Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma EF - 500ST met Sony Alpha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma EF - 500ST met Sony Alpha

    Hallo,

    Ik heb net een Sigma EF-500ST tweedehands overgenomen en wil die met mijn Sony Alpha gebruiken wat moet kunnen. Maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb nog niet zoveel ervaring met digitale fotografie. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

  • #2
    Re: sigma EF - 500ST met Sony Alpha

    Wat krijg je niet aan de praat?
    Doet de hele flitser het niet?, dan aan/uit knopje proberen of goede batterijen, dan nog niet dan issie kapot.

    Doet ie het wel en je drukt op het flitsknopje op je flitser als die klaar is, flitst ie dan?

    Of doet ie het alleen op je camere niet.
    Of wel maar krijg je geen goede beelden?

    Iets meer info is handig.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: sigma EF - 500ST met Sony Alpha

      [QUOTE=DrJeckyll;1484653]Wat krijg je niet aan de praat?
      Doet de hele flitser het niet?, dan aan/uit knopje proberen of goede batterijen, dan nog niet dan issie kapot.

      Doet ie het wel en je drukt op het flitsknopje op je flitser als die klaar is, flitst ie dan?

      Of doet ie het alleen op je camere niet.
      Of wel maar krijg je geen goede beelden?

      I/QUOTE]

      okay.

      Los van de camera flits hij wel als ik het knopje test indruk. Maar als ik hem op de camera zet dan komt er wel een rood licht uit maar daar blijft het bij. Hij wil niet flitsen.

      Ik hoop dat dit duidelijker is.

      gr,

      Mieke

      Comment


      • #4
        Re: sigma EF - 500ST met Sony Alpha