt aan de horizon waar die bui hangt.

              Misschien zit het reisverbod er ook wel voor iets tussen. De laatste 10 jaar ben ik steeds de hele zomer weggeweest en dit jaar in mijn kot gebleven. En in mijn kot (en de tuin) zijn er niet zoveel fotografie-mogelijkheden (vandaar dat ik me tot nu bijna uitsluitend tot macro van insecten beperkt heb). Misschien zijn er veel zo die liever op fotoreis zouden gegaan zijn en dus minder posten?

              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Bl e95267 b

                Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                Een hele mooie compo met alles dat wijst naar dat ene punt aan de horizon waar die bui hangt.

                Misschien zit het reisverbod er ook wel voor iets tussen. De laatste 10 jaar ben ik steeds de hele zomer weggeweest en dit jaar in mijn kot gebleven. En in mijn kot (en de tuin) zijn er niet zoveel fotografie-mogelijkheden (vandaar dat ik me tot nu bijna uitsluitend tot macro van insecten beperkt heb). Misschien zijn er veel zo die liever op fotoreis zouden gegaan zijn en dus minder posten?

                grts,
                Raf.
                daar zou iets kunnen inzitten Raf ,zover heb ik nog niet gedacht

                Comment


                • #9
                  Re: Bl e95267 b

                  Mooie compo.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bl e95267 b

                    Heel mooi, de dreigende bewolking gaat het serene sfeertje verstoren
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bl e95267 b

                      Mooie compo en sfeer.

                      Er wordt inderdaad weinig gereageerd. Het forum heeft natuurlijk wel nog een redelijk oude ‘look en feel’, misschien dat dit er ook voor iets tussen zit? Mensen zijn het gewoon om nu door foto’s te kunnen scrollen. Jammer, want ik heb hier persoonlijk al heel veel geleerd door de commentaren. En in sommige andere forumonderdelen is het nog veel erger.
                      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bl e95267 b

                        De wolken, de bootjes en de kustlijn werken hier perfect samen voor een prachtige compo. Fraaie foto, Patrick.
                        Je oproep heeft geholpen.
                        Als ik voor mezelf spreek , zijn er wel ee paar oorzaken te noemen.
                        Het warme weer, waardoor ik zoveel mogelijk lekker buiten in de tuin zat.
                        Mijn zeer onregelmatige diensten, door invaldiensten, omdat collega's vakantie hadden.
                        Doordat Zeeland totaal werd overlopen door toeristen, waren er weinig rustige plekjes.
                        Bovenstaand had dan ook weer tot gevolg, dat ik nauwelijks gefotografeerd heb.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bl e95267 b

                          Mooie foto, de dramatische lucht trekt je als het ware in de foto . Wat d ereacties betreft, valt het me ook op, na enkele jaren van afwezigheid, dat er weinig animo in het forum zit. Enkele jaren geleden was dat wel anders, mensen raken het ene beetje moe en zoeken andere platformen zeker? Persoonlijk vind ik het nog altijd leuk om eerlijke opbouwende kritiek te krijgen op mijn foto's. Jammer genoeg zijn e zin het verleden wel momenten geweest dat d commentaren niet allemaal even tactvol geformuleerd werden, dat zal ook wel mensen doen wegblijven hebben.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bl e95267 b

                            Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
                            Jammer genoeg zijn e zin het verleden wel momenten geweest dat d commentaren niet allemaal even tactvol geformuleerd werden, dat zal ook wel mensen doen wegblijven hebben.
                            ook deze uitleg volg ik helemaal ,heel veel medefotografen die ik ken zijn daardoor weggebleven ,nu onlangs iemand die ik persoonlijk ken en pareltjes van foto's hier bracht ( ik vermoed zelfs dat bijna iedereen hem kende ) heeft ook om deze reden afgehaakt op dit forum ,vond ik echt jammer !
                            Last edited by bopatje; 29 augustus 2020, 10:00.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bl e95267 b

                              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                              ook deze uitleg volg ik helemaal ,heel veel medefotografen die ik ken zijn daardoor weggebleven ,nu onlangs iemand die ik persoonlijk ken en pareltjes van foto's hier bracht ( ik vermoed zelfs dat bijna iedereen hem kende ) heeft ook om deze reden afgehaakt op dit forum ,vond ik echt jammer !
                              Jammer dat er mensen om die reden afhaken maar wel begrijpelijk.
                              Ik zit zelf nog niet zo heel lang op het forum dus heb dat nog niet direct meegemaakt maar kan me voorstellen dat het niet plezant is want iedereen wil bijleren.

                              Comment

                              Working...
                              X