Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Printer vernieuwen (Epson Stylus Color -> Canon Pixma MP780)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Printer vernieuwen (Epson Stylus Color -> Canon Pixma MP780)

    Ik ben aan een nieuwe printer toe. De cartridges voor mijn 8 jaar oude Epson Stylus Color worden veel te duur. Dus ik dacht dat ik meteen ook een kleine opruiming op mijn bureau kan houden en een all-in-one printer neer te zetten.

    Ik heb mijn oog laten vallen op de Canon Pixma MP780. Die kan randloos en dubbelzijdig printen en kan ook foto kwaliteit printen. De scanner heeft een goeie resolutie en je kan er ook boeken onder leggen (belangrijk voor mij). En heeft een ingebouwde fax (een must). Iemand ervaring met die printer?

    Mijn Epson is niet stuk, dus die wil ik netjes opbergen als reserve. Hoe doe je zo iets? Ik was van plan de cartridges te verwijderen en de printkoppen proper te maken zodat de kanaaltjes niet verstopt geraken. Moet ik verder nog ergens op letten?


    Thanks, Kris.
    My work: VICTORIE.com

  • #2
    Re: Printer vernieuwen (Epson Stylus Color -> Canon Pixma MP780)

    Oorspronkelijk geplaatst door lks712
    Ik ben aan een nieuwe printer toe. De cartridges voor mijn 8 jaar oude Epson Stylus Color worden veel te duur. Dus ik dacht dat ik meteen ook een kleine opruiming op mijn bureau kan houden en een all-in-one printer neer te zetten.

    Ik heb mijn oog laten vallen op de Canon Pixma MP780. Die kan randloos en dubbelzijdig printen en kan ook foto kwaliteit printen. De scanner heeft een goeie resolutie en je kan er ook boeken onder leggen (belangrijk voor mij). En heeft een ingebouwde fax (een must). Iemand ervaring met die printer?

    Mijn Epson is niet stuk, dus die wil ik netjes opbergen als reserve. Hoe doe je zo iets? Ik was van plan de cartridges te verwijderen en de printkoppen proper te maken zodat de kanaaltjes niet verstopt geraken. Moet ik verder nog ergens op letten?


    Thanks, Kris.
    Ik heb op dit moment twee printers in dienst , ook een Epson stylus 700EX en
    een HP psc 1110.
    De Epson patronen zijn nog altijd 10 euro beterkoop dan die van HP wat het
    kleurpatroon betreft.

    Voor beterkope kleur patronen (voor Epson) kan je de test eens doen met Compatible patronen zijn veel beterkoop 18 euro ipv 25 euro.(ISO 9001 label).

    Als je je Epson als reserve wil houden zul je om de paar maanden toch even
    wat moeten printen met het toestel.(mij gedacht).
    Ik had mijn Epson meer dan een half jaar niet meer gebruikt en het heeft me
    heel wat automatische reinigingssessies gekost om al de kleurtjes terug
    aan de praat te krijgen.

    Geen ervaring met Canon.
    Groeten Leon
    http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
    Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

    Comment

    Working...
    X