Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ringflash op netstroom? (dus niet op batt)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ringflash op netstroom? (dus niet op batt)

    Hallo,

    Ik heb momenteel een falcon eyes ringflits (geen macroflits maar grote ringflits) voor studio werk. Deze werkt echter op batterij, wat me al verschillende keren geďrriteerd heeft bij een leger wordende batterij in het midden van een shoot. Ik gebruik deze niet dagelijks, dus heel frequent opladen zit er niet in. Deze flitser (handig als je het juiste gebruik ervoor hebt - ie op verplaatsing & buiten) ga ik heel binnenkort van de hand doen en vervangen.

    Mijn vraag is of iemand weet heeft van -betaalbare- studio ringflitsen die op netstroom werken. Als monolight of via generator, dat maakt allemaal niet uit - zolang ze maar 100% gegarandeerd power hebben wanneer je ze wil gebruiken.

    Ik ken de alien bees (zeer hoge import- en transportkosten) en broncolor/profoto/elinchrom (zeer pijnlijk voor de portemonnee vanwege oa nood aan peperdure generator, en bij elinchrom ook weer batterij)

    Ik ben dus op zoek naar die ringflitser die ik nog over het hoofd zie Iemand enig idee?
    Met betaalbaar bedoel ik minder dan 1000 eur.

    Alvast bedankt!
    Last edited by declined; 27 december 2010, 11:04. Reden: correctie aan info

  • #2
    Als je der maar sporadisch gebruik van maakt is huren een optie, bij Servix generator en ringflits.
    Je kan ook overwegen een generator zelf te kopen zodat je alleen de ringflits moet huren.

    Mvg,Jeff c
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment

    Working...
    X