Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ringflitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ringflitser

    Ik heb onlangs een YONGNUO YN14EX ringflitser gekocht.
    Het probleem stelt zich dat de handleiding in het Engels is en dat ik nergens deze handleiding in het Nederlands of zelfs in het Frans kan vinden. Ik versta spijtig genoeg heel weinig Engels.
    Ik zou ook graag willen weten hoe ik de intensiteit van de flitser kan verminderen daar de belichting veel te fel is en alles namelijk overbelicht.
    Beste dank bij voorbaat.

  • #2
    Re: Ringflitser

    Als een franse handleiding je kan helpen:
    Google:yongnuo yn14ex manual french
    Je gaat de franse site vinden met een handleiding in PDF.


    Staat je flits wel op ETTL ??
    ISO niet te hoog ???
    Last edited by demuro; 8 maart 2021, 13:19.

    Comment


    • #3
      Re: Ringflitser

      Zoek een online versie en haal deze door Googletranslate. Zal geen perfecte vertaling zijn, maar wel begrijpelijk.

      Ik heb de site lang gebruikt om in het Spaans te kunnen e-mailen en de uitkomst vertaald ik terug in het Nederlands en als dat nog begrijpelijk was, ging ik ervan uit dat Spaans nog beter was.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Ringflitser

        Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
        Als een franse handleiding je kan helpen:
        Google:yongnuo yn14ex manual french
        Je gaat de franse site vinden met een handleiding in PDF.


        Staat je flits wel op ETTL ??
        ISO niet te hoog ???
        Echt bedankt voor de goede tip.
        Het is wel een ETTL voor de ISO ben ik niet zeker.
        Last edited by papacharlie; 8 maart 2021, 21:28.

        Comment


        • #5
          Re: Ringflitser

          Dank u wel voor de tip, maar had ik al geprobeerd. Het werd een echte ramp.

          Comment


          • #6
            Re: Ringflitser

            Oorspronkelijk geplaatst door papacharlie Bekijk bericht
            Ik heb onlangs een YONGNUO YN14EX ringflitser gekocht.
            Het probleem stelt zich dat de handleiding in het Engels is en dat ik nergens deze handleiding in het Nederlands of zelfs in het Frans kan vinden. Ik versta spijtig genoeg heel weinig Engels.
            Ik zou ook graag willen weten hoe ik de intensiteit van de flitser kan verminderen daar de belichting veel te fel is en alles namelijk overbelicht.
            Beste dank bij voorbaat.
            Wanneer u minder problemen heeft met Duits probeer dan een Duitstalige handleiding. In Duitsland zijn aanbieders van consementen producten wettelijk verplicht om een Duitstalige handleiding toe te voegen: dat zou in België en Nederland ook zo moeten zijn om een Nederlandstalige handleiding toe te voegen voordat een consumenten product op de markt mag. Ook wanneer je de Engelse taal redelijk machtig bent levert het bij technische handleidingen nog vaak problemen op, zelfs bij Britse mensen.

            Comment


            • #7
              Re: Ringflitser

              papacharlie heb hier de nederlandse versie voor de yongnuo 14EX II kun je daar iets mee stuur pb grtjs ysvogel

              Comment

              Working...
              X