Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bergwereld in Tirol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bergwereld in Tirol

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bergwereld in Tirol

    Knappe locatie, knappe foto. Velen vinden het noodzakelijk dat er bij zw een enorm en overdonderend contrast optreedt, ik vind dat niet altijd nodig. Ik zou deze mooie foto ook eens wat minder contrastrijk willen zien.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: Bergwereld in Tirol

      Een zwaar contrast. In deze foto vind ik het een mooie kunstuiting. Onrealistisch mooi, om het maar samen te vatten.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Bergwereld in Tirol

        Mooi beeld en omzetting.

        Klein beetje halo in het midden boven de berg? Of is dit misschien een stukje wolk dat komt piepen.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Bergwereld in Tirol

          Ik heb wat twijfels bij de overgang tussen de rotsen en de gitzwarte lucht: de bewerking komt hier volgens mij de kwaliteit van de lucht niet ten goede en ik zie in de donkerste gedeelten dan ook redelijk wat banding optreden.

          Maar dan heb ik het enkel over de kwaliteit van de lucht want het harde contrast valt bij mij volledig in de smaak , zeker bij dit soort landschappen.
          Mooie en pittige omzetting.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Bergwereld in Tirol

            Waarom ZW ?
            Ik zie geen definitie tussen lucht en rotsen noch tussen rotsen en water.

            Comment


            • #7
              Re: Bergwereld in Tirol

              Zou het contrast wat kunnen verminderen doch het is een uiteindelijke keuze uit een paar afwerkingen, dus de meningen kunnen verschillen en begrijp dat best.
              Iedereen bedankt voor de reacties.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Bergwereld in Tirol

                deze omzetting vind ik hier wel passend ,miss de hooglichten klein beetje temperen ,althans voor mij , ik zie wel wat rare pixelvormingen rond de wolkjes ,maar nu kijk ik weer technisch hè

                Comment


                • #9
                  Re: Bergwereld in Tirol

                  Voor mij mag deze blijven zoals hij is, knap beeld !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X